Fjortis-smikevideo screenshots

Hei

Jeg har fått så utrolig mange spørsmål om jeg kunne ha “Fjortissminkevideo” , så nå har jeg faktisk laget en. Jeg laget en i sammen med Tuva i klassen og vi hadde det faktisk veldig gøy. Det mest morsomme var at da vi la ut et bilde på instagram så var det ikke alle som forstod at bilde var på tull. Tuva overnattet i fra i går til i dag og jeg har ikke begynt å redigere videoen ennå, men den kommer ut på bloggen når som helst.

Før jeg lagde denne videoen tenkte jeg at jeg ikke skulle lage en slik sminkevideo fordi det sikert bare blir mange stygge kommentarer….men igjen….jeg bryr meg jo egentlig ikke noe særlig. Jeg vet at folk på ungdomsskolen der jeg skal begynne snakker stygt om meg, men sannheten er jo at de ikke kjenner meg i det hele tatt. Dessuten så snakker de vel stygt om meg uansett og om de ikke har noe å mer spennende i livet sitt å snakke om enn meg så er det jo egentlig litt synd for dem. Jeg liker å ha det moro og tulle med venner, derfor ble det video.

Jeg har fått meldinger i fra noen jenter som blir ertet og mobbet i livet sitt. Dette syns jeg er veldig trist. Trist at folk som snakker stygt om andre ikke ser hvor lavt de synker. Jeg vet ikke hvordan jeg kan hjelpe disse jentene annet enn å si at jeg heier på dere. At det som ikke tar livet av deg gjør deg sterkere og at man kommer i lengden lengst med å være snill.

Min oppfordring er derfor,  ha det gøy og lev ditt liv, det er det livet du har. Ikke la noen presse deg ned eller sette bremser på dine ønsker og drømmer. Jeg syns langt i fra at jeg er bedre enn andre, men det jeg er mest fornøyd med når det kommer til meg selv er at jeg tørr å være MEG. Så er jeg jo også heldig som har muligheten til å jobbe med skuespill som jeg brenner for og kan være andre karakterer der. Hedwig er for eksempel veldig ulik meg selv, men det er jo også derfor det er så morsomt å få kunne spille henne. 

Håper dere liker videoen når den kommer ut, og forstår at det er en TULLEVIDEO. Her kommer en liten sniktitt i form av screenshots. 



Bruker du sminke???

Klem Jennie

107 kommentarer
    1. hahah, så morsomt. Ja jeg burker sminke, men bruker nesten bare maskara. Liker å holde det enkelt.
      Hadde blitt så glad om du tok en titt innom bloggen min <3
      Masse klemmer fra Prinsessen

    2. Hei Jennie💋 Jeg bruker ikke sminke til vanlig. Jenie Sofie, du må være kjempe stolt av deg selv. Du tør å være deg selv og det elsker jeg!! Du må aldri bry deg om de der ute som snakker stygt!! Kanskje du tenker at det er lett for meg og si, men jeg mener det! Tenk på all fansen din som vill deg alt godt! Min store drøm er å møte deg og Justin Bieber!! Jeg har plakat på rommet av deg og Embla!! 🍭 Det bilde får meg til å gjøre meg glad!! Hadde betydd veldig mye med et svar!! Tusen millioner klemmer❤️💋❤️💋

    3. Haha gleder meg!!<3 Bruker litt maskera i hverdagen, men ikke sånn oversminket altså.. Bare litt, for alle andre gjør det..:) Ha en fin kveld videre :*

    4. Gleder meg til den kommer ut😊
      Heier på deg Jennie❤️ Ikke bry deg om hva andre sier om deg, du er bedre enn best som du er❤️😘

    5. Du er bare så kul!! Jeg elsker deg<3 jeg er så stor fan!
      Ja, eg bruker sminke;) dere var skikkelig fine:0

    6. Kult! Gleder meg til videoen kommer ut<3 Jeg bruker noen ganger maskara på skolen, men ikke mer enn maskara.
      Hvis det er noen slags fester eller noe sånt så bruker jeg også lipgloss, og noen ganger pudder.

    7. Hei jeg elsker alle videoene dine du er den beste i hele verden og jeg håper at du leser denne kommentaren og alt det der men jeg gleder meg helt sinnsyk mye til videon kommer ut klarer ikke å vente jeg bare sitter og går ut og in og titter om den har kommet ut jaja ville bare si at jeg elsker deg og du er min inspirasjon 💕💕😍😍❤️❤️ Jegggg viiillll møøøtttteee deeeeggggg😭😭😭😭😭

    8. Nei, jeg bruker ikke sminke til hverdags. Bare når jeg har en stor kvise eller noe som jeg vil dekke med en dekkstift, og da jeg skal pynte meg STÅ PÅ! Du er kul som tørr å være deg selv og tørr å gjøre ting som andre ikke hadde gjort 🙂

    9. Jennie. Jeg ble faktisk veldig rørt når jeg leste innlegget. Du er en fantastisk person og har rett i det meste. Jeg lærer mye av deg og bloggen og trives godt med deg. Når jeg begynte og blogge pratet de på ungdoms skolen mye om meg, nesten som og bli baksnakket. Jeg har stor tro på meg selv og ikke minst på deg, du er så snill og lærer andre om hvordan en snill person burde være. Mamma er borte og jeg er veldig lei meg for det. Men jeg har gått over det nå. Jeg håper du blir til og fortsette og blogge. Det er en av grunnene til at jeg begynte og blogge og for at jeg vet så mye om hvordan man skal være og hvordan en ekte venn er. DU gjør meg glad og når jeg leser bloggen blir jeg så hengt med, jo det er for at du blogger om ting som intriserer andre og for at du somsagt har rett i det du blogger om. Du er en god person og vil komme langt med det du holder på med. Ble faktisk veldig såret selv når jeg så den kommentaren som en anonym bruker hadde skrevet om plasseringen deres på mote showet. Du hadde en nydelig plassering og du hadde tro på deg selv det er sånne personer som jeg er glad i. Og nettopp derfor er jeg glad i deg på hvordan du takler hat og måten du er på. Jeg bare elsker deg Jennie Sofie <3

    10. Hei, kan du lese den meldingen jeg sendte til deg på instagram? Hvis du ikke ser den kan du følge meg for å se den også bare unfollow meg (hvis du vil unfollow meg da;)) det er viktig;) Klem Mille Marie;)

    11. Du lyser opp dagen min ❤️ selv om jeg ikke kjenner deg syntes jeg du er veldig grei ,! Jeg håper at du hadde lyst til å møte meg om 2 uker på oslocity. Eller starbuks !!

    12. Hei,nei jeg bruker ikke sminke men jeg er jo bare 11år da💖💎
      Du er kjempe pen og jeg beundrer deg for at du er deg selv!!
      Og du er tullete og morsom,crazy og det er vel jeg og!!💗vennene mine synest hvertfall det😊
      Og jeg er en veldig stor ELLIOTEER så jeg hadde blitt veldig glad om jeg vant en autograf av Isac
      På den neste konkurransen din og jeg gleder meg til fjortissminke videoen din kommer ut!!!💕når blir den andre konkurransen egentlig??😃jeg vil bare si det at du er kjempe fin og sikkert veldig snill og💗vennene dine er kjempe heldige som har deg!!jeg skulle ønske jeg var venn med deg eller i hvertfall kjente deg💕jeg er en ganske stor fan av deg og faktisk💗 Jenniesofie og jeg hadde blitt veldig glad vist du hadde svart på denne meldingen💎jeg håper jeg møter deg en dag💖ELLIOTEER FOR EVER!!! Hva kaller fansen din seg for egentlig?? Håper på svar!!💖klem Thea❤️❤️❤️

    13. Sååååå søte dere var ❤️ dere ble brun 😉jeg elsker deg ! Og 1 ord den som mobber andre har ikkje et liv ❤️Hilsen ein jente som bruker pappas e-post !!!! Klem martine❤️

    14. Jeg har ikke akkurat blitt mobbet så utrolig lenge, men litt i første klasse, men det var ikke store greier;) det er bare så utrolig at noen bruker tiden sin på å mobbe folk i stedenfor å se hvor fantastisk dette mennesket er! Jeg elsker skuespill, men har du noe tips på hvor jeg kan prøve på en ordentlig stor rolle? Spiller handball og:)
      You rock Jennie!!
      Ikke bry deg om de som snakker om deg. De er bare sjalu på vakre deg;)

    15. Jeg har ingen urenheter men liker sminke så jeg bruker mascara, øynbrynsmaskara, litt eyeliner noen ganger og noen ganger øynskygge, rouge og baby lipsen min<3 ps: ville likt å møte deg en dag:) kanskje finne på noe?

