HEKTISK MEN FANTASTISK DAG

Hei

Nå har jeg akkurat kommet hjem i fra Oslo hvor jeg både har vært på JENTER maraton og på WOW på Oslo City hvor jeg møtte mange herlige og søte jenter.  Dette var en helt spesiell opplevelde, spm jeg vil blogge om mer i morgen.

MØTTE DISSE SØTE JENTENE PÅ VEI INN TIL OSLO i DAG TIDLIG, DE SKULLE OGSÅ PÅ KINOMARATON



LEGGER UT BILDER  I MORGEN AV FLERE SOM JEG MØTTE PÅ WOW I DAG

Sara har blitt med meg hjem og skal overnatte til i morgen, så vil ikke bruke noe særlig tid på å blogge akkurat nå i kveld.

Nå skal vi snart ut i hagen for å grille marshmallows og ha en super lørdagskveld i sammen.

Blogger mer i morgen i fra dagen min i dag og legger da også ut masse bilder.

SARA OG MEG PÅ AKER BRYGGE

 

Syns dere jeg skal legge ut bakevideoen i morgen også????

Klem Jennie

63 kommentarer

Siste innlegg