BURSDAG

Hei

I dag dro jeg og familien til byen for å feire pappa sin bursdag, men først måtte jeg til NRK. Da jeg var på innspilling  var  de andre på kino og så DOKTOR PROKTOR`S PROMPEPULVER. Etter innspilling hadde Mathias så utrolig mye å fortelle om filmen. Det hørtes ut som han koste seg masse og at filmen var veldig bra. Deretter dro vi på Bowling. Da vi kom inn tok jeg et kjapt blikk over banene og jeg så mitt store idol spille. Det var Marit Bjørgen. Det er jo nesten hun som får meg til å ville bli skiløper. Etter en liten stund med bowling spurte jeg om bilde, og det fikk jeg.

Etter en super bowligtur dro vi til Ski og spiste middag på EGON. Der spiste jeg spareribs og koste meg masse. Det tror jeg pappa gjorde også. Nå sitter vi hjemme og bare slapper av etter en super 35 års feiring. Gratulerer masse med dagen pappa.

Hva har du gjort i dag?

Klem Jennie

 

 

35 kommentarer

Siste innlegg