BYEN FREDAG OG LØRDAG

Hei

I  går dro jeg og noen venner fra klasse til byen for å møte noen venner fra Leirskolen.  Jeg gledet meg masse til å se de igjen og det gjorde de andre også. Da vi møtte de på Aker Bryge gikk vi til Peppes Pizza  og spiste der. Alle sammen spleiset men vi tenkte ikke på hvordan vi skulle gjøre det. Så satt i et kvarter og vekslet med hverandre og regna ut, men vi fikk det til til slutt. Hahahahaha<3

Etter vi hadde spist måtte vi jo ha dessert, men det tok vi på wayen´s coffee. Mmmmmmmmm De hadde masse godt å det var så vanskelig å velge. Da vi hadde sagt hade til de andre tiitet vi andre jentene litt rundt i butikker før vi møtte skynde oss til båten.

COLLAGE FRA INSTAGRAM

I dag dro jeg til byen igjen med mamma. Vi tittet litt rundt i butikker og koste oss masse i det fine været. Det var faktisk veldig mange i mye i dag. Noen steder måtte vi stå i kø for å komme forbi. Etter en lang tur i byem gikk vi inn på JOE & THE JUICE og tok oss en juice:) 

En veske jeg kjøpte i dag på H&M

Hvordan er været der du bor?

Klem Jennie
 

34 kommentarer

Siste innlegg