Nasjonaldagen i bilder

Hei

I dag lastet jeg inn bilder i fra i går i fra kamera og mobilen inn på data. Ut i fra de bildene jeg legger ut på bloggen i dag ser det ut som jeg har feiret 17 mai med Tuva alene, he he. Det er en del bilder på mobilen av andre i fra klassen som blant annet har tatt maaaaaange bilder av seg selv med MIN mobil, men jeg vil ikke legge ut noen bilder uten at det er greit for dem. Jeg filmet også en del i går og holdt på å le meg i hjel av noen av filmene, men de må jeg også spørre om å legge ut. 

Når det gjelder feiringen og 17 mai toget har jeg vel faktisk rett til å legge ut så mange bilder jeg vil i fra det, men igjen så vil jeg respektere andre og at de kanskje ikke vil på bloggen. Beklager…sånn er det bare. 

I dag har jeg vært sammen med venner og vi har kost oss i sola, spilt volleyball og gått tur ned til stranda og vassa. 

 

KLARE FOR Å GÅ I TOG FOR SISTE GANG PÅ BARNESKOLEN

 


 

MIDT I TOGET,  FAMILIEN VINKER 🙂

SØSKENBILDER

I morgen er det ny skoleuke igjen, men jeg tror det vil gå fort til sommerferien.

Har du badet i sjøen i år?

Klem Jennie

 

31 kommentarer
    1. Fine bilder!
      Har forresten laget et nytt innlegg på bloggen min, med masse bilder fra i dag osv.. hadde blitt kjempe glad om du hadde tatt en titt! Håper du har hatt en fin dag, KLEM KRISTINA <3

    2. Hei jennie😄 må bare spørre,hva måtte man gjøre på Audicen får og komme på jenter?du kjønner jeg skal på Audicen til jenter og lurer bare på hva du gjorde der?får da kan jeg kanskje øve meg litt.Helt greit hvis du ikke kan svare men lurer bare veldig❤️Foresten elsker bloggen din du gir meg mye inspirasjon😄takk får at jeg får lese bloggen din❤️Du er best❤️❤️❤️

    3. 🔴🔴🔴⚪️🔵⚪️🔴🔴🔴🔴
      🔴🔴🔴⚪️🔵⚪️🔴🔴🔴🔴
      🔴🔴🔴⚪️🔵⚪️🔴🔴🔴🔴
      ⚪️⚪️⚪️⚪️🔵⚪️⚪️⚪️⚪️⚪️
      🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵
      ⚪️⚪️⚪️⚪️🔵⚪️⚪️⚪️⚪️⚪️
      🔴🔴🔴⚪️🔵⚪️🔴🔴🔴🔴
      🔴🔴🔴⚪️🔵⚪️🔴🔴🔴🔴
      🔴🔴🔴⚪️🔵⚪️🔴🔴🔴🔴

    4. “Best friends, more like sisters”, var det på veska til Tuva eller er det redigert??☆ Har bada 1 gang i år, i begynnelsen av mai☆ Har hatt det kjempegøy i dag og i går, virker som om du også har hatt en koselig helg (fylte faktisk tretten i dag❤) Kos deg videre ❤
      ~Dortea

    5. Nei jeg har ikke badet i år, men på min skole har vi fri torsdag og onsdag denne uka!
      Har ikke din skole det Jennie Sofie?
      Klem

    6. Hei! Jeg bare elsker bloggen din, jeg elsker spesielt når du blogger inspirasjon om mote/klær<3 Jeg lurte på om du kunne legge ut noen bilder av klær du har som du synes er kult/fint og nytt. Også lurte jeg på om du kunne lage en link til klærne under bildene av dem?<3 Du skjønner stilen din er nesten helt lik min, og da hadde det vært enkelt for meg å finne noe jeg liker<3 Håper på svar, klem<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg