SVAR PÅ SPØRSMÅLSRUNDE

Hei 

Nå har jeg nettopp kommet hjem i fra håndball og snart skal jeg på premieutdeling for klubbmesterskapet i langrenn og Nesodden Cup i langrenn. Ser jeg har fått en mail med bilder i fra førpremieren jeg var på i går, så skal legge ut de bildende på bloggen i morgen 🙂

I dag legger jeg ut den meget forsinkede videoen “Svar på spørsmålsrunde januar del 2”  Neste video som kommer på bloggen blir “Sistertag” som er en video jeg lager i sammen med søsteren min. I den videoen svarer vi på spørsmål om oss og om hverandre. 

Nå må jeg løpe, håper du liker videoen.  HUSK Å SETTE PÅ 720p for bedre kvalitet på videoen

 

For å stille inn må du trykke på det lille “hjulet” der det på bildet står Innstillinger HD og huke av på 720p.

ALTSÅ IKKE PÅ DETTE BILDET, MEN PÅ VIDEOEN 😉


Hvor mange søsken har du?

Klem Jennie

72 kommentarer

Siste innlegg