20.05.2014

Hei

Nå har jeg netopp kommet hjem i fra en laaang shoppingtur. Etter vi spiste middag dro jeg og mamma til Vinterbro for å prøve noen bikiner vi hadde holdt av. Det som var utrolig trist var de ikke passet meg. Vi fortsatte å lete men alle bikiene jeg likte passet ikke. Vi lette også etter shortser til sommeren men dessverre passet ingen av de jeg prøvde da heller. Ganske irriterende. 

Fant  i hvertfall ett par ting da. Kjøpte meg en utrolig behagelig kjole og et veldig søtt deksel til telefonen min. Kjolen kan lett styles opp med smykke, skjerf, belte, veske ol. 

KJOLE FRA CUBUS OG DEKSEL FRA H&M

Beklager at blogginnlegget kom så sent. Hadde så mye stress i dag. Nå må jeg hoppe i dusjen og ordne meg for kvelden.

I morgen er der jobb og ikke skole for meg. Tror rett og slett jeg må forsøke å bestille noen shortser på nettet, for orker ikke en slik leterunde til på storsenteret med det første. 

 

Klem Jennie

31 kommentarer
    1. Hvorfor skal du ikke på skolen? Og…. Jeg skal på audition til JENTER, så jeg lurte på: hva gjorde dere på audition?
      Håper på svar😘❤️
      Send gjerne svar på mail😊
      🔴🔴🔴⚪️🔵⚪️🔴🔴🔴🔴
      🔴🔴🔴⚪️🔵⚪️🔴🔴🔴🔴
      🔴🔴🔴⚪️🔵⚪️🔴🔴🔴🔴
      ⚪️⚪️⚪️⚪️🔵⚪️⚪️⚪️⚪️⚪️
      🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵
      ⚪️⚪️⚪️⚪️🔵⚪️⚪️⚪️⚪️⚪️
      🔴🔴🔴⚪️🔵⚪️🔴🔴🔴🔴
      🔴🔴🔴⚪️🔵⚪️🔴🔴🔴🔴
      🔴🔴🔴⚪️🔵⚪️🔴🔴🔴🔴

    2. Hei Jennie! Jeg hadde bare lyst til og gi deg noen tips til hvor du kan finne fine shortser på nettet💕 Som i allefall jeg synes er fine💋
      ~Target
      ~Forever 21
      ~Urban Outfitters
      Det er jo så klart maaaaaange andre steder det er fint og handle og da😘
      Dette var bare noen tips💕✨
      Klem💋

    3. Jeg synes det var et utrolig fint deksel! Og kjolen var veldig søt! (Hva heter sånne kjoler igjen?:D) Men dumt at bikinene og shortsen ikke passet,en på nettet er det mye fint. Klem ❤️

    4. Kan du værså snill å svare på dette spørsmåle!
      Har du noen gavetips som man kan gi bort?
      Og hvor kjøper man de.
      Jeg skal i bursdag snart og det er litt kjedelig å gi penger:(
      Håper på svar!
      PS: du er kjempeflink til å blogge

    5. Hei, veldig synd at ingen av bikiniene eller shortsene passet deg. Jeg har feiret bursdagen til broren min jeg. Har også hatt en matteprøve på skolen i dag.
      Jeg har et spørsmål til deg. Du kommer sikkert ikke til å se denne meldingen men er du 01-er eller 00- er? Gjerne gå innom min blogg karolinasollid.blogg.no:-)
      Klem fra meg

    6. Når du hadde julegave video 2013 viste du en knasj blå lue som du fikk av søsteren din. Hvilken type er den luen??????

    7. Håper du har kost deg, å at du finner noen fine shortser å bikinier. Jeg har kjøpt meg 2 nye shortser i dag.
      Hadde satt stor pris om du tok en titt innom bloggen min også. <3 elsker bloggen din forresten:-)

    8. Du burde prøve å dra til Strømmen storsenter, det er Norges STØRSTE senter!;)
      Det r ca 1-2t unna det du bor.. Nerme Lillestrøm.
      De har lissom alle butikker som kanskje interesserer deg (trur jeg) de har urban, bikbok, new yorker, Gina osv osv osv! De hakke Brandy Melville eller Zara da…..

    9. Hei Jennie<3
      Så synd med bikiniene og shortsene!!
      Dekselet var kjempe fint!!!
      Jeg ville bare si at du gjorde et bra valg meg kjolen.... Har den selv, du kan stæsje den, brette den og den er så utrolig behagelig!!!
      Elsker bloggen din
      Kristine<3

    10. Du har utrolig bra blogg! Jeg lurte på to ting å håper du svarer!:)
      Er du 00″er eller 01″er?:)
      Hva jobber du med nå? Nå som du ikke er på skolen?;)

    11. Hei! <3
      så synd bikiniene ikke passet deg. Var de for store?
      Hvis de var for store så kan du jo lete i barne avdelingen 😉 de har noen finne bikinier der da.
      Klem <3

    12. Hei❤️
      Ikke for å være en gledes dreper men gull fargen går av ettervert på dekselet. Jeg har akkuratt det samme dekselet og dekselet mitt er nesten gjennomsiktig. De er faktisk litt kult men jeg likte best gullfargen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg