VINNER AV BILLETTER TIL KINOMARATON

Hei

Først vil jeg bare si at jeg er utrolig imponert av alle bildene og videoene som har blitt postet på Instagram og som jeg har fått på mail. Noen smiler jeg litt ekstra av og tenker at det må ha vært litt av en jobb men også veldig moro å lage bildet/videoen. 

Det var kjempevanskelig å trekke en vinner, for denne gangen var konkurransen både på mail og instagram. Jeg merket alle bidragene på Instagram med tall på lapper og alle på mail på samme måte. Deretter trakk jeg en lapp og vinneren ble nummer 16 på mail som var Sara med dette forslaget 🙂

Hun får to billetter til JENTER sitt kinomaraton nå på lørdag 14.juni. Maratonet starter 09.30 presis og varer til 17.20

 

DETTE ER SCREENSHOT FRA NRK Super sin nettside : TRYKK HER FOR MER INFORMASJON OM 14.juni

Jeg hører også at det er noen billetter igjen til maratonet, så det er bare å bli med på moroa 😀

Kanskje vi sees

 

Klem Jennie

13 kommentarer

Siste innlegg