PÅ TUR IGJEN

Hei

Dette er jo enda en langhelg med skolefri på mandag. I den anledning er familien min igjen ute på tur. Nei, vi skal ikke til Lyngdal igjen, men jeg håper at vi slipper masse kø denne gangen. Jeg møtte veldig mange hyggelige jenter og gutter i Lyngdal, men denne gangen ønsker jeg ikke å skrive hvor jeg skal på forhånd. 

Etter denne helgen regner jeg med at jeg ikke skal reise bort før sommerferien. Nå er det jo under to skoleuker til sommerFERIE 😀 Eller, det er faktisk bare en helg igjen og neste helg har jeg allerede planer med JENTER gjengen på lørdagen. 

 

BILDER TATT I HAGEN RETT FØR VI KJØRTE AVGÅRDE

Noen kommer kanskje til å kjenne seg igjen på bilder jeg legger ut på IG og bloggen i helgen. Kanskje jeg er der du bor.

 

Hva er dine planer for helgen?

Klem Jennie

19 kommentarer

Siste innlegg