ERRE HER DET ER PARTY

Hei

Akkurat nå driver jeg og styrer litt rundt i huset og i hagen fordi jeg får gjester om under 1 1/2 time. Jeg har invitert noen venninner på HAGEPARTY og tror vi kommer til å få det veldig moro i sammen. Siden jeg ennå har en god del å ordne til festen begynner legger jeg bare ut noen stemningsbilder i fra hagen bak huset vårt som jeg tok akkurat nå.

Alt er ikke helt klart ennå, men jeg kommer til å legge ut masse bilder i morgen som kanskje kan inspirere noen av dere til å arrangere hagefest selv også. 

Du kan følge også litt av festen på IG. ( @Jenniefashion )

Noen spesielle bildeønsker?

Klem Jennie

27 kommentarer
    1. Så kult 😀 Kan jeg komme?
      Neida, men hvor kjøpte du den palmen, bananen og vannmelon – pynten? De lysene, tror jeg det er, de som er på parasollen, var veldig kule 😉
      Kos deg

    2. Hei✨ Det var utrolig fint!! Kos dere masse!! ❤️ Hvor kommer palmen og det fra? I love you!! ❤️😘

    3. Ser så utrolig gøyt ut! Du er kjempe kreativ! Hvor er den “luft” palmen fra? Kos dere! Dette er jo en kjempe ide til bursdagsbesøket jeg skal ha ute.

    4. Så veldig fint ut. Møtte deg på vg-lista og tok bilde med deg<3 vis du vil se bilde sendte jeg det til deg på instagram<3 kan du plis svare på denne kommentaren?<3 hadde betydd utrolig mye, er utrolig stor fan<3 kan du plis skype meg en gang? (Synne_celine) hadde blitt utrolig glad<3<3 klem Synne<3

    5. Ser så koselig ut!
      Jeg vil gjerne at du legger ut bilder om maten og tingene dere skal gjøre!:)

    6. så gøy og det ser vedlig hyggelig ut og kos deg masse med vennene dine og ha en fin kveld videre♥ og du er så pen jennie og du lyser opp dagen min♥

    7. Det var utrolig gøy å møte deg på VG-lista! Jeg er en utrolig stor fan av deg! Og jeg er veldig god venn med Sara. Elsker bloggen din! PS: du er nydelig!😍

    8. hei jennie du er så heldig jeg har aldri hatt hageparty før hvor kjøpte du den pynten hilsen ceina berger skole

    9. Hei Jennie Sofie!! 😉 🙂
      Jeg synes bloggen din er utrolig bra og leser den så ofte som mulig. Stå på!;):)
      Også lurte jeg på om du vet når neste gang du skal på tusenfryd er??;)
      Du skjønner jeg skal på tusenfryd snart og det hadde vert skikkelig kult om jeg hadde møtt deg! Du er mitt store idol!:))) bare spørr fordi jeg ser innad i bloggen at du er der en del;):)))))))))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg