SØNDAG

Hei

Natt til i dag sov Tuva hos meg etter at vi hadde vært med noen venner samme dag. Vi så på Mgp og en veldig morsom film som heter BRIDEWARS. Navnet sier litt hva den handler om. Vi spiste chips og drakk fanta. Nam nam<3

I dag da vi våknet spiste vi og ordnet oss. Vi tok på oss daffeklær siden vi ikke skulle gjøre noe spesielt i dag. Vi gikk deretter ut på trampolina og hoppa. Så kom jeg på en ide om at vi kunne ta noen kule bilder, så det gjorde vi:)

Dette er bare to av de vi tok,  men syntes de er veldig kule. Hva syns du??

Etter vi tok bildene dro vi til Tuva og var med en av hennes venner som heter Anna. Vi lagde te, spilte volleyball og hadde vannkrig med hageslangen og bøtter fullle med vann. Jeg rakk og skifte og spille litt yatzy før jeg måtte dra hjem. Har hatt det utrolig gøy i dag og håper jeg snart kan gjøre dette igjen.

Hva har du gjort denne søndagen??

Klem Jennie

25 kommentarer

Siste innlegg