VINTERLYD

Hei 

I dag har jeg vært hjemme og slappet av. Ganske støl etter treningen i går, men jeg fikk trent meg godt. Nå er det ikke skitrening lenger så nå har jeg litt mer tid til venner, lek og blogging. I ettermidag så jeg også Vinterlyd konsert live på Ipaden. Det var veldig gøy å se en slik konsert live. Nå gleder jeg meg enda mer til jeg skal på konsert. Jeg skal kanskje på Vinterlyd konserten på Hafjell i April.  Vi er ganske sikre på at vi skal dit nå, men ting kan jo komme i veien så det er jo ikke HELT sikkert. 

LITT DÅRLIG KVALITET MEN DET ER FORDI JEG TOK SCREENSHOOTS AV SKJEMEN

 

Har du vært på vinerlyd konsert eller skal du???

Klem Jennie

94 kommentarer
    1. Du er heldiig! Skal ikke det:( Og har heller ikke vært, men har sykt lyst! Ha en fin lørdag videre:*

    2. Å,så gøy 😀
      Jeg var på konserten til Isac og vinterlyd i Trondheim 🙂 Det var mye pressing foran og mange ble tatt ut av folkemengden på grunn av pressing,men det gikk bra med meg og det var kjempegøy uansett 🙂 <3

    3. Nei😣 men ønska syyykt mye😘 men venninnene mine dro😉 hvordan klarte du og se den live? Ps:elsker bloggen din✨💖😊 du e en stor inspirasjon for mæ og mange andre💕😘

    4. jeg har vært på konserten var det på mandag i Drammen det var veldig gøy der! Du burde glede deg veldig JennieSofie

    5. Var på vinterlyd i Drammen på mandag! Det var verdens beste dag og Isac var kjempe flink! Jeg sto helt foran❤️❤️ Du burde glede deg!!!! (Kjempe stor fan av deg, Jennie💕)

    6. Nei har ikke det👎 men jeg har veldig lyst men har ikke tid mye som skjer hjemme her😞 Håper du skal dit på dine vegne☺️

    7. Nei dessverre😭
      Men har veldig lyst! Det er en veldig fin sak, og jeg synes det er kjempe bra at det er så mange som møter opp! Det er så synd på de som får kreft og familiene deres! (Mamma har hatt kreft, hun har det ikke nå)Jeg ser veldig opp til deg, Jennie Sofie og jeg håper du får dratt og sett konserten! Jeg skulle ønske jeg kjente deg og kunne sett den konserten! Jeg håper du koser deg super masse i kveld og i morgen! Stor klem fra meg❤️❤️😘

    8. Hei 💖 jeg har vært på vinterlyd i gjøvik å jeg kom dit klokka ni å sto der hele konserten 😊 sto på andre rekke 😍 det var veldig gøy men slitsomt så hvis du vil komme langt foran er det lurt å komme tidlig 😊 smart å ha med niste å drikke men ikke for mye drikke for hvis du må på do mister du plassen din 😉 men hvis du virkelig må på do så Gjør det tidlig før det kommer mange mennesker å be en person du stoler på passe plassen din 💖noen små tips fra meg 💖 håper du koser deg hvis du drar 😊💖

    9. Jeg vil også på konsert en gang. Har så utrolig lyst og fer på en Isac Elliot konsert. Men mest One Direction. Skal KANSKJE på konserten i Stocholm, den 14 juni kl 18.00. Håper det blir noe av. Jeg må bare ønske deg god tur i April 🙂 Du fortjener virkelig og komme deg på en konsert <3 Haha <3

    10. Har vært 😊💖 men anbefaler ikke å stå framerst! Det er helt forferdelig😁 besvimte nesten så jeg ble bært ut😔

    11. Kult. Er ofte på hafjell jeg renner mye slalom og sånt da.
      Kanskje vi kunne ha treffes det hadde blitt moro❤️

    12. Når skal du kanskje til Hafjell? 😃 Jeg skal kanskje dit 19 april, jeg har vært på en sånn vinterlyd konsert før, men det var så gøy at jeg bare må dit igjen😃

    13. Hei, Jennie. Eg ELSKER bokstavligtalt ELSKER bloggen din. Den inspirerer meg veldig, og det var du som fikk meg til å lage min egen blogg. Eg er ikkje så kreativ, for ikkje til design selv men bryr meg ikkje, det var bare det med at det er så fint å vise andre ka ein enkel person kan gjere. Og no har eg ein blogg. Eg håper og setter VELDIG STOR pris på om du tar en titt innom og skriver en liten hilsen sånn at eg ser at du tok deg tid. Mange klemmer fra meg PS: heter cecilie_torvund på IG

    14. Jeg har vært der, det er så gøy og jeg skrek så mye at etter konserten så kunne jeg nesten ikke snakke 😂

    15. Var på Vinterlyd konsert i Tronheim denne uka med Beste-venninene mine. Etter konserten var vi alle tre blitt sikkelige ELLIOTERS! Du er bare så heldi som har møtt han !💕

    16. Ja jeg skal på Hafjell har vært der 2 ganger før det var kjempegøy:)Håper vi møtes der da, når er det dere egentlig skal dit?

    17. jeg var i dag i Tromsø, savner han han var helt fantastisk, du burde glede deg kjempe mye til Hafjell om du skal!!! :)<3

    18. Jeg og vennene mine var på konserten i dag!!!!
      Isac var kjempeflink!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    19. Jeg var på vintetlyd konserten når de var i trondheim men rakk ikke å se isac eliot siden vennine mi ble borte og jeg måtte lete etter henne så jeg var jo litt lei med men men sånt skjer

    20. Har ikke vert, tror ikke jeg skal heller men arvelig lyst. Hvor høy er isac Elliot? Hva synes du om å ha blogglesere som er eldre enn deg? (Jeg er ett år eldre enn deg ca.) håper du kan svare😊

    21. Er ikke vinterlyd ferdig?
      Det var det danserne hans skrev på instagram, men uansett om jeg tar feil, kos deg masse! Var på vinterlyd i drammen 10. mars, det er helt MAGISK!

    22. Heia, et spørsmål til spørsmålsrunden: Har du møtt bloggeren Erica Mohn Kvam før? Plis ta dette spørsmålet med 😀 Klem Ramona Myreng Jensen

    23. Fin blogg du har 😀 Høre gøy ut på vinterlyd!
      Hvis du har tid kan du gjerne komme en tur innom vår blogg. Vi er to jenter som blogger om mote og livet vårt. Siste innlegg er Rings inspiration!

    24. ja jeg var på Gjøvik og skal kansje på Hafjell for jeg syntes det var morsomt og det gjorde meg til en elliotter vis du skal på hafjell så håpper jeg at jeg ser deg for du er best<3

    25. Har vært på konsert.Men ikke vinterlyd.:);)♡♥:D Det føltes ut som han så meg i øynene en gang på konserten!:) Gled deg! Kanskje kan du bli hans “first Kiss”!♥♡

    26. Jeg var der i Tromsø, etter konserten blei æ., bestevennen min og to andre jenter blitt tatt inn i gangen på hotellet hans og fikk klem ❤️ Dt va dritgøy, og han lukta så godt 😍😄du burde glede dæ!

    27. Var i går i Tromsø ❤️ jennie jeg elsker at du legger ut masse fine bilder og skriver mye fint om hverdagen din og sånne ting

    28. Jeg var på den vinterlydkonserten du så! <3<3<3<3
      Var helt fremst, og det var en av de beste dagene i mitt liv!
      Du bør HELT KLART dra til Hafjell ,og i såfall, GLED DEG

    29. Har ikke noe med vinterlyd og gjøre men jeg ville bare si at du har inspirert meg veldig mye i det siste når du skrev at du og lillesøsteren din skule orne litt på rommene deres tenkte jeg at det kom til å bli bra med litt fornying på mit rom også det klesstativet til Mari var veldig fint og praktisk og er sotte opp på ønskelisten min selv:-) takk for inspirasjonen<3 jeg hadde et spørsmål: hva produkter bruker du for å dekke over kviser og ugjevnheter i huden din? Jeg synest du har veldig ren og fin hud 🙂 håper du svarer <3 Marte

    30. Jeg var på Vinterlyd i Kristiansand♥ Jeg kommer fra Kristiansand og derfår var jeg på VVinterlyd der♥ Isac elliot er så Søt♥♥

    31. Har vert, du burde glede deg til konserten, KJEMPE GØY! Elsker å være på konserter. Håper det blir en neste gang, om ikke så lenge:( Hver er det som kommer på vinterlyd til Hafjell? Trenger ikke svare, kan sikkert finne det eller noe sånt<3 Sjekk ut http://enjoyl0ve.blogg.no/ den er ikke like bra som din, men har nettopp starta:) Håper du liker den, og vist du sjekker den ut, skriv i mitt kommentarfelt. Elsker bloggen din:* Vi møtes kanskje til sommeren, skal til den samme plassen som deg, fikk vite det for noen uker siden da jeg bladde ned igjennom bloggen:) Vist du sjekker bloggen ut, kan du kanskje skrive litt om hvordan jeg kan forbedre meg eller noe sånt?<3:*

    32. Var ikke det der i tromsø? Var det da, altså i Tromsø 🙂 sto helt framst og jeg fikk autografen Hannes 🙂

    33. Bor i Spania så kan ikke dra på vinterlydkonsert 🙁 Ta masse bilder og videoer på konserten hvis du skal dit, sånn at jeg kanskje får sett litt.. Elsker bloggen din <3 <3

    34. Hei❤️ stor fan! Jeg lurte på om du syntes det er irriterende at alle lager brukere på insta til deg? Også lurte jeg på om du alltid leser kommentarene på insta og bloggen??❤️

    35. Jeg var der på Lørdag! 😏✌️👍😄. Savner han. Noen av venninnene mine møtte han 👌😭 Så du meg? Jeg hadde rosa love deksel på mobilen og var på venstre siden på scenen ganske langt framme 😛😍 Nå har jeg blitt fan av Isac, var det ikke før😳😅👊👌💪💑💋

    36. Hei Jennie Sofie!:-)
      Jeg skal også på konserten på Hafjell og jeg lurer på når det er, vet du det? Jeg vet ikke hvor jeg kan få vite hvilken dato det er..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg