ENDELIG VIDEO

Hei

Det er vinterferiens siste dag og jeg er endelig ferdig med å svare på spørsmålsrunden DEL 1. Våknet med vondt i halsen i dag, kjempe kjedelig. Veldig viktig for meg å ikke bli forkjøla nå, for denne uka skal det skje noe SUPERSPENNENDE !!!

Til dere som har hatt vinterferie denne uken og ikke fått vært på internett, så har jeg altså blogget hver dag i ferien også, så det er bare å bla seg nedover og lese flere innlegg 😀 Jeg har hatt konkurranse her på bloggen og vinner er også kåret. Må vel kanskje ha en konkurranse til snart. Har lagt merke til at dere liker konkurranser, he he.

Ferien har vært helt ok egentlig. Gikk litt for fort og jeg er selvsagt misunnelig på dere som har ferie nå…… På en annen måte så er jeg en som trives med at det skjer mye så det er litt deilig å komme i gang igjen etter en ferie også. Fått vært på kino, litt med venner og stått på ski og slalom. 

Legger med videoen jeg endelig ble ferdig med. Det var nesten så jeg ikke la den ut, rare meg…, he he.

 

SPØRSMÅLSRUNDE JANUAR DEL 1 

Det kommer en runde til så om du har spørsmål du fortsatt lurer på, så kan det være du får svar da. 

Kom eventuelt med spørsmål i kommentarfeltet her også. 

Klem Jennie

#spørsmålsrunde #video 

209 kommentarer
    1. Kan du skype med meg?? Emma.nordhagen
      Kan du følge meg på instagram?? Emmasweetsofty
      Kan du hilse til Emma Nordhagen??

    2. kan du følge meg på insta pliss eller kjekke bildene mine eller kommentere i bloggen min den heter stylegirlsy.blogg.no plisss hadde bytdedd mye. lovu

    3. Hei jeg elsker bloggen din❤️
      Kan du ringe meg på skype
      Heter Annaoline01😍😍😍
      Jeg vil helst ikke mase.
      Noen spørsmål:
      Kan du ha en giveaway?
      Kan du ha en hår video eller morning eller night
      Rutine???❤️❤️❤️💓

    4. Må man kjøpe sanger når man skal lage video på Mac eller er det gratis?
      Altså sånne populære sanger❤️
      Kan du ringe meg på skype heter anna.bye3❤️❤️💙

    5. Takk for alle svarene❄️❤️😊 du er en skikkelig flink blogger ❤️❤️ Og jeg elsker bloggen din og synes du er helt perfekt😘 klem Malin 😊❤️

    6. Kan du si “Hei Lise”? Napper du øyen-brynene dine? (vet det var litt teit spørsmål) Men vil ha svar i spørsmålrunden 😀

    7. hva bruker du som hverdagssminke?
      hvordan fjerner du sminke?
      hvor har du kjøpt jakken du har på deg på headeren? 🙂

    8. Bra svart 🙂 <3
      Hvilken skole går du på ? Liker du skolen din?
      Er trinnet ditt delt inn i a,b og c osv?
      Gleder eller gruer du deg til ungdomsskolen?
      <3 <3 elsker bloggen din!

    9. Hei. Jeg lurer på noen spørsmål til spørsmålsrunden. 1. Er det er Moren eller faren din som kommer fra Østerriket?
      2. Hvilke Land har du vært i?
      3. Hvilke reklamer har broren din vært med i? 4. Følger du noen andre blogger?
      Håper veldig jeg får svar!<3

    10. 1. Kan du like eller kommentere et av bildene mine på insta? 🙂 Heter erlesnuppah, jeg trur du vet hvem den brukeren er! 🙂 <3 2. Kan du ringe meg på skype? Heter erlejenta26 men det kommer opp Erle<3. 3. Hva syntes du om folk som maser om og bli følgt på insta? <3 Klem fra erle<3

    11. Spørsmål til spørsmålsrunden:
      Kan du hilse til Sofie?
      Hvis du ikke bodde på Nesodden, hvor i Norge ville du bodd?
      Hva er favorittfilmen din?
      Kan du fortelle om det pinligste øyeblikket som har hendt deg?
      Dette var mine spørsmål, håper du kan svare! 🙂

    12. Hva er det du ønsker deg aller mest akkurat nå? Hvorfor viste du ikke fjeset ditt da du begynte med Instagram?

    13. Hei Jennie!!:)♥
      Hvordan var det på audition til Jenter? Var det mange med?kjøttbollehilsen fra meg:)

    14. Hei jennie, jeg lurer på en ting. Jeg lurer på om du kan ha en slags “sminkevideo” hvor du dekker over urenhetene dine. For det ser ut som du legger på sminken din veldig bra, for jeg ser ikke urenhetene dine når du har sminke! Det hadde jeg sottet veldig pris på for jeg har en del urenhetr selv. Og foresten nå som jeg er så godt i gang vil jeg takke deg for bloggen. Den gir glede og inspirasjon, og er ikke som alle de andre bloggene. Håper virkelig du ser kommentaren min. 💗

    15. Hei jennie… Jeg lurer på om du kan si hei Mari og om du hvilkene toppbloggere du har møtt (navnet på bloggen dems) 😘 PS: jeg eeeeeeeeelsker bloggen din👍❤️

    16. Har du vert i nannestad før?
      Og kan du si hei nadine?❤️💋❤️P.s. Du er veldig veldig pen jeg vil vere som deg😊

    17. kan du ha sminkevideo, eller bare visse hvilken sminke du bruker/har? <3<3<3 ps you make me smile<3 I love u <3 kan du hilse til zara? <3 min drøm er å møte deg! <3<3<3

    18. Kan du sende meg en Skypemelding?? Er så sykt STOR fan, hellesft (skypemavnet)!!
      Hvordan fikk du vite du var Hedwig i JENTER??
      Er du mye borte fra skolen når du spiller i JENTER??
      Har du spilt i noe film, serie osv unntatt JENTER??
      Kan du lage en video der du viser hele huset ditt som en “romvideo”??
      Kan du si: Hei Helle??
      Håper du svarer på smørsmålene!!
      Klem fra Helle<3

    19. Har du Facebook??
      Skal du skaffe deg Snapchat en gang??
      Hva er det du ønsker deg mest nå?? Nevn 5 ting.
      Har du noen gang hatt en kjæreste??
      Har du lyst til og få barn når du blir eldre?? Hvor mange??
      Skal du gå Ingalåmi 8. Mars??
      Takk for svar!!

    20. Hva er favoritt karusellen din på tusenfryd? 💕
      Hva er favoritt sangen din? 💕
      Kan du hilse til Dina Emilie ❤

    21. Hei! Bor dere i eget hus eller tomansbolig,rekkehus, blokk osv. Kan du legge ved eit bilde av huset? Hilsen Emilie

    22. Hei!
      Liker du å få direct meldinger på instagram?
      Hvordan fikk du orden på huden din..?
      Har du noen gang blitt inndratt noe?
      Hva slags mobil hadde du før iPhone?
      Har du hatt kjæreste?
      Er Embla din aller beste bestevenn?
      Hva syns du om å ha flere bestevenner?
      Hvordan er du når du er overtrøtt?
      Når pleier du å vokne når du har fri?

    23. Hei har du noen gang hatt kjæreste og hvis du har hatt hva het han? Har du familie eller venner i Sandnes/ Stavanger Hilsen Nora

    24. Hei, Jennie:)
      Jeg er en stor fan og jeg har ett spørsmål👇
      Var det noen som tipset deg om auditionen eller fant du ut av den selv?
      Stor klem fra johanne
      Kan du si : hei johanne?

    25. Kvifor synes du det er kjedelikt at folk spør om du kan følge dei på instagram?, kan du sei hei Christine Stangeland<3

    26. Kan du ha en ny romvideo,siden du har fått litt flere gjenstander som f.eks puter og sånn du viste i ett annen innlegg? Hvor kjøper du baby lips?
      Kan du skype meg? Navn: mjauu.fride

    27. Kan du si hei til Ella?
      Har du vært i Sandnes noen gang ?
      Fav sang? Fav artist?
      Kommer sikkert flere senere❤️

