Vi er i gang

Hei

Nå har vi begynt litt med rommet mitt. Det litt  dumme var at vi ikke fikk plass i bilen til et stort bilde jeg gjerne skulle kjøpt da vi var på Ikea, men vi fikk fiksa noen andre ting. Noe jeg er ekstra glad for å ha fått på plass er svart rullgardin, nå kan jeg sove uten at jeg blir vekket av sola…he he.

Skulle gjerne fått malt den sjokkrosa veggen på rommet mitt også, men det får bare vente. Kanskje jeg får gjort det en dag i løpet av sommerferien. AKkurat nå skjer det veldig mye frem til ferien begynner, kommer til å gå fort til siste skoledag tror jeg. 

Jeg får jobben med å rydde ut ting av gamle møbler og pappa setter sammen de nye, så fort vi er ferdig kommer jeg til å legge ut resultatet på bloggen. 

 

Gleder meg til alt blir ferdig.

Klem Jennie

 

 

 

27 kommentarer
    1. Ordnet rommet mitt i høstferien. Da fikk jeg også walk-in-closet!! Så utrolig kult med en sjokkrosa vegg! Ønsket meg en annen farge på en vegg lenge, men blir veldig mye styr…. Rommet mitt er ganske stort også…

    2. Hei
      Først vill jeg bare takke for at du kommenterte på bloggen vår.
      Det betyr utrolig mye. Tusen takk. Jeg ble kjempe glad når jeg så det.
      Du har jo bare verdens fineste rom. Og etter jeg så disse møblene kommer det til å bli
      enda finere. Det var masse fine møbler Jennie Sofie:-)
      Gleder meg til å se resultatet av rommet ditt.
      Du er kjempe pen jeg elsker deg, rommet ditt og bloggen din<3
      Klem

    3. Kjempe fine møbler!!!
      Sorry vist jeg kanskje maser litt men, kan du please følge meg på Instagram? Jeg heter Charlottehjerte og har privat bruker. Det hadde betydd mye. Du følger forteten venninnen min Vanessa Nilsen (vanessaniilsen) hun er kjempe snill.
      Du har verdens veste bruker på hele Instagram<3

    4. Hei💛
      Kan du gjøre en romvideo da du har fått møblene?😊💕
      Lurte også på om du kanskje kunne gjøre noen videoer som egg challenge, månedens favoritter, alle mine perfymer og bodymist, trampoline video eller ja.Det var noen tips. Du må søke på Linn Ahlborg på YouTube, i 💕 her!
      Klem ⭐️

    5. Hei, jeg synes du hadde fått veldig fine ting, men jeg lurte på hvor du har kjøpt de sminktetingene?

    6. Hei
      Du kommer til å få kjempe fint rom til slutt:)
      Hadde blitt veldig glad/takknemlig om du ville ta deg tid til å gå innom bloggen min:) Jeg forstår om du ikke har tid, men om du har litt tid til overs ville jeg satt veldig stor pris på om du ville stikke innom en liten tur. Jeg blogger hver dag og har lagt ut 2 innlegg i dag:) Bloggen min heter CelinesSide.blogg.no
      Hjertelig hilsen Celine<3

    7. Jeg skal få nytt rom snart og da skal jeg ha sånn komode og stativ👌. Tror rommet kommer til å bli kjempe fint! Hilsen en en fan✌️

    8. Hei,bare lurte på jeg syntes det sto på noen av de bildene du publiserte skulle du reise til Tyrkia?Men ja,ja det er ikke så viktig bloggen din er døds bra!:) Skal du på jason derulo konserten . Vet ikke om det er aldersgrense?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg