Noen som har sett

Hei

Ser på instagram at flere har møtt Isac Elliot i dag, jeg er så glad på deres vegne 🙂 Noen har allerede fått høre han synge, andre har møtt han tilfeldig og fått tatt bilde med han. Noen bor sånn til at de ikke får sjans til å dra på konsert eller vært i nærheten av han denne gangen, men Isac har jo blitt norgesvenn så han kommer nok helt sikkert tilbake. 

Jeg vil takke dere for at dere har kommet med spørsmål jeg kan stille Isac i morgen. Jeg gleder meg veldig og uansett hva andre måtte tro så vet jeg selv at jeg liker Isac kjempegodt. Ikke bare ser han utrolig bra ut han synger helt fantastisk også, det er min mening. Noen av leserene mine syns det er teit at jeg er fan av han fordi at de ikke liker han, andre syns det er teit at jeg skal få møte han fordi det fins større fans enn meg. Vel i morgen møter jeg han uansett. 

Jeg tror alt kommer til å ga veldig fort og gruer meg også fordi jeg kanskje blir veldig lei meg når alt er ferdig. Men jeg blogger om dagen min i morgen. Tusen takk til alle dere som sendte meg koselige kommentarer i går når hatet haglet som værst på instagram. Håper jeg kan få ordnet noen premier som jeg kan ha på bloggen etter intervjuet. Hva med en signert CD for eksempel?

 

Isac var på pressekonferanse i dag (Der var IKKE jeg)

Klem Jennie

43 kommentarer
    1. Du er veldigheldig💕 Jeg er ikke så stor fan av han, men synes det virker veeeldig kult å møte en kjendis som han 👌 Håper du koser deg massemasse!💖 Og ikke tabb deg ut da, hehe 😂

    2. Hei Jennie <3
      Så gøy at du skal møte Isac, jeg er stor fan av han, jeg også. Jeg har lest bloggen din en stund og tenkte jeg skulle legge igjen en kommentar. Jeg syntes du virker som en god person. Du virker snill og du bryr deg om vennene og familien din. Jeg elsker å lese bloggen din, rett og slet pga at du er en interresant og grei person. Jeg har ikke blogg, for jeg tror aldri jeg ville ha taklet sånne slemme kommentarer som du får så mange av. Og det er helt uten grunn. De har det ikke bra med seg selv og derfor må de rakke ned på andre. De kjenner deg jo ikke en gang. Jeg kjenner deg jo heller ikke, men allikevel føler jeg at jeg kjenner deg litt gjennom bloggen, instagram og videre. Jeg pleier egentlig å lese mange andre blogger, men i det siste har jeg bare lest din, fordi jeg vil så gjerne ha deg på første plass (pluss jeg klarer meg ikke uten den) Du er mitt idol og jeg skulle veldig veldig gjerne kunne ha møtt deg, men dessverre bor jeg for langt unna. Men, poenget mitt var og si at du er en fantastisk jente og du har en kjempebra blogg og du må aldri tro at du ikke har det. Så som Isac ville sagt Dream Big! Ha en flott dag. Hilsen din store fan Eline

    3. Hei Jennie<3
      Jeg lurer på hvor isac var idag, og hvor han har konserten sin imorgen?
      Håper på svar<3
      Klem<3

    4. premie jeg ville elsket:
      -autograf
      -cd med autograf <333
      -tskjorte med autograf <3333333
      -en liten hilsen fra han på et ark<33
      -nummeret hans+autograf <333 (altsa at den som får nummret LOVER og ikke si det videre)
      -en liten videohilsen
      -meet and great <33333
      -MEET AND GREAT <33333333
      -MEET AND GREAT BILLETER, MED DEG<333
      ILYYYYY<333

    5. Hei jennie
      Jeg har et spørsmål beklager at jeg er for sen men jeg lurer på om han kunne vært sammen med fan
      Og kan du si til han hei hilsen emma hammersmark lønn
      PS jeg heter @emmafaktisk på instagram😊

    6. Hei! Jeg lurte på vis du ikke har laget den andre spørsmålsrunde videoen kan du si hei til en som heter Kaia. Det er søsteren min og hun har kreft men er snart frisk. Det hadde betydd så mye får henne og meg om du sa hei til henne. Hun er en super stor fan og leser ofte bloggen din. Kan du være så snill å si en fin hilsen til henne.
      Hilsen Tuva

    7. Skjønner egentlig ikke hvorfor folk skriver hate… Akkurat denne gangen var det deg, kanskje det blir noen andre neste gang tenker jeg da♥♥ Synes du er kjempe sterk som tåler såå mye hate♥♥♥

    8. Ny leser 🙂 Jeg ville bare si at du gjør en virkelig god jobb med denne bloggen! Den er inspirerende, og jeg setter pris på at du holder den unna alt fokus om kropp. Lykke til i morgen, du er virkelig heldig.
      Klem:)

    9. Du er så heldig bare misunner deg så mye men på tirsdag drar jeg til Stavanger på konsert til Isac Elliot. Har plasser med scenen , jippi :))

    10. Så heldig du er som skal intervjue han<3 lykke til imorgen da,det går vell superbra 🙂 Jeg skal på konserten hans i Trondheim om ikke så lenge,gleder meg 🙂
      Kos deg kjempemye imorgen da <3

    11. Kos deg❤️ elsker han og deg så 2 personer i et rom jaja neida men det er kjempe kult at du møter isac!! Ta masse bilder sånn hvis han blir mer kjent en justin bieber så har du et kjempe bra minne❤️ Og forslag til konk :
      1. Vinne et hårstråd ( rart?? )
      2. En billet til en av konsertene
      3. Et ark signert av isac deg og Kirsti
      Bare forslag håper du bruker noen av dem❤️ Kos deg myyyyyye❤️❤️❤️

    12. Hei jeg har akkurat ordnet meg ny blogg og har ikke fått noe særlig lesere. Jeg lurte på om du kunne gi meg et tips om hvordan man kan få flere lesere. Hadde blitt veldig glad om du så innom bloggen min og jeg fikk en tilbakemelding (komentar) setter stor pris på bloggen din<3 klem

    13. hei skal du til bergen eller er det i oslo siden han skal ha konsert i bergen 1.mars og det er jo på lørdag jeg blir veldig glad for svar.
      håper du koser deg i morgen jeg elsker deg.

    14. Hei Jennie!
      Jeg ville bare si at du er uuuuuuutrolig heldig som får møte han i morgen! Jeg misunner deg såå veldig, men likevell så er jeg såååååå glad på dine vegne! Lykke til med intervjuet i morgen!

    15. Hvis jeg hadde fått en signert cd med en hilsen og at han følger meg på instagram og hadde sendt direct melding til meg hadde betydd alt nå!!!😭😭😭💕💕💕😍😍😍💎💎💎

    16. Kan du være så snill å stille spørsmålene mine i morgen og hilse fra meg som jeg skrev i kommentaren fra meg i det forrige innlegget?!🙏 Det hadde betydd alt for meg!!!!!💕😍💎❤️🙏😱👯⭐️👌✌️🙌 Ps: jg vet det tegnet betyr give me five men vi later som det betyr pray!🙏😂💎

    17. Heldige deg jennie❤️ Du har inspirert meg til og bli elliotter! Du skriver så mye fint om han.. Jeg er lei av alt det dumme Justin gjør og har tenkt litt på det.. Jeg kan ikke kalle meg belieber lenger… Jeg er elliotter! Så da er det bare og bytte ut Justin plakatene med Isac Elliot! Også må jeg jo lese masse om han på nettet!!
      Lykke til Jennie💕🍉

    18. Du er superheldig ♥ Er så sykt sjalu på deg:(
      Jeg bor ikke i Oslo, det kunne jeg ønske, det bor så mange kjendiser i Oslo som jeg har lyst til å møte♥ Jeg bor i Trondheim, og synes det er så dumt at alt og alle sjanser for noe skjer i Olso :(:( Men Isac kommer til Trondheim 11.Mars og da er jeg så heldig å få dra på konsert♥ Håper jeg får møte han å ta bilde med han da ♥

    19. Hei,Jenniesofie jeg er en veldig stor ELLIOTEER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Og jeg hadde blitt
      Veldig glad for en signert cd av isac
      Og et ark der det stod fine ting og autografen din Jenniesofie❤️❤️❤️❤️😊😊😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg