BEFORE SUMMER ENDS

Hei

Jeg har tidligere hatt et innlegg med “before I die” og i dag lagde jeg min helt egne verson og kalte den for “Before summer ends” I dag begynte jo sommerferien, selv om det var litt trist å slutte på skolen så er det helt FANTASTISK med ferie. 

I morgen skal jeg med noen klassevenninner på VG lista i Oslo og på lørdag skal jeg ha en liten hagefest hjemme hos meg, begge deler gleder jeg meg veldig til.  Sommerferien begynner altså kjempebra og jeg planlegger også å få overnattingsbesøk i fra venninne i Oslo og kanskje også besøk i fra en venninne som bor litt lenger unna enn det <3 <3 <3 

En annen super ting er at Pretty Little Liars sesong 4 nå er tilgjengelig på nettet for meg og jeg skal sette meg godt til rette for å se noen episoder i kveld. 

 

HER ER EN COLLAGE JEG SATTE SAMMEN I DAG

DELTE OPP COLLAGEN SÅ DEN KANSKJE BLIR LETTERE Å SE PÅ BLOGGEN

 

Reise utenlands gjør jeg ikke før i juli. Da går turen til Tyrkia med Star Tour og til London 🙂

Har du planer for ferien?

Klem Jennie


79 kommentarer

Siste innlegg