Intervjuet med Isac Elliot

Hei

I dag har jeg følt meg litt tom på en måte. Dagen jeg hadde gledet meg så veldig er over, selv om den er et minne for livet. Jeg ser på bilder og alle bildene får meg til å smile. Intervjuet Kirsti gjorde med Isac vil komme på trykk i Juliabladet, intervjuet jeg gjorde med han er allerede publisert 🙂 

Du kan lese intervjuet på Julia.no, trykk HER for å komme til intervjuet. 

 

FANTASTISKE KIRSTI, HERLIGE ISAC OG MEG

I dag har jeg vært på skolen, men ikke på trening. Nå er det lillebror som er forkjøla stakkars. 

Jeg har flere bilder i fra intervjuet, tenkte jeg kunne legge ut noen i morgen. Det er noen bilder i artikelen i Juliabladet også. 

Bildene jeg har er litt mer “Behind the scene” Noen som vil se slike bilder?

Hva syns du om intervjuet? 

Klem Jennie

 

64 kommentarer
    1. så søte dere er<3 ja, vil se de bildene! intervjuet var kjempebra, fikk svar på mye jeg ikke visste og lurte på;) Klem<3

    2. Hei, jeg håper du ser denne fordi jeg trenger virkelig hjelp. Jeg skal få blogg, men vet ikke hvordan man designer og rediger innleggene og sånt. Og jeg vil ha nesten som du at det står liksom navnet mitt i headeren og et bilde av meg men hvordan gjør man det ?? Også en ting til hvordan får du sånn meny under headeren der du har skrevet : forside Instagram kontakt meg og add meg ?? Plis hjelp meg 🙂 skjønner vis du ikke kan men jeg håper på svar 🙂 hilsen meg 😉 PS: elsker bloggen din

    3. Ja! Jeg har utrolig lyst til å se “Behind the screen” bilder! 😀
      Intervjuet syntes jeg var helt OK;) Og det var bra at du spurte om det med haters. Var det mer?

    4. Supert intervju! Der fikk jeg jo vite Flappy Bird-rekorden din også jo 😉 Min er 105, to poeng under deg, he he. Nå må jeg slå deg altså! Neida 😉 (joda) Men det var et supert intervju, bra spørsmål du stilte! 🙂 Jeg unner deg virkelig den opplevelsen altså, jeg er utrolig glad på dine vegne! 😀

    5. Såå søtt bilde<3 Skal sjekke intervjuet etter norske talenter. God bedring til den kuleste gutten 🙂

    6. Elsket intervjuet😍 Virker som om det betydde mye for deg å få intervjue han❤️ Han virket veldig hyggelig mot deg💕 Klem Cajsa💚

    7. Hei! Synest det er litt dumt at du sier det er hat når vi synest du er heldig og det er urettferdig, tror de fleste mente det på en positiv måte, men men. Digger deg uansett😍

    8. Heldig du er som fikk intverjue han!
      Jeg lurer på om du kan si ifra når du kommer i trykk i bladet. Altså når det bladet kommer ut.

    9. Kjempe fint intervju! Som jeg sier så syns jeg egentlig at Isac er heldig som foår møte deg🙈 Du er PERFEKT jennie! Det må du bare vite! Før gadd jeg ikke følge deg på instagram siden jeg var så sjalu fordi du er SÅ PERFEKT! Haters gonna hate… Tror de er litt blinde… De ser jo ikke hvor fantastisk du er!!!❤️❤️ Hilsen @elisesh01 <-- på insta

    10. Helt ærlig ble jeg syykt misunnelig, men du fortjente virkelig dette💖jeg er stor fan av Isac, det skulle gjerne vært meg. Men det er så dårlig gjort å gi deg hat, pågrunn av at du skal møte han og ikke jeg💖 Håper du nøt dagen💖 for noen måneder siden møtte jeg Isac, jeg vet den følelsen av å være helt tom å gå rundt å savne han💖Ikke gi hat til Jennie da folkens ville ikke dere blitt lei dere da. Hun fortjener det like mye som alle oss andre💖Klem fra Helene💖

    11. Jeg skal kjøpe Julia bladet når det kommer ut. Du er helt sykt heldig, skal kansje til Tromsø og se han på vinterfestivalen der😍 men det er bare kansje 😫 men uansett super gla for at du fikk møte han. Håper jeg får møte deg også 😍
      Du er like pen som altid Jennie 💖💘😘

    12. Herigud lizzom du er verdens heldigeste jente i hele norge , alle som har kommentert her har sikkerrt like lyst som mej og møte isac som du gjor din heldige gris . Fatter ikke att julia bedte dej med for og møte isac . Kan du legg ut bilder der han kysser dej på kinne og der du kysser han på kinne ., og kan du skrive vordan følelsen din var da du klemte ogt da han kysset dej på kinne , det må jo ha vert som en drømm .. Det er en drtøm for mej i vert fall. Faktisk sitter jeg oog hører på isac nå ( my favorite girl ) . ilu <3 heldige dej jennie sofie !!!!

    13. Hei:)
      Du er heldig som fikk møte Isac Elliot<3
      Jeg lurer på om du er belieber?
      Håper på svar!
      Klemz fra meg😘😘

    14. Jennie, unnskyld unnskyld unnskyld! Med et uhell klarte jeg å unfollowe deg på insta, på kineirene. Er så utrolig lei meg, jeg klarte å trykke for fort når jeg skulle trykke ut av det.. Er veldig lei meg, og håper du kan godta forespørselen igjen.

    15. Hei! Utrolig fint intervju dere hadde 🙂 Du er virkelig en utrolig heldig person som fikk lov til å møte han! Han virker så utrolig herlig, og det er han nok også! Du fikk noen utrolig fine bilder med Isac. Det er så tragisk at noen folk er nødt til å slenge hat til andre. Det er greit hvis folk er misunnelige o.s.v, men et sted går da grensen? Men det virker som om du, Isac og sikkert veldig mange flere takler det greit og bare blåser i det! Forresten så er bloggen din utrolig fin, og jeg er innom den nesten hele tiden, og det samme med instagramen din, hehe :’) Jeg vil veldig gjerne se flere bilder ja, det er jo så utrolig koselig å se andre folk glade! 😀 Kan tenke meg du kommer til å huske dette i laaaang til fremover, det hadde vertfall jeg gjort! Jeg kommer nok til å kjøpte julia bladet når det kommer ut! Stor klem meg <3

    16. Jennie du er veldig flink til sånne tingog du fortjente og se isac og jeg gratulerer deg veldig mye💗
      GOD bedring til din søte lille bror 😘

    17. Jeg leste intervjuet 🙂 Isac var heldig som fikk møte deg 🙂 Og du var heldig som fikk møte Isac 🙂 Veldig fint intervju 🙂 Jeg vil gjerne se “behind the scenes” bilder 🙂 hahah, det var morsomt da dere snakket om flappybird 😉

    18. Hei Jennie. Håper du hadde en super dag med Isac. Jeg misunner deg litt for det, men du hadde noe veldig fine bilder på instagram. Håper du kan legge ut “bak scenen” bildene. Fint om du kunne sett innom bloggen min. Klem Karoline.

    19. Det var kjempe Bra intervju, snakket du norsk eller engelsk til han? Leser du denne bloggen: makeyourfaced.blogg.no? Du virker kjempe snill. Det Isac sa om hat er helt sant ble selv litt misunnelig, men ALLER mest glad på dine veine/vegne håper du koste deg masse. Stå imot alt hatet. Kan du svare ved å sende en direct melding på instagram? Jeg heter maria_eikrem på instagram😊

    20. hei Jennie Sofie kan vi bli blogg venner pliiiiis jeg blir så glad om du svarer meg du er den peneste i hele verden av alle Kjendisene og alle ting som finnes her i verden du er bare en helt utrolig pen jente har aldri sett så pen jente som deg jeg lover med hele mitt hjerte KJEMPE glad I DEG<3 håper du kan svare på denne meldingen<3<3

    21. Hei Jennie Sofie kan vi bli blogg venner pliiis, jeg har aldri sett en sååå pen jente som deg, du er den peneste i hele verden
      du er mye penere enn alle Kjendisene. KJEMPE GLAD I DEG, det går ikke ann å være så pen som deg. Vis jeg skulle skrive noe positivt om deg ville jeg ha brukt flere år på det og det som er bra det er at vi begge er 01.LOVE YOU so much. Jeg håper tusen milialder på at du kan svare meg<3<3<3

    22. haha , se øverst på det første bildet. der står deg aminnae kommenterte ett eller annet. morsomt at du tok bilde akkurat da:) Ps . Jeg er aminaae på julia.no og på instagram:)

    23. Halo du er en så snill jente Jenni, husker du meg jeg var henner jenta som snakka med deg på diskoteket i Vestfossen stor fen av deg, er litt misunlig på deg for du møtte jo isac å han er veldig søt og kul å alt mulig og det er du å alle de som skriver at du er bortsent ikke hør på dem 🙂

    24. Du jeg er en stor fan ser ofte på jenter når jeg ser deg på jenter kunne jeg ønske jeg møtte deg
      Pleas svar meg

    25. Hei Jennifer Sofie. Jeg synes at du er kul og pen😄👍 du er heldig som får møte Isak Elliot. PS: jeg er din største fens og du er mot idol!!!!!!!!!!!!!!!!!!🌎🌺😄😃🏩🎬🌇 10.000 klem og hilsen Leah

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg