UFORGLEMMELIG

Hei

På lørdag var jeg som mange av dere vet på JENTER sitt kinomaraton på Klingenberg kino i Oslo. Midt i maratonet snek jeg meg ut for å dra til WOW på Oslo City. I fjor gikk jeg motesow for WOW i sammen med noen venninner og tok også bilder i butikken i sammen med mange søte jenter som havnet på butikken sin egne WALL OF FAME. Dette var veldig koselig og også populært så nå ville WOW gjøre dette igjen på en av markedsdagene til senteret. 

Jeg var i butikken i fra 14.00 -15.00 og fikk snakket med og møtt mange fantastiske jenter. Tok bilder med jenter som var eldre enn meg og også jenter som var mye yngre enn meg. Alle sammen nydelige og kjempekoselige å snakke med. 

 

 Da jeg gikk fra butikken var jeg kjempeglad. Mest inntrykk gjorde det at en jente hadde ventet på meg i to timer, at noen hadde sneket seg ut av maratonet for å møte meg på WOW og en aldeles skjønn jente rørte ved hjertet mitt med sin personlighet og iver <3

Bildene fra forrige gang jeg var i butikken og tok bilder var fjernet fra veggen nå. Mange hadde vært og hentet sine bilder, men de som var igjen fikk jeg i en fin minnebok butikken hadde laget til meg. I boken er det også limt inn og skrevet hilsner til meg fra kunder som har vært innom. Nesten ikke til å tro, en flott gave å få.

Tusen takk til alle sammen. Jeg fikk tatt bilder av en del av bildene som ble tatt i butikken før jeg måtte løpe avgårde, men dessverre ikke alle. Tar meg snart en tur tilbake for å se nøyere på bildene og snakke med de snille jentene som jobber i butikken. 

Hva gjorde du på lørdag? 

Klem Jennie

32 kommentarer

Siste innlegg