SISTE DAG

Hei

I dag var det siste dagen her i Kragerø, før vi reiser hjem tidlig tidlig i morgen.  På morningen fikk vi besøk av to søte jenter vi var med helt til vi skulle en tur ned til Gundersholmen. Der vasset lillebror og vi tok litt bilder. Været var av og på hele tiden. Da vi dro var det sol, så overskyet, så sol, så sky osv….

Etter at vi var der tok vi oss en is før vi ruslet hjem igjen. Da var vi med jentene igjen. Deretter badet vi fra brygga rett uten for huset. De har en egen brygge. Vannet var faktisk overraskende varmt, men jeg bada ikke såååå mye. Vi har spilt både yatzy og kort. Nå ble vi nettopp ferdig med middag og etterpå skal vi ha rabarbragrøt. Mmmmm……

HVA JEG VÅKNET TIL I DAG<3

 BILDER VI TOK PÅ GUNDERSHOLMEN. 

ME AND SIS MED FLOTT BAKGRUNN<3

Har du smakt rabarbragrøt før?

Klem Jennie

 

29 kommentarer
    1. Ja, har overnattet med en venninne i fra lørdag til søndag og på lørdag hadde vi først taco så rabarbragrøt

    2. Jeg vet dette ikke har noe med innlegget å gjøre ,men jeg vil bare du skal vite ; Du er en av mine STØRSTE forbilder . Du virker så jordnær til å være blogger og skriver ikke negative ting for å påvirke andre . Du virker veeeldig snill og jeg bare vet at du er der for vennene dine og bryr deg om dem . Du fortjener det beste, du er helt fantastisk. Du er en flink skuespiller,har masse fine klær og jeg får masse inspirasjon av deg til mote,hvordan man skal være mot andre og absolutt ALT ! Du er et flott forbildet for mange unge jenter og har den beste bloggen jeg vet om ! Visst jeg møter deg blir det til en drøm som går i oppfyllelse !
      Lykke til videre i livet , jeg vet du vil få det bra for du er en bra person!

    3. Utrolig fint på bildene😚😚
      Nei, har ikke smakt det jeg..
      Utrolig fin du er😍
      Bare ignorer de hat kommentarene på ig..
      Det er bare folk som er utrolig sjalu på deg..
      Stå på👌

    4. Nei, jeg har ikke smakt det. Har faktisk ikke hørt om det før…
      Men får jeg sjansen skal jeg smake på det.

    5. Anonym: Jeg er helt enig med deg.
      Jennie Sofie du er et STORT forbilde for mange. (jeg smisker ikke!)
      Og stilen din passer deg perfekt, jeg er så sjalu… Fortsett å være sånn du er nå, du kommer til å komme veldig langt i livet. Skjønner at du har så mange gode venner. Har kjempe lyst til å møte deg! Hver stolt av deg sjøl, du er et stort forbilde for meg og mage andre… Jeg ønsker deg alt godt videre<3

    6. Kanskje litt rart spørsmål men jaja.. Når du får ferievenner , kjenner dei deg igjen som Hedwig da ?

    7. Dt ødelegger litt at du skriver jenniesofie.blogg.no midt på nesten alle bildene dine fordi da klarer jeg ikke helt å se bilde helt og bildene du legger ut pleier å være så nydelige. Dette er litt dumt men kan du heller skrive jenniesofie.blogg.no litt i hjørnet av bilde ellår no? Ellers så liker jeg bloggen:-)

    8. Kari: Nei, jeg merker bildene fordi jeg ikke ønsker at folk bare skal bruke dem selv. Har opplevd at mine bilder har blitt brukt på andres blogger uten å opplyse om at det er mine bilder. Det blir å vannmerke bildene mine. Ikke alle bilder jeg gjør det med, men en god del. Mvh Jennie

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg