BYEN

Hei

I dag dro jeg til byen i sammen med  Ella og Alice. Dagen startet med sol men så ble det overskyet. Vi trodde en stund at det skulle begynne å regne men så tittet heldigvis sola fram igjen. Deilig med sol. Håper det blir slik hele påsken. Vi gikk rundt på Aker Brygge og litt opp i Karl Johan der vi tittet litt rundt i butikker. Jeg var faktisk den eneste som ikke shoppet noe. 

Etter en lang tur i Karl Johan gikk vi på JOE & THE JUICE og tok oss en juice. På veien ned ditt dytta Alice i meg og sa ” SE ! Der går Omer fra Norske Talenter ” Da ble jeg litt starstrucked, så jeg gikk rett bort å begynte å snakke( tok også bilde). Han var veldig hyggelig og det var gøy å møte han.

 Denne gangen på JOE & THE JUICE tok jeg “PICK ME UP” som hadde smakene av jordbær, banan og eple. Den var også suuuuper god. 

Deretter gikk vi ned til Aker Brygge. Da vi kom dit gikk vi inn på PARAD-IS. Der kjøpte jeg meg to deilige makroner som smakte jordbær og sitron. Mmmmmmm…….

Da jeg kom hjem dro jeg på meg treningstøy og gikk ut og jogga og trente i sammen med Ella og Alice. Deilig å trene etter å ha kost seg masse i Oslo


Har du smakt makroner?
Klem Jennie 

43 kommentarer

Siste innlegg