Goodiebag

Hei

#reklame fordi jeg fikk produktene gratis i goodiebag

I går var jeg som sagt på førpremiere med Alida til filmen ” Natt til 17.” Filmen var utrolig bra og jeg møtte mange hyggelig og morsomme mennensker. Jeg og Alida koste oss masse. Det ble tatt en god del bilder der så jeg tok ikke så mange selv. Skal legge ut bilder fra kvelden så fort jeg får tilsendt bildene. Da vi var der fikk også alle bloggerne en GOODIEBAG. En GOODIEBAG er en slags gave-bag. Inni baggen var det masse fint og noe av det vil jeg gi dere mulighet til å vinne+ noe annent. Har du tips til ny konkurranse????

Ville vise hva jeg fikk i gave da jeg kom på kinoen, det er altså ikke noe jeg har kjøpt selv. Har ikke prøvd produktene, annet en lipglossen for jeg hadde en sånn fra før av.

Kom med tips til konkurranse

Klem Jennie

#gave #isadora #sminke #goodiebag 

54 kommentarer
    1. Du kan dele det opp i to sånn at to kan vinne å så kan du ha bilderedigerings konkuranse eller shoutout?

    2. Du kunne hatt en helle van over hode konkurranse💗 Det er om og gjøre og helle flest glass med vann over hode💗☺ Hilsen meg Leneelg på insta👀💖 Plizz følg meg pena💖💖💖

    3. jeg vil gjerne vinne noe, men vet ikke hvordan jeg kan vinne :-/ du kan skrive på navn og trekke å de som blir trekt vinner en ting 🙂 bare forslag.. fordi jeg vinner ikke uansett:-(:-( digger deg og bloggen din.. leser den hver dag.. alltid noe artig ❤️

    4. Kan du lage et innlegg, der du skriver hva du syns om produktene og skrive hva som var bra og ikke bra med produktene etter at du har brukt dem litt?
      Jeg vurderer å kjøpe noen av de, men lurer på om de er bra eller klumpete eller noe sånt 🙂

    5. Hei Jennie Sofie!
      Mitt forslag til en konkurranse kan jo være hvem som kan mest om Jenter (serien Jenter)!

    6. Jennie ikke slemt ment men det blir bare dårligere å dårligere innlegg,du budde å finne på noe mi vil lese!
      Den siste tiden jeg har lest bloggen har jeg ikke syns det har vert bra!
      Det er ikke hat men det er bare at du må bli bedre å legge ut brae innlegg!
      Spør hva mi syns du må bli bedre på så kan du bli bedre:)
      Klem ei jente på 13 år

    7. Hei!
      Jeg elsker bloggen din!
      Kunne du tatt en titt innom min: adakampe.blogg.no
      Kommer ikke på en konkurranse…

    8. Hei! Du er skikkelig heldig som har vært på førpremieren og fått goodiebag😃😍 Wish! Har også noen tips til konkurranse. Du kan for eksempel ha hvem som tar det beste hoppebildet eller vårbilde? Bare et forslag altså😄🙈

    9. Du kan jo ha en gjette konkurranse, da legger du ut noen spørsmål på bloggen som vi lesere skal svare på! Dem som har riktige svar blir liggende i en bøtte, hatt, skål osv. så den trekker enten lillesøsteren din eller lillebroren din hvem som vinner….!
      Eller du kan ha en natur konkuranse. Alle legger ut et bilde av naturen der de bor! Så bestemmer du hvem som vinner!
      Eller du kan ha en tegnekonkurranse.. Der man legger ut et bilde av noe du har tegnet på instagram! På alle konkurransene må man kommentere #jennisofie @jenniesofie og skriver jeg er en veldig stor fan av Jenni Sofie! Hilsen en veldig veldig stor fan av deg jenniesofie

    10. Du kan ha spørsmål sånn som dette:
      Når begynte jeg å blogge?
      Hva er mine fritidsaktiviteter?
      Hva heter søsknene mine?
      Eller om du tar en kjent person og stiller spørsmål om dem.
      Klem Helle Sofie❤️

    11. Man måtte svare på noen spørsmål, og skrive hvorfor akkurat du skal vinne, de med best grunn og riktig svar vinner ❤️

    12. Hei Jennie Sofie❤️
      Jeg vet det ikke er spørsmåls runde, men etter som du vil bli skuespiller eller tannlege, lurte jeg på om du hadde en metode jeg kan slutte og være redd tannleger på? Jeg er liv redd de! Har du noen gang vært redd tannleger? Det er litt ekkelt og gå rundt og være redd for og få brev om at du skal til tannlegen!
      Håper på svar hilsen Nora!

    13. Therese: Helt grei kommentar, men det er ikke alltid det skjer så utrolig mye spennende å blogge om. Jeg er veldig fornøyd med alle de trofaste leserene mine. Jeg har konkurranser, videoer osv… i tillegg til å skrive om mitt liv. Jeg har spurt hva lesere vil jeg skal blogge om. Nå skal det sies at du er første som sender meg en kommentar som denne da, og du skriver ikke hva jeg skal skrive.

    14. De to som skriver finest navne ditt med emoij vinner. Og vi må tagge @jenniefashion og hasjtagge #jennieemoij

    15. Kanskje noen spørsmål om filmen?
      Altså sånne som man kan finne svaret på☺️
      Kanskje :
      ?Hvem har hovedrollen?
      ?Hva handler filmen om?

    16. Jennie du har den beste bloggen!du finner på masse brae innlegg:)
      Du er utrolig pen!
      Hvor kjøper du klær?
      Og hvor kjøper du sminke?
      Jeg er din største fan!

    17. Wow😱 du er så utroligheldig💗 Men du fortjener det🎀 jeg sak garantert delta i konkurransen😘❤️

    18. Hei Jennie Sofie! Jeg er en kjempe stor fan av deg😃 jeg har bare noen spørsmål å stille deg om
      ? hvor kjøper du klærne dine?
      ? hvilke idretter holder du på med?
      ? hvor bor du?
      ? hvilken telefon har du?
      ? hva er ynglings bandet ditt?
      ? hva er det beste faget ditt på skolen?
      Hilsen en kjempe kjempe stor fan.
      Stor klem fra Ingrid💞💕❤️💟
      PS: kan du følge meg på insta jeg heter ingridhs03 pliss da blir jeg kjempe glad.
      Du er kjempe pen og snill☺️💖👍😀
      Håper jeg en gang får møte deg

    19. Ikke for å mase men jeg håper virkelig at jeg får svar av deg
      Det ville vært så koseli
      PS: du er en skikkelig go skuespiller
      Og jeg er den personen som skrev over her å
      Hilsen en kjempe kjempe stor fan. Stor klem fra Ingrid
      Du er så vakker og pen og sikkert flink i alt

    20. Sminke produkter fordi jeg har aldri vunnet noen for og så driver jeg med danse konkuranser og da trenger jeg sminke men jeg har ikke penger og mamma og pappa har ikke penger til å kjøpe sminke. Dette er litt av sminkene jeg trenger:
      hvit eye liner
      Brun krem
      Selv bruning
      Brun pudder
      Blush (skikkelig rosa)
      Hvis du har en sånn video håper jeg at jeg vinner😁😄😉

    21. 1.Emilie
      2. 13
      3.bergen,Norge
      4. Tirsdag 25.mars i Oslo på saga kino sal 3 kl.18.00
      5. 2 morgen og kveld

    22. Hei hei Jennie Sofie.
      Ville bare legge igjen en hilsen til deg å si at jeg synes du har en kjempe fin blogg. Jeg er selv blogger og blogger om alt mellom himmel og jord. Jeg fant bloggen din da jeg lette etter noen gave ideer som jeg endte opp og blogg om. Du må gjerne ta en tur innom bloggen min en gang 🙂
      Hilsen Solfrid

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg