SOMMERGLEDER

Hei

Jeg er så utrolig glad for tiden. Det nærmer seg sommerferie, det er deilig sommervær, jeg er småforelska og jeg føler meg rik på vennskap. I dag var det ikke så mye sol men det var hele forrige uke og det er meldt fint vær igjen til fredag. Elsker varmen<3

Jeg gleder meg til sommerferien, selv om de første ukene er planløse. Men selv om jeg ikke har noen planer så betyr det at jeg kan være impulsiv og finne på noe allikevel. Jeg håper at jeg får tid til å tilbringe tid i sammen med venner som jeg ellers ikke får sett så ofte også.Litt turer på stranda og tusenfryd er jo gøy. Jeg er heldig og vet at mamma og pappa mer enn gjerne åpner døra vår for besøk. 

 

SOMMERGLEDER

1. Lyden av bølger som slenges inn mot land

2. Sand mellom tærne

3. Lange lyse sommerkvelder og dagene føles lenger

4. Marshmallowsgrilling

5. Smak av markjordbær og villbringebær

6. Late dager i hengekøye

7. Leksefri

8. Ferievenner

9. Saltvannsbølger håret (Håret blir så fint, har også saltvannsspray)

10. Solfylte dager som gjør at man vil være ute hele tiden

 

Blir du med på konkurransen jeg la ut på bloggen i går?

Vinner trekkes allerede i morgen.

 

Klem Jennie

 

24 kommentarer
    1. Hvem er du småforelska i da?😍 Hehe😅 Isac Elliot kanskje🙊 Jepp, jeg er med i konkurransen din❤️Gleder meg til vinneren kåres😍

    2. nei, jg blir ikke med på konkuransen fordi at jg har ingen e-mail eller instagramkonto:(:(:(:(:(:(:(:(

    3. Ja, jeg er med på konkurransen! Blir spennende å se hvem vinneren blir❤️ Jeg bare lurte på noe. Skal vinneren trekkes tilfeldig?
      Hvordan har du tenkt til å kåre en vinner??
      Håper på svar😊
      Klem fra meg💋

    4. Er med i konkuransen❤️hadde vært så fint med en fin sommerkerans nå🍉🌸Fooorelska jeg å,i isac❤️

    5. Er ikke vits for meg å bli med, har den allerede, utrolig fin! 🌸 Elsker bloggen din, har fulgt den siden ca. en måned etter du startet. Aldri slutt! 😘
      Klem ❤️

    6. Er også utrolig glad i sommer og varme! ☀️ Får så mye ekstra energi av det!
      Vet det er litt frekt å spørre rett ut, men du virker som en utrolig hyggelig person Jennie Sofie! Og har utrolig lyst til å møte deg! Vet at du har mange fans som spør deg om det samme. Men jeg hadde blitt veldig glad om du hadde svart! ❤️😊.
      Håper du får en utrolig fin sommer! ❤️💕😊😊☀️☀️☀️

    7. Jeg er med i konkurransen og er super spent på hvem som blir trukket 🙂
      Jeg syntes at det er så gøy med konkurranser 😀
      Jeg håper det blir meg 😉

    8. Har du mange planer i sommer? Hvis du har lyst til å møte meg en dag, så hadde jeg blitt utrolig glad! Du virker så utrolig hyggelig å snill! 😊 Har veldig lyst til å møte deg en gang, du virker som en veldig fin venn!😊 jeg bor i Tønsberg da..
      Hilsen Malene (13)
      (ikke meningen å mase)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg