Vinterlyd

Hei

I dag er “Vinterlyd” i Stavanger, heldige de som er der. Jeg skulle så gjerne vært i Bergen på lørdag også. Ikke bare hadde de sol og pent vær som det er evigheter siden vi har hatt, men de hadde Isac Elliot også. Mange jeg følger på instagram la ut bilder fra konserten og jeg sjekket også bilder på #vinterlyd og #krafttakmotkreft på Instagram. 

“Vinterlyd”  er en gratis konsertturne med artister som samler inn penger til Kreftforeningen. I år er artistene ISAC ELLIOT, MARCUS OG MARTINUS, MADCON og RAYLEE.

Du kan lese mer om “Vinterlyd”  og det de samler inn til og om reiseruten til konsertene. Det er konserter flere steder i landet frem til 19 april. Trykk HER for Informasjon.


Det er mange som ikke får dratt på konsertene, men det er fortsatt mulig å støtte kreftforeningen ved å gi penger med SMS eller ved å sette inn på kontonummer. Du kan trykke HER for å komme til en side hvor det er mulig å gi en gave, men husk å snakke med foreldrene dine først.  Jeg håper virkelig at de når målet sitt og at mange bidrar.

Veldig mange har opplevd kreft. Enten har de kreft selv, har hatt kreft, har foreldre eller søsken som har kreft eller andre familiemedlemmer som har sykdommen. Mange av mine lesere har også sett filmen “Kule Kidz gråter ikke” Den viser jo kreft på en veldig sterk måte. 

 


Har hørt at det er kjempekoselig og god stemning på konsertene og sett at de selger noen kule fargerike luer hvor inntekten også går til Krafttak mot kreft. Isac har på seg luen på bildet høyere opp <3

 

Har du vært eller skal du på “Vinterlyd”? 

Klem Jennie

#vinterlyd #krafttakmotkreft #isacelliot 

67 kommentarer
    1. Vil du konserten i Gjøvik utrolig mye,men jeg vet ikke hvilket klokkeslett….kan noen svare på det??
      Jeg har gitt penger til kreft,gjeng gjir nesten 1-2 ganger i uken,fordi søskenbarnet mitt døde for litt siden av kreft.Så jeg håper at folk vil bli med og gi penger til de som trenger det!

    2. Jeg var på vinterlyd i Bergen. Der kjøpte jeg meg en helt lik lue som Isac har på seg på bilde😉

    3. Mamma å søstera mi gikk rundt og samla inn penger 🙂 Jeg kunne ikke, men skulle ønske jeg kunne!<3 Du har en god personlighet, og du er en god person. La ingen si noe annet:* Du fortjener det beste:) Ønsker deg all godt(: Ha en fin dag videre;) Jeg har vinterferie nå, så idag gikk jeg på slalom! Endelig 😀

    4. Nei, hadde ingen å gå med i Stavanger idag 😩 jaja… En i klassen min har hatt kreft 3 ganger! Og vi går bare i sjuende… Heldigvis er han frisk nå ❤❤

    5. Jeg var i Bergen, selv om jeg er fra Oslo da❤️Vi skulle feire bursdagen til pappa med familien vår i Bergen! Jeg og kusina mi stod bak scenen mens Madcon, Raylee og Erik Søfteland sang, og da så vi etter Isac😍så han syyyykt mange ganger!!😱😱du er sååå heldig som fikk intervjue han! I går da jeg skulle hjem fra Bergen bare snudde jeg meg og så sto isac RETT bak meg😭😭han skulle rekke flyet til Stavanger så rakk ikke spørre om bilde eller autograf😔men det var verdens beste helg for meg, sitter å gråter nå❤️💗💗❤️

    6. Hei, jeg vet at du får mange av disse kommentarene. Men jeg hadde likevel lyst til og skrive en. ❤️Kjære jennie Sofie du er kul, pen, morsom og sikkert kjempe snill,❤️ jeg unner deg alt det beste og tusen takk for at du har denne bloggen, ❤️det første jeg gjør når jeg kommer hjem fra skolen eller andre ting er og ta en titt innom bloggen, ❤️den er så inspirerende og man får så mange tips og ideer når man leser bloggen din❤️. Jeg skjønner ikke hvorfor du får så mye hat du fortjener det virkelig ikke. Du var så utrolig heldig da du fikk møte Isac❤️ men det fortjente du, du er best❤️❤️❤️😘😘😘⭐️Hilsen Amanda⭐️😘😘😘❤️❤️❤️

    7. Skal på konserten til Isac Elliot på lørdag i Gjøvik. Vet Ossen kreft er . Det å miste noen. Pappa hadde kreft og han døde😥 Savner han!

    8. Jeg var i Bergen, var på 1.rad og det var fantastisk!
      Savner den dagen, møtte Isac 3 ganger da og alt var perfekte, verdens beste dag❤️ Savner han så mye og kan ikke beskrive det. Han. Ja, perfekt!
      Theaofficial – IG

    9. Hei ! Har hørt at det skal gå Ann å møte Isac etter konserten ? Lurer på om du vet noe om dette ?? Blir glad for svar !! Skal på konsert 5.mars i Kr.Sand så vil vite det før ❤️

    10. Hei jennie sofie bestemoren min fikk kreft når jeg var 2 år og døde og nå har den andre bestemoren min fått kreft og jeg håper hun overlever :/ stooor fan ♡

    11. Jeg skal på konserten på Gjøvik på lørdag sammen med mamma og 3 venner!<3 Jeg gleder meg sykt! Jeg har tenkt å kjøpe sånn lue, også skal jeg gi cirka 20 kr til bøssebærerne:)

    12. hei Jennisofie<3 jeg er stor fan! og lurte på om du skal på konsert i drammen?
      i såfall håper jeg vi ses elsker deg<3

    13. Mamma lar meg ikke gå på konsertene hans! Det gjør veldig vondt for jeg elsker han! Det gjør også vondt at jeg ikke får gidd penger.. Men jeg får vel sende inn penger på Sms elle noe sånn… Du er utrolig heldig jennie! Ikke har du møtt Isac elliot men du har også så mange folk som elsker deg som er der for deg hele tiden!!<3 Du er en utrolig person 🙂

    14. Faren til bestevennen min døde natt til 31. oktober av kreft. Og det gjør fremdeles vondt og skrive om det, for jeg har aldri mistet noen før. Han er den første som jeg kjente godt som har dødd. Det er også flere i familien til bestevennen min, som heter Anna, som har dødd av kreft. Farmoren hennes gjorde det også. Jeg vet hvor vondt det er og miste noen, uansett hvordan grunn, og det er like trist hver gang!

    15. Jeg skal på vinterlyd i Drammen 10.mars❤️😍 Åh, som jeg gleder meg😱❤️
      Hvordan har du det?❤️
      Elsker deg❤️😘

    16. Bestevenninnen min sin far har hatt beinmargskreft og blodpropp i hjernen. Hun snakker om kreften hele tiden og noen ganger begynner hun å gråte.
      Hver kveld ringer hun han for å høre om han lever😭😭😭 Det er ikke så enkelt å ha venner, familie O.s.v med kreft.💔
      Det er en grusom sykdom😡😡 Men i såfall Jennie så synes jeg bloggen din er FANTASTISK!!!!!!!👍👍👍👍👍👍👍👍
      Håper alle leser dette og forstår hvor mye barn som har foreldre med kreft sliter og er redd mammaen eller pappaen ikke kommer til å våkne en dag….💔💔💔💔💔💔💔💔

    17. Hei Jennie Sofie du er kjempe heldige som fekk låv til å møte ISAC ELLIOT, kunne ønske eg og kunne møte han, er glad på dine vegner at du fekk møte ISAC . Eg var på vinterlyd i Bergen på lørdag og på søndag var eg på konserten til ISAC ELLIOT da var kjempe gøy og han var veldikkt flinke. Og eg håper du får biletter til konserten han skal ha i Oslo. 🙂

    18. Ja jeg har vært på vinterlyd 2 ganger før,også skal jeg dit nå:)gleder meg helt sykt;)Jeg håper på at jeg skal få autografen hans😎😌Jaja du har jo fått intervjuet med han da det er skikkelig bra:)Stor fan av deg😘Mvh Ingrid😊

    19. Har ikke vert på vinterlyd, har spurt mamma om jeg kan, men det nermeste er vel kanskje Drammen og mamma sier det er for langt å dra.
      Men har veldig lyst

    20. Jeg skal på vinterlyd har vært det 2 ganger før og:)Det er så gøy å være på;)grandtanta mi fikk kreft men hun overlevde heldigvis:)Gamlelæreren min har vært på nyhetene på tven fordi hun fikk kreft og døde ps:hun hadde hatt kreft i 10 år😔Det var den beste læreren min noensinne tenker på hun hver eneste dag😣Før jeg ble født døde den ene bestemora mi av kreft og begge bestefarene mine av kreft,så jeg har til sammen bare en bestemor😪Alle ble bare noe i 60 års alderen.Jeg skal forresten på vinterlyd på Hafjell:)Vi ses der da😎😃😄Stor fan av deg Jennie😘

    21. Hei jeg var på vinterlyd i stavanger igår og da fikk jeg sett Isac Elliot, jeg så først Marcus og Martinus også gikk jeg på svømming og rakk Isac Elliot rett før han begynte 😀 I love Isac Elliot 😀

    22. Hei.
      Siden du godkjenner kommentarene dine før du leser de tenkte jeg å skrive et “brev” til deg.
      Jeg vet at du egentlig ikke vill si når du skal til tyrkia. Jeg tenkte at siden jeg også skal dit 25/6 – 9/7 på samme hotellet. jeg fant det forresten ut pga deg. Dødskult <3
      Jeg vet at du som sagt ikke for låv til å si datoen, men kunne du sagdt måneden? begynnelsen/midten eller slutten?
      det hadde gjort meg dødsglad. Og en drøm som hadde gått i oppfyllelse å få møte deg<3
      du kunne svart meg på email hvis du vil svare : [email protected]

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg