Noen fine headere

Hei

Nå er det ikke lenge til jeg setter meg i bilen og drar avgårde på håndballcup. Gleder meg masse til en superhelg med jentene 🙂 Sier ikke hvor jeg skal, om du skal på håndballcup kan det være vi treffes. Blogger selvfølgelig som vanlig i helgen også, kanskje det kommer noen bilder i fra cupen. 

I går endret jeg litt på designet på bloggen. Syns virkelig det var på tide med en ny header hvor jeg ikke hadde på meg vinterjakke. Headeren lagde jeg selv i Photoshop og ble ganske fornøyd. Jeg fikk masse inspirasjon i fra alle de som har sendt inn headere til meg og det kan også være jeg bytter til en av dem etterhvert. Fortsetter å se på alle som blir sendt inn. Forsøkte å sette inn en av headerene jeg fikk tilsendt men det var dessverre ikke riktig format, så husk på det:) Jeg liker å ha enkle lyse farger i headeren min så det passer til alt det andre på bloggen også. Da jeg lagde headeren i Photoshop brukte jeg formatet 1090 x 540 😀

Legger ut bilde av 5 flotte headere jeg har fått tilsendt, tusen tusen takk <3 <3 <3 

Dette er en av mine favoritter. Lyse farger, ikke for mye tekst, og fin bakgrunn – laget av Tanja

Maiken har laget denne 

Johanne har laget denne

Sidra har laget og sendt meg denne

Fra Silje

Hva syns du om den nye headeren?

Klem Jennie

 

71 kommentarer

Siste innlegg