    16. Hei Jennie! 😀 Ville bare si at jeg er utrolig stor fan av deg!!!!♥ Du er skikkelig snill. morsom og vakker 🙂 Også er du en kjempe god skuespiller!!!♥♥♥ Synes at du burde være mere med i serien jenter på nrk.super! ☻♥ Jeg vil ikke gjøre deg sint eller irritert eller noe sånt, så jeg spør deg en gang: Kan du følge meg på instagram? Jeg heter Martine_Pus Jeg er fra Lofoten da, så jeg snakker egentlig ikke bokmål skjønner du 😉 Bare skriver på bokmål her, sånn at det kan bli lettere for deg å forstå meg. He, he. Skulle ønske at du en dag ville forstå hvor stor fan jeg er! Men jeg har ikke komentert på så mange bilder av deg da.. Jeg er ikke akkurat den typen som komenterer, men gjør det av og til da 😉 Skulle ønske jeg kjente deg! Det hadde vært fantastisk og morsomt 😀 De som kjenner deg må jo være værdens heldigste!!! Og du gjør helt rett i å ikke bry deg om sånne slemme komentarer! Jeg skjønner ikke en gang hvordan det er mulig å si noe stygt om deg! Av meg popper det bare ut gode tanker om deg!♥ Og forresten hvis du lurer så er jeg 01′ er. Jeg har så veldig lyst å få vite mye mer om deg!!!! Jeg er ikke så flink med ord, hvis du skjønner? Da mener jeg at jeg kanskje har et parr skrivefeil og at jeg ikke er så flink til å vite hva jeg skal si :/ Men jeg prøver hvertfall å få deg til å forstå hvor stor fan jeg er!!! Vet at jeg ikke fikk sakt så mye da, men hvis jeg skulle skrevet om alt det positive om deg, måtte jeg ha sittet her et parr år. ♥ Håper at du leser komentaren♥ Stor klem fra Martine_pus fra instagram 😉

    17. Ja jeg bruker sminke, bra du er deg selv, det er det beste man kan være i livet sitt vis du kjønner hva jeg mener da. Men GLAD ideg, håper du kan svare meg hadde blitt sååå kjempe glad, meg takk for meg klem Therese<3

    18. Kjønner deg elsker bloggen din og vill veldig at du følger meg på insta jeg heter @matheah03 plis

    19. Jeg bruker egentlig bare maskara på hverdagen! PS: elsker deg, jeg har sendt en direct til deg på instagram! Kan du VÆRSÅSNILL å åpne den??
      Klem.

    20. Det er bra du ikke bryr deg <3 stå på!
      De som baksnakker deg er bare sjalu..
      Jeg blir også av og til baksnakket,og jeg prøver og gjøre som deg og ikke bry meg!

    21. Jeg bruker consealer, mascara og leppestift, og av og til øyenbrynspensel.❤️ Bryr meg egentlig ikke om noen syns at jeg bruker mye sminke, jeg velger selv. Det meste av sminken bruker jeg til å dekke urenhetene mine..😘💕 Gleder meg forresten til videoen kommer ut.

    22. Haha, så søte dere er! Elsker at du er deg selv uansett hva, Jennie! Jeg ble mobbet fra 1.-4. klasse, men jeg bryr meg ikke noe om det nå. Jeg bruker sminke hver dag, men ikke så mye, hahah❤️

    23. Hei, Jennie Sofie! For det første vil jeg bare si at du har en utrolig fin blogg! Men jeg lurte på om du kunne hjelpe meg med noe? Du skjønner, jeg har likt design som deg på bloggen min, men jeg får ikke til å sette inn header! Kan du si meg hvordan man gjør det? På forhånd, takk:)

    24. Hei:)
      Nei jeg bruker ikke sminke for jeg er allergisk, og blir noen ganger mobbet for det. Mange ler av meg og sånt… Og det hjalp ikke akkurat å begynne på ingdomsskolen. Jeg ble kjent med noen nye der og jeg begynte å stole på dem. Etter en stund begynte de også å være frekke og mobbe og le av meg. ikke bare pga sminke men andre ting også som f.eks stemmen min, jeg oppererte vekk mandlene når jeg var 6 år og hatt slik stemme siden da. og det verste av alt er at mange ganger skjønner de ikke at de er frekke mot meg engang. Når jeg prøver å si i fra spør de bare om hva problemet mitt er og sånt. Om friminuttene har jeg egentlig ingen å være sammen med, men jeg prøver å få noen venner men det går liksom ikke. Jeg blir mer og mer sjenert og folk lurer på hvorfor jeg ikke tør og snakke til noen og sånt. Jeg har noen ganger tenkt på å ta mitt eget liv, men så har jeg tenkt på familien min, og hva de ville gjort da, så da har jeg alltid kommet frem til at det er best å bare vente å se om noen snart begynner å skjønne hva folk gjør med meg. Jeg har også forsøkt å si i fra til lærer men det ble bare værre, så jeg tør ikke si i fra lenger.
      Men en ting til: du har fått meg til å innse at det er ikke noen vits i å bry seg om haters, for senere i livet vil det kanskje komme noe godt ut av det vonde jeg og mange andre har opplevd.
      HADDE DET IKKE VÆRT FOR DEG VILLE JEG KANSKJE IKKE VÆRT HER I DAG<3 tusen takk du har hjulpet meg så mye<3<3
      Jeg håper det blir bedre for alle som blir mobbet til slutt<3

    25. Hei Jennie jeg elsker bloggen din og deg.Du er en helt fantastisk jente,og du tørr å være deg selv det er kjempe bra.Ikke hør på hatere. Haters gonna hate!!! Jeg synes også det er synn på de jentene som blir mobbet,for ingen fortjener og bli mobbet.Du er en kjempe strek person,og du er alltid så hyggelig,du er også omsorgsfull og kjempe pen.❤️❤️❤️❤️ P.S.Jeg bruker litt maskara dd?💗💗 Klem meg💋

    26. Jeg bruker bare litt maskara og litt dill vil ikke være så overdrivende som noen er til vanelig
      Hilsen divanen ( en snill diva)

    27. Jeg bruker bare maskara og litt dill jeg vill ikke være så overdrivende som noen folk er til vanelig
      Digger bloggen din
      Hilsen den snille divaen

    28. Jeg bruker ikke sminke, men jeg bruker en krem for å få vekk og skule uren hud i ansiktet.
      ♡du er best♡

    29. Hei jennie:) jeg bruker ikke sminke. Men du v
      Et du sa du hadde fått vite at noen blir mobba. Jeg blir det og folk er bare dumme fordi selvom du går ned 10 kilo er man fortsatt samme menske og man er samme menske uansett.

    30. Ja bruker sminke, du virker så snill og omtenksom de som kjenner deg har en herlig person i livene sine skulle ønske vi kunne møttes og bli kjent.

    31. Ja, jeg bruker maskara, men mer gidder jeg ikke bruke. Det er heller ikke nødvendig for meg. Noen ganger vil keg dekke til ukevne punkter, men jeg gjør det ikke😂😜😊💕 Dere er så utrolig pene!😘
      Hilsen June♥

    32. Hei:) Jeg er 99 og jeg må si at jeg virkelig ser opp til deg, selvom du er yngre enn meg. Du er et godt forbilde for både store og små. Ikke bry deg om de eldre som snakker stygt om deg, de tror bare de er bedre enn andre fordi de er eldre enn dem. Du er en virkelig moden jente for alderen. Du virker utrolig snill også. Stå på! 🙂 <3

    33. Bruker faktisk ikke noe sminke, går i 7. Klasse og jeg bruker INGENTING jeg bruker ikke engang litt maskara på disco. Jeg får ikke lov heller da men uansett vil jeg ikke for viss man bruker maskara ødelegger man øyevippene sine og jeg har veldi sorte og lange øyenvipper da så viss noen ser meg første gang spør de ofte om jeg bruker maskara og veldig mange er veldig misunnelig på meg.
      Faktisk første gangen mamma brukte maskara/noen som helst slags form for sminke var den dagen hun skulle gifte seg med pappa…

    34. Jeg går på den skolen du skal starte på, å ut ifra det jeg har sett virker du jo som en herlig jente 😊
      Jeg vet hvem som snakker om deg, men du må bare vite at de er sånne falske jenter som rett og slett bare er sjalu. ❤️ Stå på Jennie! Smil, det knuser haters😉

    35. Ja, jeg bruker sminke, men overdriver ikke. Ikke at du gjør det assa! Jeg bruker maskara og concealer litt under øynene osv…❤️

    36. Jennie, jeg føler med deg. Utrolig trist at noen faktisk har så dårlig selvtillit at de gidder å mobbe andre. Dessuten kommer det ingentng godt ut av det. Jeg liker absolutt ikke å høre at de på ungdomsskolen og andre snakker stygt om deg. Ingen fortjener det. Jeg vil du skal vite at jeg og mange alltid vil være her for deg. Og så har du jo utrolig mange snille venner som sikkert kan støtte deg og alltid er der for deg. Du betyr utrolig mye for meg og jeg syns det er så impnorende hvordan du takler haters. Jeg har forresten sendt deg en mail, koselig med svar. Loveu, stay strong.

