RETT PÅ NY KONKURRANSE

Hei

Jeg bestemte meg for å hoppe rett på ny konkurranse. Alle kan dessverre ikke vinne og denne konkurransen er nettopp for dere som ikke vant billetter til kinomaratonet med JENTER. Konkurransen vil foregå på Instagram denne gangen.

I denne konkurransen han du vinne øredobber og armbånd/fotlenke med firkløver, som jeg håper vil bringe god lykke til vinneren pluss en shoutout. Jeg kjøpte smykkene på Glitter med tanke på følgerene mine <3

For meg kan lykke være så mye. Det kan være den herlige følelsen av å ligge på stranda og kose seg, så plutselig kommer mamma kjørende med is til meg og venner. Lykke er når lillebror kaster seg rundt halsen min når jeg henter han i barnehagen og sier han er glad i meg og lykke kan være å plukke en fin blomsterbukett og se den du gir den til bli glad. 

Lykke kan være mye. Mange har også for eksempel en ting som bringer lykke som de tar med seg om de skal ha en prøve på skolen, audition eller når de skal på noe de kanskje gruer seg litt til. 

 

Det du må gjøre er.

1. DELE BILDET UNDER PÅ INSTAGRAM

2. TAGGE BILDET MED @jenniefashion #jenniesofieblogg #jenniefashionlykke 

3. KOMMENTERE AT DU HAR GJORT DET UNDER DET SAMME BILDE PÅ MIN INSTAGRAMBRUKER (Da kan du også vinne om du har privatbruker)

Vinner trekkes allerede på lørdag <3

 

Klem Jennie

34 kommentarer
    1. Hei❤️ har utrolig lyst til å vinne det hadde betyd utrolig mye for meg❤️ For jeg rett og slett trenger lykke❤️ Håper jeg vinner 😍 og du har absolutt den beste bloggen noen kunne få❤️ Misunner deg❤️

    2. Hei Jennie !
      Jeg er med i konkurransen men jeg
      Kan ikke kommentere bilde ditt det kommer
      Bare bare et rødt utropstegn
      Men lurte på om det var greit at jeg er med
      Lika vel HETTER REBEKKAHAUSVIK på
      Instagram Håpper du kan si i fra om jeg kan bli med likevel
      Meg på instagram directe eller mellinger på mobil 91844031 for jeg har utrolig
      Lust og vinne men det er det Håpper på svar
      Klem 💛

    3. Eh unnskyld meg, men hvorfor aksepterer du meg ikke på instagram?
      Er det fordi jeg har 13 innlegg?? Men wow, det er liksom meningen.
      Gud askksdjs

    4. Hei, jeg var inne på brukeren din for ikke så lenge siden – jeg skulle skjekke om du hadde lagt ut noen bilder 🙂 Men så var jeg uheldig og unfollowe deg. Og når jeg spurte deg igjenn svarte du nei. Men kan det være for at jeg ikke har profilbilde av meg selv? For jeg har et bilde av ‘we hert it’ Jeg synes jeg får så stygge profilbilder haha 🙂 Kan du svare ja om jeg skifter til meg selv? Jeg heter ‘ramonajeensen’ Håper virkelig at du kan ta deg tid til og svare på venneforespørslen min 🙂

    5. hei<3 har deltatt på instagram☮ gjør det noe at jeg har privatbruker? jeg gjorde den bare åpen nå for sikkerhetskyld 🙂 men sånn til andre konkurranser i fremtiden 😀 haha jaja har i hvertfall lagt ut.
      Instagram: selma3006
      ❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎ LOve

    6. Hei! Vet dette egentlig ikke har noe med dette å gjøre, men når kommer den bakervideoen ut? Ikke får å mase eller noe… Vet du har mye å gjøre, men jeg har bare så lyst til å se den<3

    7. Hei har hu trukket en vinner PS: kan du følge meg på insta cnh101103 hadde betydd så mye. Men har du trukket en vinner??

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg