BAKEVIDEO

Hei

(Dette er mitt andre innlegg i dag)

Da fikk jeg endelig tid til å legge ut bakevideoen. Mange har spurt etter når den kommer ut og jeg har svart, men det kommer jeg ikke til å gjøre lenger. Dette fordi jeg har sagt innen en dato men ikke har fått gjort det. Så om jeg lager en video informerer jeg dere når den har kommet ut slik at dere kan se den. 

Fra i går til i dag hadde jeg oovernattning her hjemme hos meg med Sara. Sara spiller Vanessa i JENTER og er også sesong 4 sin jegforteller. Gratulerer!! Vi grillet marshmallows, hoppet på trampoline, så på film og koste oss masse. Etter at hun dro i dag gikk jeg på en fin tur i det fantastiske været. Da jeg kom hjem la jeg meg i hengekøya og leste i en bok. Nå leser jeg DUSTE DAGBOK 3. Utrolig morsom og bra bok.

HER ER VIDEOEN

Hva syns du?

Klem Jennie

54 kommentarer

Siste innlegg