TIDLIG HELG

Hei

I dag var det siste skoledag i denne uka, fordi det er 1.mai i morgen. Det skal bli deilig. Syns det har vært mye ferie og fri for tiden men det er jo ikke noe å klage på. I dag har jeg bare vert på skole og håndball som jeg alltid gjør på onsdager. I kveld skal jeg som vanlig også bare slappe av. Kanskje jeg finner en gøy film på nettflix.

I dag legger jeg med noen instagram bilder til dere som fremdeles ikka har fått dere instagram. Tok ikke noen bilder i dag hellerså det er ganske greit. Noen jeg syns er helt sykt er at jeg snart har 60k følgere på instagram. Hadde aldri trodd at jeg skulle komme over 1000 engang men her står jeg her. Vil bare takk alle dere som følger meg på instagram og for alle de fine og støttende kommentarene deres. Lyser opp dagen min rett og slett. Vil kansje ha en instgram konkurranse igjen. Hva syns du???

INSTAGRAM: @JENNIEFASHION

Digger dette bilde<3

Viser bare noen av bildene jeg har lagt ut.

Følger du meg på instagram??

Klem Jennie

121 kommentarer

Siste innlegg