    37. Støtter deg masse ved baksnakkingen fordi har oplevd litt av det før. Og det er en gutt i klassen som kommer med frekke komentarer til meg i blant, er i ikke så veldig flink å overhøre det, men prøver.
      Har du noen tips til hva jeg kan gjøre? Håper sikkelig på svar♥
      Jeg skjekker bloggen din hver eneste dag for å skjekke om det har kommet ut en ny post.
      Du er en fantastisk jente og du må ikke tro noe annet og jeg ser opp til deg♥

    38. Hei Jennie !
      En jente i klassen min blir mobbet av guttene i klassen.
      Og vi jentene blir sinte på de, får hun jenta er kjempe morsom 😏
      Og vi har sagt det til læreren vår, og han har snakket med dem
      Men de slutter ikke 😬 Og i dag da da hun jenta gull forbi en av de kremta han og sa lesbisk! 🙊
      Vi prøver og støtte henne så godt vi kan med det er 15 gutter i klassen 😨
      Og 9 jenter 😱 Og hun sier hun ikke bryr seg men jeg tror hun gjør deg 😷
      Men hun er veldig morsom og gjør masse morsomt 😂 Så det er så dumt at de ikke liker hun 😥
      Hilsen Sara ❤️
      PS: Elsker bloggen din 🌸

    39. Hei Jennie du er en kjempe stor inspirasjon.Elsker bloggen du er utrolig pen og du virker som en utrolig søt og snill jente,Kan du ta en titt innom bloggen min ville betydd utrolig mye og gjerne legg igjen en kommentar:)
      Klem♥♥

    40. Hei!
      Min første kommentar på bloggen din, litt flaut siden jeg har fulgt den så lenge.. 😳😂
      Men jeg kommenterer fordi jeg lurer på noe..
      – Hvilken app bruker du til å sette tekst på bildene dine?
      – Og collagene?
      – Og videoene?
      – Hvordan får du bloggen så fin? (har lyst å lage blogg selv, men ingen kommer til å lese den)
      Håper du svarer, KLEM 😘💖☺️

    41. Litt mascara, conciler og eyeliner/øyenskygge (bruker ikke alt alltid, men mest conciler og mascara. .hva med deg da bruker du sminke??:-) mulig at du skrev det, men ja spør uansett;-)
      Synes du er modig og sterk som tør å være deg selv, jeg kan bli veldig sjenert hvis det er folk jeg ikke kjenner. Men jeg er kanskje den mest pratsomme i gjengen når jeg har blitt kjent med dem. Jeg kan være ganske lukket…Jeg synes det er ganske dumt, men jeg kan ikke noe for det. Vi har en “bli kjent dag” mange dager fremover helt til sommeren (hver uke, på klubben) for å bli kjent med nye folk.(til ungdomsskolen) Jeg kom på den første, men jeg føler at alle ble kjent med alle bortsett fra meg…Jeg synes det er ganske dumt…Jeg gruer meg til ungdomsskolen, og gruer meg til folkene der…Kommer jeg til å få noen venner…Har mange trofaste venner i friminuttene, og jeg er alltid sammen med noen…hva hvis de svikter meg??? Jeg kjenner at dagen etter “bli kjent dagen” er jeg liksom LETTET og tenker at PUH, DET ER HELDIGVIS IKKE ENDA….Men det er jo ikke så lenge til…..HJELP!!!!, ÅÅÅ JEG GRUER MEG…..

    42. Jeg må ta på sminke i smug.. Har ikke lov 🙁 har urenheter og korte vipper. Mamma sier jeg er for ung.. Jeg er jo 98’er..

    43. Nei, men bruker øyevippetang noen ganger. Også når jeg skal på bursdag ellerno så tar jeg på litt øyenskygge og rushpudder 🙂
      PS! Jeg digger bloggen din, pga at du er deg selv og ikke gjør deg til på alle bildene + du er utrolig flink til å skrive til å være 14 år og du er kjempepen!
      -Hug me 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg