JEG SKAL INTERVJUE

ISAC ELLIOT :-O

 

Hei

Ja, du leste riktig. Jeg er super heldig og skal i sammen med Kirsti i fra Juliabladet intervjue Isac Elliot om ikke så lenge. Det er nesten ikke til å tro og jeg gleder meg selvsagt helt syk, men er også veldig spent. Kirsti har jeg møtt et par ganger før og hun er bare av verdens søteste, så med støtte i fra henne skal nok dette gå superbra. Dette at Juliabladet intervjuer Isac Elliot er nettopp en av grunnene til at jeg har abbonement på Juliabladet. De er alltid oppdaterte på kjendiser og i tillegg til å ha mye inspirasjon også på mote så har de også siste nytt om artister.

 

Jeg digger forresten flausesidene i bladet også, og håper at ikke jeg gjør en flause når jeg intervjuer han som vil gjøre en god historie i bladet, he he. 

Flere av dere fikk sikkert med dere at Juliabladet tidligere i år informerte at Isac skal være med på årets Vinterlyd -turnè, trykk her for å komme til den siden. Jeg har personlig ikke billetter til noen av hans konserter, men er jo megaheldig som får intervjue han. 

 

Men nå trenger jeg DIN hjelp.

Noe du vil jeg skal spørre Isac om på torsdag? 

Du kan også stille spørsmål som du vil at Juliabladet skal spørre Isac om, da kan du trykke HER

Klem Jennie

213 kommentarer
    1. hvor mange fans har du sånn ca.blitt vennen med?
      hva synes du om meg? det er julie fra WOW.
      kan du skype meg heter julie.laren53?
      hvil du møte meg en gang?
      Hva slaks karusell er den beste på tusenfryd?
      PS: JEG ELSKER DEG SÅ MYEEEE :=0

    2. Om han kan følge med på instagram: @kajavalaker
      🙏🙏 hadde betydd så mye for meg 😍 han har liksom endret livet mitt ❤️❤️ jeg elsker han ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    3. Det er helt syyyykt at du skal intervjue Isac😱Du er bare såååååå heldig😍 kan du spør om han har kjæreste?☺️😉 tenk hvist dere blir sammen?!?!😂tulla! Men du er ivertfall veldig heldig som får møte ham😝hvor skal dere intervjue henne? Håper på svar❤️❤️❤️❤️❤️❤️☺️❤️❤️❤️

    4. Du er selvsagt veldig heldig hadde vært snilt om du kunne spørre
      Om han kan følge mer fans på twitter / instagram

    5. Du kan spørre han om han snart skal gi ut nynsingel 🙂
      Forresten du er SUPERRHELDIG :-O skulle ønske jeg var deg akkurat nå 😉
      Klemmm fra meg 🙂

    6. Jeg vil veldig gjerne at han skal vite at jeg har bursdag, 9.mars! Den dagen konserten er på. Jeg har sekv prøvd og prøvd! Men det er så vanskelig å si det. Så jeg håper du kan hjelpe meg ♥ .Alt jeg vil er at han skal vite at jeg har bursdag samme dag som konserten jeg skal på

    7. Hææææ?! Fyyyyyytti!!!!!:-O Hils han fra meg,da 😉 Neida:D
      Hvor får han ideene til å lage sangene? Spør om det kanskje?<3

    8. Hei Jennie! Jeg er en STOR ellioteer! Kan du pliiiis spørre om dette:
      1. Hva han ser etter i ei jente?
      2. Hvilken av sine egne sanger han liker mest?
      3. Hva er favoritt delen hans fra Dream big the Movie?
      4. Hva som er favoritt maten og drikka hans?
      5. Har han noen gang søskenstunder med Ava?
      6. Hvilken sport han liker mest etter ishockey?
      7. Hva han liker å gjøre på fritiden når han ikke er med kompiser og familie?
      8. Hvor høy er han?
      9. Når (klokkeslett) og hvor på Hafjell han skal synge (16-19. april)
      10. Liker han å lese bøker? Hvilke da?
      Kan du pliiiis spørre han om noe av dette? Jeg hadde blitt sååååå glad!

    9. Hvor høy er han?
      Må man være sånn og sånn og så så høy for å bli first kiss på konserten hans?<3
      Følger han mange av sine fans på instagram? Vil han i så fall følge meg?<3 carrolunden😍
      Ps: det hadde betydd utrolig mye om du ville tatt med disse spørsmålene! For jeg lurer sykt mye på det!😍💕💎 og kan du prøve og hilse fra Caroline( carrolunden på instagram) 😭😍💕 hvis du hadde sagt til han at du skal hilse fra carrolunden på instagram og si at keg skal på konserten hans i Trondheim hadde jeg blitt gladere enn jeg noen gang kommer til å bli!😭😭😍😍😍💕💕💎💎👊👊❤️❤️😘😘

    10. Hei Jennie Sofie! Jeg lurte på om du kunne spørre Isac om hva hans største drøm er?
      Hadde blitt super gla om du leste dene kommentaren!
      EEEEEElsker bloggen din så høyt!!!!!!!
      Så skulle si: Stå på videre og fortset og vær deg selv!
      Du er en suuuper blogger!
      Og jeg beunderer deg så super masse som skal Intervjue Isac!
      Jeg skal på konserten hans i Trondheim!
      KLEM: Nora!
      Kos deg masse med og intervjue han!

    11. du er så heldig!!!!!!!!!!!!!! JEG ELSKER ISAC ELLIOT jeg kunne ønske jeg var deg du er helt utrolig jente og en kjempe flink BLOGGER. Og jeg og elsker den siden med flauser jeg begyner altid å få tårer av later av en av de Plisssssssssss følg meg på instagran (veronicka123) duaner ikke hvor mye det hade betyd det hade betyd like mye som da lea ringte meg jeg mener lea fra jenterplisssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

    12. Så sykt heldig du er;) spør om han liker noen spesielle, og hvis ikke spør om han vil gifte seg med meg;) hahaha… Spør om han har tenkt seg tilbake til Bodø snart. Og om hvorfor han byttet ut iPhonen med den har nå:P (ikke akkurat gode spørsmål, men håper at dere bruker noen av de)

    13. Du aner ikke hvor heldig du er!😍😍😍😍😍😍😍 kos deg!💕💎 jeg er utrolig glad på dine vegne, og jeg håper du får den beste dagen i ditt liv!😍💕😘💎

    14. -Favoriserer du noen av fansa dine?
      -Føler du noen ganger att det kan bli for mye, det med reising og sånn?
      -Hvor ser du deg selv om tjue år?
      -Ringer du fans som legger mobilnummeret ut på nettet?
      -Når du har Q&A er det tilfeldig hvem du svarer?
      MASSSSSE klemmer fra Aline<3<3

    15. Ååååååååååå du er sykt heldig💗 Det kommer til å gå super bra lykke til😘😘😘😘

    16. Du kan jo spørre om han syns norske jenter er søte? Eller hva han liker og gjøre på fritiden:)
      Hilsen ein som leser bloggen din dagleg:)

    17. Du er UTROLIGHELDIG!😫😩😄😄😱😱! Du kan Spørre om han liker å være så kjent😉 jeg mener, om han synes det er slitsomt, morsomt osv. Hehe. Han har jo blitt ganske så stor allerede😉😛👌💖

    18. Ja jeg vil spørre han om: han kan ha konsert i Kongsberg en gang ❤️ Klem fra Isac’s største fan Kristin❤️❤️❤️❤️⭐️⭐️⭐️

    19. Ååp du er heldig!!<3 Jeg får ikke laget bruker på Julia.no så jeg skriver spørsmålet her. Jeg lurer på om Isac følger noen av Ellioteerne sine på instagram:) Kan du følge meg på instagram Jennie? Jeg heter @julieeee_01

    20. Du kan jo spørre om hva han liker med jenter og hva han ikke liker du kan også spørre om hva det fløuaste som har skjedd ham er

    21. Hva han synst om norske jenter?
      Hvor høy han er?
      Om han kunne blitt sammen med en norsk jente?
      Om han skal tilbake til Norge etter new way home-tour?
      Håper du kan spørre han om dette😄♥️

    22. Kan du spørre om han har hatt kjæreste?
      Hvor han ser seg selv om 10 år?
      Om han er forelsket i noen?
      Hilsen en stooor ellioteer💕

    23. Hvorfor ble du valgt i sammen med Kirsti og ikke en annen Ellioteer? :-O (ikke ta det negativt, er glad på dine vegne 🙂 )

    24. Jeg lurer på Isac’s første inntrykn på deg Jennie Sofie?
      Hva synes han om norske jenter og fans?
      Hva ser han etter i en jente?
      Vil han date deg Jennie Sofie?

    25. Hehe, dette høres veldig dumt ut men kunne du spørre han om han kunne followe meg på instagram?:)<3
      @Losiyonan
      Og foresten jeg skal på konsert:)
      Gleder meg sykt:)
      Lykke til på interviuet du er heldig:)<3

    26. Jeg elsker Isac!!
      Kan du pleas spørre han om :
      -Hva synes du om Norge , ikke folket men naturen osv..?
      -Hva synes du om ellioteere som er slemme mot andre ellioteere bare for å ha deg for deg selv?
      -Har du konsert i Bodø mere?

    27. Kan du plizz spørre isac Elliot om han kan følge meg på instagram❤️Jeg heter theabienber03
      Og kan du spørre han om han kan si hei Thea Stenbro ??

    28. Får backstagepass til vinterlydkonserten hvert år fordi søskenbarne mitt har kreft, å da får jeg være med👍👍

    29. Har du hatt kjæreste?
      Er du forelsket i noen?
      Er det slitsomt eller gøy med fansen?
      Er det mange galle fans?
      Om det er rart og bli kjent?
      Hva er det beste du har opplevd før du ble kjent?
      Hva er det flaueste som hae skjedd i 2013?
      Er det stor forskjell i hverdagen fra før du ble kjent og nå?
      Hva er liv retten din?
      Er det gøy og gå på skole?
      Er du mye borte fra skolen?
      Har du privat lærer når du er på konserter eller lenge norte?

    30. Jeg er verdens største ellioteer! Kan du si fra meg at han må huske å være seg selv! Si også at jeg ikke vil at han skal gjøre som justin bieber!

    31. Kan du spøre han om, hvis han hadde møtt noen finske fans i Norge, hadde det da vært litt spesiel/annerledes eller no..? Haha.. Er finsk

    32. Jeg abonnerer ikke på julia, så jeg får ikke lagt til kommentar. Men jeg lurer litt på om du kan spørre han om han kan si gratulerer med dagen til lillesøsteren min Benedikte som har bursdag på torsdag❤️ Hilsen Stor fan
      Instanavnet mitt er Unalaarsen ❤️

    33. 1 Hva som inspirerte han tilbod begynne med musikk💖 2 hvem som skrev new whay home🏠. 3 hvor bodde han før han ble berømt👫👭👬 4 har han kjæreste💏💑 5 hvor bor han nå 6 liker han eplet 7 hva han syns om jenniesofie.blogg.no👥💬 8 hva er det morsomste han hjore før han ble berømt 💖💖

    34. Spør om han noen gang har hat lyst til åmdate en fan han har sett/møtt. Du er så heldig, men det er Isac også som blir intervjuet av deg og Kirsti

    35. Noen spørsmål:
      Hva som fikk han til å bli interessert i musikk?
      Er Justin Bieber hans forbildet og inspirasjon, siden de så å si driver med samme greia og at de ble kjente på ca. Samme måte?
      Hvem er hans inspirasjon?
      Liker han at han har så mange fans(gærne)?
      Kan han liksom gå ut på gaten uten at det kommer noen fans og bare ahhhh?
      Er det slitsomt for han og ikke være helt vanelig?
      Er det slitsomt for han å ha så mange fans og måtte liksom “gjemme” seg for dem. Blir han ikke litt lei av åvære kjendis hele tiden?
      Håper du tar noen av spørsmålene da♥♥♥♥

    36. Kan du spørre om dette:
      ~ har du kjæreste?
      ~ hva ser du etter i en jente?
      ~ hvor høy er du?
      ~ er du interessert i en spesiell jente?
      ~ hvorfor synes du norske jenter er søte?
      ~ kunne du blitt sammen med en 01’er selv om du er en 00’er?
      ~ hva er favoritt faget ditt?
      ~ hva er favoritt fargen?
      ~ kan du følge meg på instagram? @thildewaage ( du også jennie sofie )
      ~ hva er favoritt artisten din?
      ~ hva er favoritt bandet ditt?
      ~ når er neste konsert i Bergen?
      Hilsen en daglig leser som synes du er kjempe kul, men ikke like kul som Isac Elliot

    37. Spørsmål: hvordan hvar du som liten?
      Er det noen forskjell mellom familien din siden du ble popstjerne?
      Har du vært i et intervju/tv show og det var litt pinlig?

    38. Du er verdens mest heldige!❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Kan du spørre om han har en kjæreste eller om han liker noen? Iiiiiiiiiiiiiiiiiipppp❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️Isac elliot❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    39. Åh, du er sååå heldig!!!!
      Kan du spør han om hvor høy han er?? På skolen har vi sånt prosjekt der vi skriver om en kjendis og jeg valgte ham og så vil jeg så gjerne få med hvor høy han er så viss du kunne spør om det hadde jeg blitt SÅ gla!!! PS:hvor andre plasser kan jeg lese intervjuet???? For de selger ikke julia bladet her jeg bor lenger 😭😭👎

    40. Åååhh😱 Jennie! Du er sååå heldig😭 elsker han så mye, men har aldri fått møtt han før😖
      Jeg lurer på om du kan spørre Isac om han noen gang kunne tenke seg å vært sammen med en norsk jente?😊😚 Husk å Hils han fra meg da!😏❤️😄 Kos deg heldiggrisen😚❤️

    41. 1.Har han kjæreste??
      2.Liker du blondiner eller brunetter best??
      3.Hva ser du etter i en jente??
      4.Vil du ha en kjæreste fra Norge??
      5.Viste du at du kom til å bli kjendis??

    42. 1.om han kan følge med på insta @monadyrud.
      2.om han elsker meg?
      3.om han kan besøke meg.
      4.ossen tannkrem han bruker?
      Hilsen Mona😊✌️

    43. Jeg elsker Isac! Han betyr alt! Lurer på hva han synes om meg! ? 🙂 Instagram; brand160800 Snapchat: Cambra1
      (Blir det tatt opp videosnutt av intervjuet? Kan du vise bilde av meg ?)

    44. Kan du spørre om han noen gang har kranglet med Ava (lillesøsteren) og hva de krangler om!?😃💗 og om han kan følge meg på Insta: marlaus_😊 hadde blitt så glad at jeg hadde sprunget rundt HELE byen!😛😭❤️❤️ Elsker begge dere!😘❤️ Klem meg😊

    45. kan du spørre han om han har gjort noe som han ble sykt flau over, som for eksempel å gå på et vindu eller noe annet 😛 Lykke til

    46. Utroolig hedig<3 Glad for deg!! Ok noen spørsmål
      -Hva han synes om selve norge ikke fansen men natur osv?
      -Kommer han til og ha flere konserter i Nord-Norge?
      -Snakker han mest finsk eller svensk hjemme?
      -Og hvilke sanger han kommer til og synge i Tromsø (Vinterlyd)?
      -Hovordan han ville reagert vist en fan kom og kyssa han på munnen?
      -Hvordan jentenavn han synes er finest?

    47. Kanskje du kunne spurt han om hva han syns om at mange f.eks kaller seg thealunden (bare tok det siden jeg heter det) på instagram og Twitter osv? Og om han holder på med noen nye sanger/albumer?
      Hadde vært gøy å få svar! Men det er jo så utrolig mange andre gode spørsmål her da.. Hehe 😛 Lykke til hvertfall 🙂 Hilsen Thea <3

    48. Spørsmål til Isac :
      1. Hvordan var det og møte sin første fan? 😘
      2. Hvordan var det og spille sin første konsert? 🎤
      3. Hvordan føles det og være så ettertraktet etter så kort tid? 😍
      Klem! 🍃

    49. Har noen spørsmål!
      -Hvilken av sangene hans liker han selv best?
      -Hvor mange konserter sånn cirka har han sunget?
      -Hva liker han best i/med Norge?
      -Hvilke språk snakker han?
      -Språket han liker best?
      Forresten er du veldig heldig, jeg er ellioter og hadde likt det sååååå godt;)

    50. Hva han liker best med seg selv.
      Hvor han har lyst å reise.
      Hva drømmen hans er.
      Hva han synes om Norge?
      Hva han ville jobbet med hvis han ikke ble en kjendis.
      Om han liker å reise.

    51. Kan du spørre om han kan følge meg på instagram: lena_ellioteer (jeg vet at ikke du vil mase)
      Spør han om han har en flause.

    52. Hvordan det er å være så berømt og om han får mye tid med familien sin ?

    53. Åhh, du er drit heldig ♥♥♥
      Spørsmål:
      Hva synes du om Norske 02’ere ?
      Din favoritt farge ?
      Hvor lenge han vil synge ?
      Hvordan han ser for seg fremtiden ?
      Tror du du kommer til å bli verdenskjent etter hvert ?
      Kan du hilse han fra meg ?:)

    54. Om han kan følge @eutnee på instagram og adde meg på snapchat ? Jeg er verdens største ellioteer ! I LOOOOOOV ISAC (IKKE) ELLIOT LUNDEN

    55. OMG så heldig du er, gratulerer så mye jennie❤️❤️👍
      Jeg har noen forslag :-
      1-Hvordan føles det og vere så populer?
      2-Fra når hadde du lyst til og synge?
      3-Hva syns du om dine fans?
      4-Hva er din største drøm?
      5-Har du lagd en sang helt alene uten hjelp?
      6-Hva er den morsomste delen av og vere kjendis?
      7-Hvem er din forbilde?
      8-Hvem er din favoritt singer?
      9-Hvem er det som hjelper deg veldig mye i alt mulig?
      HÅPER DU LIKER FORSLAGET MIT💗💗

    56. Om han kan følge @eutnee på instagram og adde meg på snapchat ? Jeg er verdens største ellioteer ! I LOOOOOOVE ISAC (IKKE) ELLIOT LUNDEN

    57. Spør han om: 1 er du ofte i Finland med familie?
      2. Hvilket land liker du best og ha konserter i?
      3. Hvem er ditt forbildet og hvorfor?
      4. Har du kjæreste eller har du lyst på?
      5. Kan du dra til Moss ?
      6. Vi i Norge elsker deg😍

    58. OMG!!!! Du er drit heldig!!!!!!!! Skulle ønske jeg var deg! Kan du spørre han om han synger om noen spessielle personer i sangene, eller om han bare lager en tekst? Du er drit heldig!!!!! Lykke til!

    59. Hva er nummeret hans?
      Hvor bor han?
      Yndlings program?
      Favoritt farge?
      Favoritt mat?
      Kan du følge oss på instagarm? @mariannestyles @krii12345 @isac_el_fanpage
      Favoritt godteri?
      Favoritt drikke?
      Favoritt film?
      Hvordan telefon?
      Hvilken av hans egne sanger liker han best?
      Yndlings sang?
      Favoritt serie?
      Drømmejenta?
      Hva liker du med jenter?
      Favoritt dyr?
      Hvordan lærte du svensk?
      Favoritt jentenavn?
      Hva er den største hemmeligheten din?
      Hva synes du om navnet Marianne og Kristiane?
      Hva klarer du deg ikke uten?
      Hva gjør du på fritiden utenom å synge?
      Prikker eller striper?
      Hjerter eller stjerner?

    60. Kan du legge meg til på snapchat? Heter tildeus
      Hvilken kjendis er din favoritt?
      Kunne du tenke deg å bli sammen med en 02’er?:)
      Love you❤️
      Klem Mathilde❤️😊👍💕

    61. Kan du spørre om han tar jenter opp på senen på “My favoritte girl”?
      For jeg skal på konserten i Stavanger😍

    62. Kan du spørre om han er forelska, om han kan følge meg på instagram heter heleneb01, hvordan er det å ha såååå mange fans, en ting til deg og Jennie kan du pliiis følge meg på instagram hadde blitt suuuper glad heter som jeg sa i stad heleneb01 elsker deg❤️ ily😍

    63. Liker han jenter? (Ikke serien) Er han fan av noen norske artister eller noe annet? Håper du spør han om noe av dette og hilser fra meg IG:@kajaproos2003 💋

    64. Kommer du noen gang til og bli som de andre
      Supersjernene og røyke/narkotika?håper ikke det😭
      Er du forelska?
      Har du kysset noen engang?
      Har du kjæreste?
      Sykt stor fan fra Silje😍

    65. Omg du er såååå heldig😜
      Du kan spørre om hvordan karrieren hans startet?
      Hva favorittsangen hans er som ikke ha har skrevet og som han har skrevet?
      Hvordan han startet å interesse seg for musikk?

    66. Spørsmål jeg vil at du skal spørre han:
      -hva synes du om Justin Bieber?
      -hvem er ditt idol?
      -hvem ville du vært for en dag?
      -hvilket land TROR du at du har flest fans?
      -hvem fant på navnet på fansen din?
      -hvilket land har de galeste fansene?
      og spørsmål til deg:
      -når skal du intervjue han?
      -er det en grense for hvor mange spørsmål du kan stille han?
      -kommer du til å fortelle mye om det på bloggen, eller kan du ikke fortelle så mye?
      -kommer intervjuet på Julia.no og i bladet?
      -hvilken dato får vi se det?
      -hvor skal du intervjue han?

    67. 1. Hva isac ser etter i en jente
      2.liker han liker jenter med lyst hår eller
      Jenter med mørkt hår
      3.er det gøy at mange jenter bruker ditt etter navn
      Eller er det bare rart
      4.hva er din ynglings mat og drikke
      5.hva er ynglings fargen din
      6.liker du å bli intervjua.
      Dette er mine spørsmål til isac håpper du hvertfal
      Kan spørre han om noen av spørsmålene
      Hilsen en hemmelig og lykke til😊

    68. Digger deg<3:D Men tror du at du kan spørre han om 2 ting for meg? Det hadde betydd veldig mye:)<33 1. Om han kan være så snill å følge meg på instagram: @marlene_andersen :)<33 2.ooom han kan komme til halden:D<3 Hahah:D Du må selvfølgelig ikke spørre han om noenting fra meg, men jeg ville blitt utrolig glad:D Elsker bloggen din og deg<3 Elsker han utrolig mye<33

    69. Kan du pls spørre han om han kan følge meg på twitter? @WorldLoveesJB
      og spør han om hva favoritt maten hans er
      og spør han om hva han synes om deg?
      haha han kommer til å synes at duber sykt pen og alt det der 😉
      og kan du pls slette kommentaren etter å ha lest det?

    70. Si til han at du er skuespiller på en serie som heter jenter, og spør han om hva han synes om det 🙂
      be han følge deg på insta haha

    71. Grattiz 😃 Jeg har gitt klem til Selena Gomez 😏 Lykke til!! 😉❤️❤️😊 Spørsmål: Har du (Isac) Gøy med det du holder på med? 😊

    72. Hei
      Det er ikke så ofte jeg kommenterer blogger.. Men denne kunne jeg ikke ignorere!
      Nyt tiden så godt du kan og kan du hilse fra meg?😍Hvis du gjør kan du hilse fra Maren 😅 Ååå du er så ufattelig heldig! Jeg gleder meg til å få se han på ekte! Jeg skal på konserten hans den 11 mars ❤️
      Jeg er en stor Ellioter!
      Jeg lurer på om du kan spørre isac om hva han føler når han står på scenen med haugevis av fans som gråter,hyler osv? Du kan også spørre han om han liker en spesiell jente..?😊 Du kan også spørre han om hva han følte på sin første konsert💋og om han husker hvor den var.❤️
      Hvis du hadde lest opp denne kommentaren når du intervjuer han hadde jeg dødd!😍🔫 Denne kommentaren ble vist lengre enn jeg hadde trodd 😂 LYKKE TIL 💋
      En kjempediger klem fra en STOR Ellioter 😄👌

    73. Kan du be han hilse til ei jente som heiter Tiril hun heiter tirilsimon02 på insta eg er so glad i hu far henas har hjerneblødning

    74. Hvor er det du skal på intervju med han siden han ikke kommer til oslo?❤️ Han skal ha gratis konsert i stavanger og jeg trur jeg skal siden jeg bor i nærheten av stavanger og siden det er gratus😘😘 men du er super heldig som for være med på intervju med han da💋💋

    75. Du kan spørre om hva han liker med Norge og hvilket land han liker seg best og om du kan få gratis biletter 🙂
      Men her i Stavanger så kan du gå på gratis konsert i 3 mars tror jeg og i 4 mars må du ha biletter, tror jeg iallfal:)
      Lurte og så på om du kunne spørre han om han kunne følge meg på insta jeg heter: nohi_600

    76. Hvis han sitter på Cafe ellerno…synes han det er best hvis ellioteers kommer bort til han å klemmer han med en gang, eller hvis de spør først? Hva vil han at ellioteers skal gjøre??

    77. Ååå, så gøy det blir! Du må kose deg supermasse med han, Kirsti og evt. andre herlige mennesker du kommer til å møte! ❤️👌 Jeg har et spørsmål du kanskje kan spørre hvis du vil. Hva tenker du/hvordan takler du/hvordan reagerer du på gråtende fans? ✨😭😱 Kos deg, Jennie! 🌸✋💫

    78. Ååå, så heldig du er vennen.
      Kan du si til han at jeg elsker han og jeg er kommer til å støtte han uansett hva? Og at han skal følge meg tilbake på instagtam?
      Tusen takk<3

    79. Britishgirltk ?: er så glad jeg har lesere som deg <3 Du er som meg og blir glad på andres vegne. Du dømmer ikke og måler ikke hvem som er mer Elliotteer enn andre. Takk søta 🙂

    80. Spør isac om han vil ha en norsk kjæreste eller finsk😚💗kjempe heldig Jennie,kos deg masse😋💗

    81. Kan du spørre om han har slektninger i Bergen?
      For jeg har prøvd å spørre han på Facebook flere ganger,Også på instagram og Twitter:) kan du pliiiis?Da er du en Engel <3<3<3

    82. Gratulerer så masse, Jennie Sofie ❤ Jeg er så glad på dine vegne ✌ Du må kose deg mye med han, Kirsti og andre 👌 Da jeg så dette innlegget, ble jeg helt stum 😳 Jeg kan ikke tro at du skal intervjue Isac Elliot 😍 super glad på dine vegne ❤ Mitt spørsmål er: Hvem var det som oppmuntret deg til å bli kjent? 👑

    83. Så heldig! Kos deg utrolig masse og håper han synes du er søt haha! 🙂 Uansett, nyt den sjangsen der du står med han for du er en heldig jente som får møte han.. 🙂 Super glad på dine vegne 🙂 Hvor er det du skal intervjue han?<3

    84. Du kan spørre om:
      ?Hva han liker ved Norge
      ?Hva er favoritt maten hans
      ?Om han liker å være kjent
      ?Om han har kjæledyr
      ?Om han går på noen fritidsaktiviteter
      Håper du fikk noen tips♥♥

    85. Dette kan du spørre om: hvordan er det og ha så mange fans hylende rundt seg?
      Er det slitsomt og være popstjerne?

    86. Du er kjempe heldig jennie❤️ du må kose deg og ha det kjekt med han og andre du møter!💖 jeg har egentlig ingen spesielle spørsmål men jeg måtte bare si at du må ha det gøy og at du må kose deg for jeg vet du setter pris på det for det gjør jeg og jeg gjør det mot deg det jeg vill andre skal gjøre mot meg💖💋❤️😍😘 glad i deg klemmer fra amanda💋💋💋

    87. Du er kjempe heldig jennie❤️ du må kose deg og ha det kjekt med han og andre du møter!💖 jeg har egentlig ingen spesielle spørsmål men jeg måtte bare si at du må ha det gøy og st du må kose deg for jeg vet du setter pris på det for det gjør jeg og jeg gjør det mot deg det jeg vill andre skal gjøre mot meg💖💋❤️😍😘 glad i deg klemmer fra amanda💋💋💋

    88. Kan du spørre Isac om hvordan han tror konserten i Trondheim blir? Om han gleder seg og sånn:-) Så heldig du er forresten, du må kose deg og ikke tenke så mye på hvordan det skal gå, Jennie. Du er ei flott jente som virker så utrolig snill og hyggelig. Og morsom også<3
      PS: der du var i Kreta, var jeg også. Jeg badet på samme strand flere ganger, bodde i Agia Marina, og var på dagstur i Chania. Så lik ferie;)

    89. Spørsmål:
      1. Liker han 02’ere?
      2. Hva må en jente ha får og få han interessert☺️?
      3. Hvor kan jeg sende fan post henn/ til?
      4.liker han jenter med strit blondt hår?
      5. Liker han jenter med blå, brune, grønne eller gule øyne?
      6. Er d noen muligheter for og komme opp på scenen på en konsert??
      7. Liker han at vi bruker etternavnet hans? Elle er det bare plagsomt?
      Mitt ønske er at Isac følger meg på insta☺️😉 jeg heter @vilde_lunden_elliot på Insta😉 bare sånn tilfelle du gidder og spørr😊☺️
      Til sist vil jeg si at jeg mesunner deg enormt mye😊☺️😉😍
      Du er pen perfekt og jeg digger deg rett og slett😀😊
      Jeg elsker bloggen din og fortset med d du gjørr😉😍😘
      Jeg vil ønske deg lykke til på intervjuet😉😘

    90. Hvorfor hadde han først lyst til å bli sanger??
      Kan han følge eller like et av bildene mine på instagram @helene_uhl??

    91. Kan du spørre om han vet hvorfor han fikk navnet Isac Elliot av foreldrene sine?
      Elsker han såååååå mye! ❤️
      Skulle ønske jeg kunne intervjuet han selv!
      Elsker bloggen!❤️

    92. Spør han om han er forelsket i noen nå?
      Om han syns norske jenter virker snille, kule, søte osv.
      Og om han har møtt mange kjendiser.

    93. Åå så glad på dine vegne!❤ Det fortjener du virkelig!❤ Du er en fantastisk jente Jennie❤ Kos deg super masse!!!!❤ Loveyou❤

    94. Kan du hilse fra meg jeg heter Natacha? 🙂 <3
      -Liker du marsipan?
      -Yndlingsfarge?
      -Yndlingsfilm?
      -Kan du opptre på Tusenfryd til sommer (har årskort til 2014:D)
      -Ville du bodd i Norge?
      -Ville du blitt sammen med en jente fra Norge? (bare lurer :))
      -Hva syntes du om Norge?
      -Er det stor mulighet for å måte deg ute i byen etter/før en konsert?
      (med DU mener jeg Isac Elliot 😉

    95. hei! du er sykt heldig men du fortjener det, du holder jo på veldig mye for og svare oss og blogge til oss fans vær dag! jeg vet at du leser dette fordi du må jo godta kommentaren, og jeg vet ikke hvordan jeg skal beskrive hvor mye jeg vil møte Isac fordi liksom 200 andre folk vil jo at du skal spørre han om noe for dem men jeg håper at du kan uansett spørre han noe om dette:
      – hva ser han etter i jenter
      – går det bra for han og date yngre jenter?
      -hva er det flaueste øyblikket ditt i karrieren din?
      -hvordan var du som liten gutt?
      -er det mange folk i nærheten av der du bor som du har sett men aldri snakket til deg som plutselig vil bli vennen din pga karrieren?
      -hva syndes du om Norge? vile du likt og flytte hit?
      -i Molde har du Moldejazz i sommerferien, ville du kommet og syngt der en gang, som en overraskelse for fansa dine?
      -er nummeret ditt og sosiale medier med chate mulighet privat for deg? (snapchat, skype…)
      -hvordan er følelsen når du kommer til andre land og mange fans står og venter på deg?
      -har du noen dyr?
      -hva er ditt favoritt dyr?
      -hva syndes du om at folk lager hat bruker til deg på instagram og sånn?
      -hva syndes du om at folk later som om at de er deg på sosiale medier?
      -bruker du lang tid ver dag på og svare fans på sosiale medier?
      -hva betyr fansen dine for deg?
      -du har fått inn noen spårsmål fra fansen og de lurer på om du kan følge noen av dem på instagram, pleier du og gjøre det da?
      Jennie hvis du spør noen av dem til han kan jeg ikke beskrive hvordan jeg føler det <3333 pls svar her, eller på instagram ( selly_annabeth ) <333 mener det, du er best! ILY <33333

    96. Da jeg fikk vite at han faktisk ikke liker smør så hoppet jeg i taket, for jeg har alltid hatet smør 😛 kan du spørre han om han ville kanskje blitt sammen med norske jenter?
      Kan du spørre han om han hadde hatt noe i mot med å vere sammen med jenter som er 2 år eldre ???

    97. Kunne du blitt sammen med en 14 år gammel jente som bor i Norge?
      Liker du noen?
      Kan du hilse til meg:Caroline 14 år fra Larvik
      Kan du komme til Larvik?
      Hvordan kan vi jenter få kontakt med deg?

    98. Du er kjempe heldig!!❤️❤️ kan du spørre han om hvordan type jenter han liker? Kan du også spørre om han kan hilse til ensom heter Julie og er 12 år? Kan du spørre om han vil bli bedre kjent med fansen sin?
      Du har en super fin blogg Jennie! Du inspirerer veldig mange❤️👍

    99. Kos deg Jennie💕 og rett før du skal inn å intervjue han i morgen så stopp opp og tenk: jeg er den heldigste jenta i verden AKKURAT nå!💎👯

    100. Spørsmål til han:
      Synger du hele tida som foreksempel på do eller når du gjør lekser?
      Hva gjør du når du er hjemme?
      Hva liker du best å se på tv?
      Hva pleide du å gjøre med Ava når dere var små?
      Følge meg på instagram og twitter @marenfelicia?
      Hva liker du å spise til frokost
      Hadde satt stor pris på om du stilte de spørsmålene

    101. Hvem var det som fant på at fansen din skulle hete “ellioteers”?
      Hvordan reagerte du når du fikk vite at new way home hadde fått mange treff?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg