FINALLY SUMMER

 Hei

I dag var det utrolig deilig sommervær. Dagen startet skyet men veldig varm, så tittet sola frem. I dag var jeg og Ella med noen venner fra en annen skole. Vi var sammen nesten hele dagen og spiste is og skravla. Hmmmm…. vet ikke helt hvor mange is jeg har spist i dag, men det var i hvertfall veldig godt. Hehehehe<3 Etter vi hadde vært med de dro jeg og Ella hjem til oss selv for og hente babdetøy. Deretter kom Ella opp til meg, spiste middaf og så dro vi en tur ned til stranda. Jeg forventet ikke at jeg skulle bade så mye, men der tok jeg feil. Jeg bada ganske mye og vannet var utrolig deilig når du ble vandt til det.

I går hadde jeg en liten photoshoot med mamma. Her et et av bildene. ( Dette la jeg også ut på instagram)

Var det sol eller regn der du bor i dag??

Klem Jennie
 

38 kommentarer

Siste innlegg