Er du med?

Hei

Nå er mobilkonkurransen til Kreftforeningen godt i gang. Over 5000 har sett Isac Elliot sin “HUDEN GLEMMER IKKE” film på https://www.youtube.com/user/hudenglemmerikke

Jeg skulle gjerne vært med på konkurransen selv, men jeg sitter jo faktisk i juryen som skal kåre vinneren. Det er jeg også kjempeglad for at jeg gjør for jeg syns at dette er en kjempeflott kampanje. Jeg har blogget om dette en gang tidligere og innlegget kan du lese ved å trykke HER, KUL KONKURRANSE. Men det kom også en del spørsmål etter det innlegget. De vil jeg svare på i dette innlegget.

1. Du får samtidig svar på alt du måtte lure på ved å klikke deg inn på https://kreftforeningen.no/hudenglemmerikke/. Da kommer du til et skjermbilde som ser slik ut: 

Da ser du at det er mulig å klikke seg inn på ulike temaer helt øverst. Om konkurransen, Fakta om sol, Materiell, Bli med, Filmskole. Du kan også trykke på teksten her og komme til de ulike sidene om du ønsker det. 

2. Når det gjelder alderen er den satt til dem mellom 13 og 16 år for de som sender inn video. Dette er en grense som er satt med tanke på at det er anbefalt at man ikke har en konto på YouTube før man er 13 år. 

3. Når det gjelder om premien kan du lese om det under “Om konkurransen” 

4. Kan man delta alene? Ja, man kan delta alene eller i en gruppe på opp til maks 4 personer. 

5. Når er fristen til å sende inn? Fristen er 25 mai, lykke til 🙂

LITEN COLLAGE FRA YouTube filmen til Isac

Lykke til til dere som skal være med. 

Har du meldt deg på eller skal du melde deg på?

Klem Jennie

18 kommentarer
    1. Har kjempe lyst til å melde meg på. Men er bare 12 år 🙁 Som betyr at jeg ikke har tilatelse til min egen YouTube-kanal. Mine foreldre nekter meg å gjøre det på deres sine… Veldig lei meg
      Kan du hjelpe? <3

    2. Skal du på Hvalstrand-festivalen?💕
      Hvis ikke, anbefaler jeg å sjekke det ut.
      Isac Elliot er en av artistene!👌

    3. Kan du ha Skype-en-tilfeldig-video?👌
      Skulle gjerne skypet med deg!🌸
      (Vet dette er andre kommentar på kort tid😊)

    4. Jeg og en venninne har tenkt til å bli med, men vi skal vente med å filme til det blir bra vær. Har regnet hver dag de siste dagene, så vi har ikke fått startet enda 😉 Men konkurransen høres veldig gøy ut! 🙂

    5. Er ikke ,13😔 vil være med! Kunne brukt mamma sin konto men jaja😌 alle som blir med lykke til😌😋

    6. Du sa at fristen var 25 mai, men under collagen står det 23 mai! Hva er riktig ? PS: stoooor fan 💕😘👍

    7. Men hva om man blir 13 dette året? Er 01’er, og blir 13 i Desember. Kan jeg være med selv om jeg ikke enda har fylt 13?😊

    8. Jeg går i sjuende, og alt det.. Men jeg har bursdag i september.. Som betyr at jeg fyller 13 om leeenge.
      Så da kan jeg jo ikke være med. 🙁

    9. Jenniefashion , du er sykt god til å blogge! ☺️💜 Tror jeg begynner å følge litt mere på bloggen din! 😏😄 Håper du svarer “Klem” Erlend 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg