TØFF ELLER SØT

Hei

Endelig lørdag, og i dag har endelig sola tittet litt frem igjen også 🙂 Nå er det bare en skoleuke før det er 17 mai og i dag fikk jeg fikset siste ting til antrekket mitt. Det vil si….jeg skulle gjerne hatt en veske, men det fant jeg ikke. Det er så typisk meg at når jeg egentlig skulle se etter noe til 17 mai, begynte å se på helt andre ting i butikkene. Etter at jeg kom hjem rotet jeg meg litt inn på nettsiden til hm, og begynte å gruble litt over stilen min. Jeg liker liksom både den tøffe stilen og den søte jeg, men det ville jo vært enklere for garderoben min om jeg fikk bestemt meg for hva jeg liker mest. Da kan man jo matche plaggene mye bedre sammen etterpå også. 

 

HER LIKER JEG STILEN MEG LITT BARNSLIG TRYKK SOM ER AVSLAPPET

 

HER LIKER JEG  STILEN SOM ER LITT BLANDA SØT OG TØFF

(Alt må jo ikke matche faktisk)

 

DENNE SØTE STILEN MED KRANS , SÅÅÅ FIN

 

OG DETTE LIKER JEG OGSÅ

Jeg lurer også på om det kommer inn myyye mere fint jo nærmere sommeren vi kommer. Jeg vet at sikkert mange av dere har noe i mot HM etter at de har blitt kritisert i media den siste tiden, men med disse bildene vil jeg vise stiler og ikke nødvendigvis produktene. 

 Og selvom jeg har noen merkeplagg som noen av dere kommenterer, så er jeg faktisk ikke noe særlig opptatt av det. Mye heller flere plagg å variere med enn noen få dyre. 

Noen som trenger nye sommerklær? 

Klem Jennie

38 kommentarer
    1. hei, ay hvis du vil ha noe nytt så kan du jo prøve den classy stilen. jeg personlig syntes den er finest og jeg liker ikke sånn “wow” stil, men det syntes jeg. f.eks merkeklær er veldig populært, sier ikke at du skal dra ut å kjøpe ralph lauren eller noe sånt, men deet er ,myye finere

    2. Jeg trenger nytt sommertøy..
      Men har ganske masse. Skal til Kristiansand på onsdag, så da skal jeg nok kjøpe noe:D
      Skal egentlig kjøpe 17.mai tøy, men skal kjøpe litt sommertøy også..
      Liker stilen din <3

    3. Jeg har også den søte og tøffe stilen, og har også tenkt det samme som deg…Jeg vet heller ikke hva jeg skal gjøre med det, men foreløpig lar jeg den bare være sånn den er. Hvis du ser på Bethany Mota så har jo også hun begge stilene og det ser ut som det funker for henne, så jeg prøver det jeg også.
      Jeg kjøpte en kjole på hm istad som jeg er kjempe fornøyd med. Kan sende et bilde av den til deg på dm(instagram) om du vil. Bare svar i en kommentar tilbake til meg her så gjør jeg det om du vil, eller ikke om du ikke vil. Klem♡

    4. Frida E: Jeg har vokst fra nesten alt sommertøyet mitt nå. Hadde mye i fjor fra året før det….så nå passer det nesten ikke mer. Trenger en del jeg også. Klem

    5. Fine antrekk! Elsker bloggen din du har en kul stil<3
      Trenger også nytt sommertøy men mamma mener jeg har nok fra før :p
      Kan du legge ut 17. Mai antrekket ditt? Vil gjerne se 🙂

    6. Jeg trenger ikke sommerklær, har ganske mye og tror alt passer egentlig. Men har jo hele veien lyst på noe nytt. Wow har fått inn kjempemye fint også💕
      Når du har kjøpt nye sommerklær, kan du lage en innkjøpsvideo da?😊
      Jeg bryr meg heller ingenting om merkeklær… De har jo ikke noe bedre kvalitet heller. 🙈

    7. Det er en venn av meg som baksnakker meg hele tiden til de ekte vennene mine.
      Vennene mine sier hva den jenta sier om meg☺️
      Det er jeg glad for,men jeg har lyst til å si ifra til henne at jeg ikke liker at hun setter ut falske rykter om meg.men jeg vet ikke hvordan!

    8. hei, eg har tenkt å laga meg ein blogg sån som du (sia du er idolet mitt) å da lurte eg på om eg kunne få nokon tips om app’a og sånt? plis svar❥❥

    9. Trenger nye sommerklær, det er ikke bare det at jeg vil ha det, men jeg trenger det, har bare en shorts som kommer til å bli for liten om ikke lenge..
      Har det samme problemet, liker den classy/søte stilen, den litt røffe stilen + T-skjorter med kule trykk 🙂 Men et annet problem er at jeg aldri får handla selv, så alle klærene mine er jeg ikke så fornøyd med heller..
      ~Klem fra Deja💕

    10. Kjempe fine antrekk, Jennie!
      Så deg på Zara i Oslo for en stund siden, hilste på deg på Gardemoen:)
      Følg meg gjerne på instagram @theasandviken blir så inspirert av deg❤️Du er vakker Jennie❤️

    11. Du vet jo på ungdomskolen der er det jo mye merkeklær det er jo bare såå fint f.eks en blå ralph lauren polo med en grå cardigan over, det er veldig fint og det ser litt mer ordentlig ut. Okay for å være ærlig liker jeg ikke stilen din jeg syntes det blir for mye farger ogsånt, Men det er deg og jeg respekterer det. Først når jeg så deg så trodde jeg du gikk i 5-6 kl, og jeg opptaget jeg deg for 2 månder siden.

    12. Liker veldig mange av klærene dine!
      Har du noen forslag til nettsider med klær/sminke/ting som du finner mye fint på?
      Håper på svar❤

    13. Hei Jennie Sofie!
      Jeg liker stilen din kjempe godt jeg! Kjenner at jeg blir litt irritert når jeg ser at folk skriver at du har skikkelig teit og barnslig stil, og at du ligner på en 5. klassing!! Det stemmer jo ikke i det hele tatt! Altså, det er greit at de ikke liker stilen din, for alle har jo forskjellig stil, men det er bare veldig unødvendig å si det! For meg ser du absolutt ut som en 13 åring, om ikke eldre. Jeg synes i hvert fall det er teit at de mener at alle burde gå i merkeklær og sånt. Man må jo få lov til å gå i det man vil, og det man synes er fint. Og det synes jeg alle skal respektere! Har man ikke noe fint å si, trenger man ikke å si noe!
      Nå ble det sikkert litt mye klaging fra min side, men jeg ville bare få sakt dette.
      Det er bra at du ikke bryr deg om alle de unødvendige kommentarene Jennie! De er bare misunnelige uansett:)
      Klem fra Fride<3

    14. Fride: Jeg tar meg heldigvis ikke nær av dette. Om hun syns merkelær er så fint så får hun mene det. Jeg syns det er ille å betale 600 – 1000 for en skjorte eller T-shirt med et merke på.
      Dessuten vet jeg at veldig mange ikke har muligheten til å kle seg i merkeklær.
      Syns man skal gå i det man selv syns er fint.

    15. Hvordan får du linker under headeren? jeg og venninen min har fått oss blogg og lurer på hvordan vi gjør det!
      vI blir veldig glade viss du skjekker innom bloggen vår : FASHION4BABES.BLOGG.NO <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg