I JULIABLADET

Hei

I dag fikk jeg blad nr. 6 av JULIA i posten. Jeg abonnerer jo på JULIA, så jeg får den nye utgaven litt før den kommer ut i butikkene. Sier bare at de som ikke har fått det enda burde ønske seg det i påskeegget sitt. I bladet kan du finne Kisti sitt intervju med Isac. Det er en hel side hvor det står hva jeg gjorde og følte før og etter intervjuet jeg hadde med han. Det er også mange andre kule ting i bladet som gode oppskrifter, motetips osv… Jeg skal garantert prøve oppskriften på peelingen som står inne i denne utgaven.

Om du ennå ikke har lest mitt intervju med Isac kan du lese det HER. JENNIE INTERVJUER ISAC

 


Ellers i dag har jeg vært med Alice og Ella. Vi ar vært ute i det fine været og hoppet på trampolina til Ella. Snart må vi få opp vår trampoline, men vi må kjøpe nytt sikkerhetsnett først.


 

Har du fått påskeegg enda?

Klem Jennie

45 kommentarer
    1. Ja, jeg har noen super snille lærere som ga oss påskeegg den siste dagen før påskeferien. Og snille mamma har kjøpt et stort påskeegg til hele familien. Kan du følge meg på instagram : thildewaage / thildewaageprivat håper på svar eller at du følger meg

    2. Heeeiiii!!!!!! Er en stor stor fan og jeg hadde svimt av hvis jeg hadde møtt på deg😭😭😭😭😭😭😭😭😭jeg heter også julia og det er jo litt morsomt😂😂

    3. Ja, jeg har fåt påskeegg 🙂 Namnam. Fikk også Juliabladet i dag! Elsket det! Spesiellt syntes jeg intervjuet med Isac var best. Jeg ELSKER bloggen din Jennie! Håper du kan ta en titt innom bloggen min en gang. Du er et KJEMPEstort forbilde for meg. Ha fortsatt en KJEMPEfin påskeferie! Kooooos deg masse!
      Mange påskeklemmer fra Martine ♥

    4. Hei jennie.
      Jeg elsker bloggen din og jeg synes du er skikkelig pen.
      Jeg prøver også å lage en blogg, men den er ikke akkurat verdens beste…..hvis du skjønner hva jeg mener.
      Jeg håper du vil stikke innom bloggen min en dag den heter livelive.blogg.no
      Jeg synes det er utrolig at du har møtt Marit Bjørgen, Omer fra norske tallenter og sist og best Isac elliot
      Fortsett å blogg så lenge du lever, HUSK alle elsker bloggen din du er veldig heldig og god til å ta bilder<3
      Ps: jeg liker mellomnavnet ditt
      Mvh Live Sofie<3

    5. Ja, jeg fikk påskeegget mitt idag! Det var fylt med masse deilig godteri! + Jeg fikk en Escada parfyme
      Jeg hadde ønsket meg! Escada ~ Born In Paradis👌
      Love it!
      Ha en god påske videre Jennie-Sofie👍

    6. Heei Jennie Sofie ✋
      Jeg vil bare si at jeg er sikelig stor fan av deg! DU ER MITT STORE IDOL! Jeg mener det😉 Du gjør deg til mitt idol for du er snill,kul,smart ( jeg vet ikke det med du skriver aldri feil på bloggen eller instagram som jeg har sett😅) pen også sikkert masse mer men vis jeg skulle skrivd alt så ville du ha lest Dete til neste vår! Jeg vet at du sikkert kommer til å tenke at jeg ikke er til å stole på , men jeg spørr alka vell om vi kan skype? Da ville du har gjort meg SUPER SUPER GLAD!❤️ Å jeg lover at vis jeg får skype med deg så kommer jeg ikke til å la noen få tilgang til skypen min eller sånt at din får den! Så VERSÅ VERSÅ SNILLE Skype med meg🙏🙏🙏🙏🙏🙏 siden jeg tenker at du ikke kommer til å si skype-navne ditt til meg HER ( vis jeg får det👀) så heter jeg eline.brunes på skype så vis du har året å lese denne lange kommentaren så håper jeg virkelig at jeg får skype med deg! Og alt som står her er 100% sant!!!
      Klem ❤️eline ( stor fan)❤️❤️

    7. Jeg har skilte foreldre så jeg har fått påskeegg hos pappa!😊
      Jeg abonnerer også og gleder meg til å lese intervjuet!❤

    8. Fin blogg, vet du har mye og gjøre ogsånt men hadde vert fint om du tokk en tur innom bloggen min veri123.blogg.no. og veldig kult om du hadde lakt igjen en kommentar

    9. Nei jeg har ikke fått påskegget mitt enda, men jeg skal på hytta i dag å der skal jeg få påskegg🐣

    10. Hei jeg pleier og få det på påskeaften💛 Ps. Elsker bloggen din!!!!!!❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    11. Hei du er bare best eg elsker og lese bloggen din den er super eg har lyst og bli like god som deg. Kan du komme inn på min blogg det hadde vert kult. Eg føler med på deg på blogg og på instagram håper du kommer til og sende ein meil;)

    12. Jeg får alltid påskeEgg på kjær torsdag. altså i morgen. Har du fått ditt? åisåfall hva var det i det? Klem Hanne. god påske videre Jennie♥

    13. Hei Jennie,
      jeg heter Live Sofie og har min egen blogg(livelive.blogg.no).
      Jeg håper du stikker innom og gir meg noen tips.
      Jeg har ett lite problem og jeg lurer på om du har opplevd det før.
      Overskrifter og Kategoriene, arkivet og siste inlegg er skrevet i hvit?
      Har du sett noe sånt før?
      Håper du stikker innom bloggen men jeg skjønner hvis du ikke kan se på bloggen=(
      Mvh Live <3

    14. Jeg har også fått bladet! Og hellt enig at det er et supert blad..<3 Du er kjempehedig som fikk intervjuet Isac<3 Jeg skulle ønske det var meg men jeg er selfølgelig glad på dine vegne<3 Stor klem ifra din og Isac sin STOOORE FAN!!!

    15. Hei jennie! Kan du legge ut noen flere bilder av jakken, slik at vi får se ordentlig hvordan den ser it? Det hadde vært supert! ☺️💗 takk på forhånd! Hvilken størrelse har du?💖

    16. Hei jeg fikk mitt på påskeaften altså på lørdag , jeg er på bloggen din hver dag og jeg. ELSKER den !!!!!!!
      Tusen takk for at du fortsetter og lager denne bloggen <3

    17. Hei! Jeg lurte på en ting. Hvordan fikk du ordnet med et intervju med Isac? Jeg har prøvd ALT, men jeg finner ikke ut en måte å få ordnet det. Trenger svar fort!! Jeg ville blitt utrolig glad hvis du hadde tatt deg tid til å ta en titt på bloggen min.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg