Takk

Hei

I dag da jeg kom hjem fra håndballtrening ble jeg bare såååå lykkelig. Mamma hadde vært og kjøpt noen shortser til meg og lillesøster og heldigvis passet i hvertfall 2 av de fire hun hadde kjøpt. 

Det har vært skikkelig varmt i dag og selv om det regnet sinnsykt da vi var på vei til trening var det varmt i luften. Glad jeg ikke dro på stranda i stedet for å dra på trening.

Nå er det bare 27 dager til sommerferie 🙂 Da er jeg ferdig på barneskolen og det kan feires. Godt å komme seg bort der i fra. Nei da, hahahaha. Kommer til å savne skolen veldig mye men det blir jo utrolig spennende å begynne på ungdomsskolen også.

I går hadde laget mitt og jeg håndball avsluttning her vi bor. Vi spilte kamp, fikk medalje og hadde lodd trekning ( dessverre vant jeg ingen ting) og koste oss alle i sammen.

Her er et par bilder i fra håndballavslutningen.


Godt med medalje. Hehehehe:)

Under akuratt denne kampen spilte jeg venstre ving. Det er den plassen jeg liker mins siden den ikke passer helt til meg. Trives mye mer som beck og midtbeck.

Spiller du håndball?

Hvilken plass liker du best/minst?

Klem Jennie 

99 kommentarer

Siste innlegg