Veldig moro

Hei

I dag hadde jeg fri fra skolen fordi jeg skulle jobbe med et intervju. Var i studio for å ta bilder til intervjuet og stylet også noen antrekk som jeg syns var veldig gøy. Har ikke sett alle bildene og er spent på resultatet. Det blir også noen private bilder av meg i sammen med noen vi tok i dag som kommer med intervjuet i skolestartmagasinet til WOW.

Neste spennende ting på programmet for meg blir JENTER MARATON i Oslo 14 juni, dette kan du lese mer om ved å trykke HER 

 

Været i dag har vært herlig og etter intervjuet fikk jeg endelig kjøpt meg nytt badetøy i Oslo.  Håper dette superfine været holder seg lenge og at jeg også før sommerferien vil få flere flotte dager på stranda med venner. 

UT AV VINDUET PÅ BÅTEN

 

GØY I STUDIO

Bildene er utydelige fordi de er tatt av dataskjermen. Kan legge ut noen større bilder når jeg får noen med bedre kvalitet.

 

Fått noen spørsmål, som jeg svarer på her

1. ER DU MODELL FOR WOW?

Svar: Nei, jeg er ikke modell for WOW. De hadde nylig en casting på sitt hovedkontor og jobber for tiden med å plukke ut modeller blant 200 jenter som møtte opp på castingen.

2. HVA GJORDE DU I DAG?

Svar: Jeg fikk spørsmål om å bli intervjuet til et skolestartmagasin, som jeg har vært med på i dag.

 

BILDE FRA INSTAGRAM

 

Skal du på JENTER MARATON

 

Klem Jennie

38 kommentarer

Siste innlegg