PÅ DEN RØDE LØPEREN

Hei

I går hadde jeg og trinnet mitt skoleavsluting og det var utrolig gøy. Elevene kom på skolen litt før de voksne siden vi måtte varme opp stemmene våres. Da alle foreldrene hadde kommet gjorde vi en stor entre på den røde løperen med vår dansepartner. Så morsomt. Vi  hadde også en forestilling foreldrene som vi har laget selv og det så ut til at de ELSKET den. Vi sang alt fra kinesisk og tamilsk til  samisk og afrikansk. Vi danset både sving og merenge og alle koste seg. I tillegg hadde vi STOMP-orkester.

DEN RØDELØPEREN<3

Etter en en flott forestilling gikk vi opp i klasserommet hvor det ble holdt tale til lærere fra foreldre, og fra lærere til foreldre og barn.Vi hadde også en overaskelsestale til lærerene våre. Deretter var det mat. Det var så utrolig mye god mat og kaker. Koste meg nesten litt for mye. Hehehe<3

I pausen tok jeg noen bilder med vennene mine. Fikk dessverre ikke med alle, men ja ja. Dessuten er det ikke alle som vil ha bildet på bloggen. 




I morgen er det siste skoledag på barneskolen.

Når er din siste skoledag før ferien?

Klem Jennie

32 kommentarer

Siste innlegg