Vinnere

Hei

Etter en dag på skole og innspilling koser jeg meg nå med en kopp te og blogging. Det har kommet inn nesten 900 kommentarer så langt på konkurransen jeg la ut i går. Allerede i dag trekker jeg to vinnere og om få dager vil det komme en ny mulighet til å vinne Isac sin autograf. 

Denne gangen gjorde vi det slik at jeg bladde meg fort oppover og nedover blant kommentarene til lillesøster sa stopp. Da hun stoppet viste musepekeren hvem vinnerene ble.

 

Navnene på vinnerene er Nora og Hedda og jeg kommer til å kontakte de på mail i kveld. Syns det er litt spennende selv også, lurer veldig på hvem disse jentene er. Gratulerer <3 <3 <3 

 

I morgen er det endelig fredag igjen og jeg håper veldig på at det snart kan komme sol også. Alt for lenge siden det har vært pent vær.  

 Blir du med på neste konkurranse også? 

Klem Jennie

64 kommentarer

Siste innlegg