DEILIG SØNDAG

Hei

I dag har jeg vært hjemme og kost meg. Jeg stod opp ganske sent og tok alt med ro. Etter det tok jeg noen bilder ute med mamma, som jeg tenker å bruke til den nye headeren min. For å være ærlig ble jeg veldig fornøyd med bildene og jeg gleder meg masse til å vise de.

ET AV BILDENE JEG TOK I DAG.

HAR TATT MANGE ANDRE UTEN SOLBRILLER OGSÅ, MEN DE KOMMER SENERE<3


 

Så gikk jeg en søndagstur med hele familien. Dagen startet litt grå men så kom sola fram og da måtte vi ut en tur. Da vi kom hjem dekket vi på til kake og kaffe. Vi feiret ikke pappa med kake i går siden vi var så stappet etter EGON. Derfor spiste vi heller kake med Bissi og Elin i dag. Kakene var veldig gode og det syntes også lillebror. Vi har også begynt å pynte til påske her hjemme med egg, kyllinger og masse mer. Super koselig<3

DETTE ER TYPISK PAPPA MUFFINS. HAN ER IKKE SÅ GLAD I TOPPING SOM MEG SÅ VI LAGDE NOEN ENKLE MUFFINS. DE VAR OGSÅ VELDIG GODE


Har dere pyntet til påske?

Klem Jennie

 

24 kommentarer

Siste innlegg