DERE BESTEMTE – SISTERTAG

Hei

I dag har jeg vært på Teknisk museum i sammen med tante og familien. Vi har hatt en veldig fin dag i sammen. I morgen drar jeg til Hafjell og jeg gleder meg veldig. 

Tidligere i ettermiddag lot jeg mine følgere på Instagram bestemme om det skulle være Giveaway på bloggen i dag eller Sistertag-video. Det var helt klart flere som ønsket Sistertag-video. Det blir selvfølgelig Giveaway en annen dag i påskeferien. 

 

SISTERTAG

 

Fikk du svar på noe du lurte på?

Klem Jennie

43 kommentarer
    1. fikk svar på det meste:D Skal også til Hafjell i morgen:D Glreder meg SYYYYKT mye!!!:D håper vi ses:D

    2. Haha, kjempe morsomt på slutten da du ble litt irritert 🙂
      Jeg sendte deg en mail i går av en header jeg hadde laget til deg 🙂 Men tror ikke str. ble rett 🙁
      Klem Ramona

    3. Bra video? jeg likte da du sa: Jeg tror jeg skrur av kamera før jeg svarer!
      Men et spørsmål:
      Kan du ha en video med Mathias også?

    4. Du har en fantastisk blogg, og du er seriøst best til å ta bilder av alle bloggene jeg leser, sammen med Erica (l0ve). Fortsett sånn!! Elsker deg og bloggen din<3

    5. Jeg har et spørsmål til, har du hvert på audition til barnas restaurant sesong 1? Såg på det nå pålogget så noen som lignet på deg

    6. Haha, kjenner meg faktisk igjen med at Emilie Mari
      Er bedre til å bli kjent med folk😂👌Hvis ikke jag hadde
      Sagt noe, så hadde hun begunnt å prate i vei, det er jeg sikker på!
      Kle,

    7. Jeg synes søsteren din ligner skikkelig på blair i Gossip girl, i ung versjon da:D
      Du og søsteren din er kjempepene 🙂

    8. Kan du være så snill å gjøre disse videoene?:
      – morningroutine video
      – nightroutine video
      – hair care routine
      – whats on my iPhone video
      Elsker deg Jennie❤️

    9. Kan jeg vær så snill å følge deg på instagram? Jeg har spurt deg en dal ganger men du godtar aldri. Jeg vet jeg ikke har profilbilde eller lagt ut noen bilder, men det er fordi jeg ikke får lov heheh… Jeg heter fridad1 <3

    10. Hei,dere er så søte og pene❤️ jeg skulle ønske jeg var venn med dere.Dere hørest så snille,morsomme og tullete ut😊Jeg håper jeg møter deg en dag✨Men jeg lurte på om du kan ha en video med lillesøsteren din igjen og en video med lillebroren din??Du kan jo foreksempel ha en spørsmålsrunde der du og Emilie-Mari og Mathias svarer på spørsmål❤️Hehe,jeg er heller ikke så veldig flink til og få meg syden venner men hver gang jeg er på ferie så får jeg en eller flere ferievenner men du er heldig som har en søster som han finne ferie venner til deg og selvfølgelig til seg selv og💎jeg har noen spørsmål til den videoen vist du skal ha en<3Jeg hadde blitt veldig glad om du kunne hatt en sånn video og svart på denne kommentaren😊
      -Når har dere bursdag?
      -Hvem er morsomst?(hehe,jeg lurer veldig på det)
      Klem meg❤️håper du svarer!!!

    11. Jeg så deg på teknisk museum den dagen! 🙂 Var litt usikker på om det var deg eller ikke, men siden du la ut innleg om at du var der så var det nok deg 😉 skulle spurt om å ta bilde, haha xD

    12. anonym: He he, det gikk helt bra for både henne og meg. Jeg turte å legge det ut på bloggen i såfall. Alle søsken kan vel bli litt irritert på hverandre.

    13. Haha😹 eg må bare skriva på stavangers😹😹 eg snakke akkurat likt te lillesøsterå mi😹😹 sko virkelig ønska eg kjente deg😢 du virke så kul og eg bare eeeeelske stemmen din😻😻😹 du e såååå fin😻😻😻😻😻

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg