Dette har jeg gjort i dag :-O

HEI

I dag dro jeg på innspilling og møtte vennen mine igjen. Det var utrolig koselig og se alle igjen, men det som var litt trist var at det også var Tinestafetten i dag. Kom på første laget og gledet meg masse til og løpe. Ble glad av å høre at begge lagene fra klasen gjorde det bra i dag. Håper de fikk med en t-skjorte til meg..hehehe.

 

(EEEELSKER DE NYE BRILLENE MINE FRA GINA<3)

Nå er det bare en skoledag i gjen til 17 mai, og jeg har søkt på nettet etter dessert til den store dagen. 17 mai feiringen begynner tidlig på skolen vår i år, og det vil si at alt som skjer på skolen allerede er ferdig 13.30. Syns det er litt dumt jeg at alt skal begynne så tidlig og bli ferdig så fort. Dette er faktisk siste gang jeg går i 17 mai tog med klassen min. Neste år går vi jo på ungdomsskolen og de går ikke i 17 mai toget. 

Men noe det alltid er på 17 mai er jo is og kaker, og disse klarte å friste meg i såfall. Så får vi håpe på sol og finfint vær. 

Pleier du å bake til 17 mai?

Klem Jennie

31 kommentarer
    1. Hei,jeg kom også på første laget👍er veldig fornøyd.Så kult at du kom på første og jeg også💛

    2. Ååååååå elsker deg Jennie!! ❤️❤️❤️ Jeg pleier å bake ja☺️ Håper du får verdens beste 17.mai!!! Skal du gå i byen? I såfall håper jeg sykt mye på og møte deg! Det hadde gjort dagen komplett☺️ Klem✨

    3. Jaaa❤️ Skal bake 17. Mai bløtkake med venninna mi! Lykke til med baking:) Og strålende solbriller😍

    4. Jeg var på tinestafetten (Sandnes stadion). Det var kjempe gøy. Du hadde likt det.
      Jeg pleier ikke å bake til 17.mai men jeg skal det i år.
      Klem Ingrid

    5. Hei! Så kult! 🙂 Jeg var også på Tine Stafetten 🙂 Var dere på Bislett Stadion, eller hvor var dere??
      Klem

    6. Vi sprang Tinestaffeten idag. Ble reserve. Men ble egentlig med men vi måtte ta testen på nytt så da kom en før meg sånn at jeg ble dessverre reserve. Men jaja. 🙂 pleier ikke og bake på 17.mai.

    7. Hei. Jeg og mamma lager altid en ny kake vært år. Tror vi skal lage marsipan kake med det norske flagget på toppen i år😋

    8. Det er ikke sikkert du vil svare på dette, men hvor fort springer du på 200m?👌💎🙈 Vi hadde også tinestafett i dag😎 Jeg sprang første etappe på 1. Laget og var ganske fornøyd💎 Laget vårt kom i mål i vår klasse, da nr to bak var i svingen😎👌💎 Det var dumt du ikke fikk sprunget da👎😚

    9. Kan du være så snill å legge ut bilder og linker til butikker hvor du kjøper klærene dine? De er kjempe fine!

    10. Hei, Jennie Sofie😘
      Jeg skal på audition til JENTER, så jeg lurer på:
      Hva gjorde dere på audition?
      Gjorde dere noe spesielt?
      Måtte dere synge eller danse?
      Måtte dere spille glad, trist, sint og sånne ting? 😘
      Håper på svar❤️
      Hilsen ANONYM

    11. Går også siste året. Blir litt trist å ikke gå i tog neste år. Men litt morsomt å gå fremst i toget også da. På skolen vår starter vi klokka 12.00. Spiser deilig frokost med venner og bare koser oss til da. Så går vi i tog, og deilig mat med venner igjen. Veldig hyggelig faktisk!!!♥ håper alle får en fin 17. Mai.

    12. Kom på førstelaget jeg også, men var syk så fikk ikke løpt 🙁
      Men går ikke dere i tog i 8? Jeg går i 8. Klasse nå og skal gå i tog imorgen<3 det er valgfritt da;)

    13. Hei Jennie! <33 Jeg ønsker deg en super 17.mai! Jeg pleier å bake ja. Det elsker jeg! De så veldig gode ut, haha!;P

    14. hei jeg pleir og lese bloggen din og synes den er veldig bra. jeg har et spørsmål og det er son. var du på tinestafetten? hvor? hvant dere noe? hvilket heaat løp du på?jeg løp i åpen kl barneskole og vnt overlegentt jeg går i 7 klasse på sætre skole

    15. Hei jeg lurer på om du kan være så snill å like en av bildene mine på instergram eller plis følge meg heter madelenkoldalholme du trenger ikke å gjøre det du bestemmer jo 😊😉👍 hadde blit veldig glad vis du følger meg eller liker et bilde 😊👍men du bestemmer 😊👍

    16. Hei kan du plis følge meg på instergram eller like en av bildene mine vær så snill da blir jeg glad du trenger ikke du bestemmer jo 😊😉heter madelenkoldalholme på instergram

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg