Min dag

Hei

I dag da jeg kom hjem fra skolen fortsatte jeg å rydde ut ting fra de gamle møblene og inn i de nye, men med meg går det ikke veldig fort.I mens jeg rydder ut kommer jeg over blader så jeg begynner bare å lese i dem. Da kommer man ikke særlig langt. Hehehe……..<3 I dag leste jeg det nyest bladet til JULIA. Der var det veldig mye kul inspirasjon, antrekk, ting du kanskje ikke visste og noe som letter på humøret og selvtiliten. 

Veldig fint forsidebilde. Taylor Swift er så pen:)


Jeg syns baggen på bilde er utrolig fin. Hva liker du best???

Så kult at begge idoene mine var på plakat i bladet. Bilde av Isac ble tatt da jeg var med å intevjue han. Så utrolig gøy!!!


Denne siden syns deg det var spennende å lese<3

Nå kom jeg på at jeg må gjore leksene mine til i morgen.

Klem Jennie

30 kommentarer

Siste innlegg