    28. Hei jeg har en fanside for deg. Har litt under 100 følgere fordi jeg startet på søndag. Mitt mål for siden er at du skal se den. Har du lyst å gi shoutout , like bildene eller følge siden? Hadde blitt så glad at jeg hadde hoppa opp i taket, sprunge heilt til Afrika og heim igjen. Du er mitt forbilde. Elsker deg <3 Klem fan

    29. Hei jeg har en bruker på instagram som heter jenniesofie_fanside . Kan du gi den shoutout eller følge den ? <3 Hadde blitt så glad at jeg hadde sprunge hele veien til afrika da <3
      Men en ting : hvorfor får jeg ikke følge deg med den brukeren? 🙁

    30. Har du møtt eller sett noen kjendiser?
      Hva heter favorittfilmene dine?
      Hva er dine favoritt-hashtager? (Setninger etter #)
      Hvor mange eoser har du? Kan du vise dem?
      Kan du hilse til Lene Trillhus og Ingrid Sunniva?

    31. Napper du dine øyenbryn?❤️
      Hva er ynglings filmen din?❤️
      Kan du si hei Emilie?❤️

    32. Noen spørsmål jeg lurer på:
      Hvilke sanger liker du?
      Hvordan liker du å ha håret ditt?
      Kan du filme hele rommet ditt?
      Har du noen tips til oppussing av rommet?
      Hilsen Thea❤️

    33. Hei jeg lurte på om du vile vært kjæreste med en som er 2 år mindre en deg eller mindre å lit mindre på stølsen hilsen fredrikk908 på instagram kjenner du meg igjen der fra eller

    34. Tjener du penger på bloggen ?
      Hva vil du bli når din blir stor ?
      Kan du lage rom-video ?
      Hvilket dyr liker du best?
      Ynglings farge ?
      Favoritt antrekk ( bilde )??
      Hilsen susann 🙂

    35. Hei❤️ jeg lurte på om du skal til Sørlandet i år i sommerferien? Og viss du skal hvor skal du?❤️

    36. Du er så random og kul! Det ser ikke ut som du har noe problem om å være deg selv. Hadde vært så morsomt å møtes en gang. Det virker som om vi har mange av de samme interessene. Er det langt for deg å dra til Sandvika Storsenter? Hvis du er interessert i å bli mailvenn med meg, så har du mailen min registrert.
      Klem Tuva❤

    37. Hvordan reagerte du når du fant ut du var med i jenter?
      Ville du hatt en annen rolle i jenter ?
      Klem Camila
      PS kunnet du si hei til meg 😏🙏

    38. Kan du gå innom bloggen min? Vi er venner 🙂
      Kan du skype meg? heidi.pedersen24
      Liker du å få nye venner?
      Kan du hilse til Heidi?
      Hva synes du om at vi har bursdag på samme tid?

    39. Hei Jennie Sofie! 💖
      Kan du ha en video der du viser frem alle appene du har på mobilen?
      Eller en morgen/kvelds rutine video? Eller der du viser frem dine favoritter en måned (sminke,klær,sko,mat,drikke,) alt mulig egentlig! 💛
      Elsker bloggen din 💜
      Hilsen meg 💕

    40. Kan du si hei Maria, du er kul?
      Hvilke sminke/rengjøringsprodukter for huden bruker du?
      Kan du følge meg på instagram? Eg heter @maria__elliot .

    41. Viss du skulle ha flytta hvor ville du ha flytta til?
      Hvor ønsker du mest og dra til? (asså på ferie)
      Kan du si Hei Marwa?
      Håper du svare:)
      Ps.Kan du følge meg på instagram? Heiter marwa1449

    42. Heeei!
      Ser du på Pretty Little Liars, og hvis du gjør det, hvor pleier du å se det?
      Hvilke andre tv-serier ser du på?

    43. Hei Jennie. Jeg lurte på om du kunne lage en vidio hvor du viser hvordan rommet din er. Da blir jeg glad. Hilsen Sara. Kan du si hei Sara når du skal svare på spørsmålet. Elsker deg <3<3<3 🙂 😛

    44. Hvem skole går du på?❤️
      Hvor på Nesodden bor du?❤️
      Hva er sko størrelsen din?❤️
      Hvor langt er håret ditt? Kan du måle med målebånd eller noe sånt?❤️
      Bruker du linser når du ikke har briller?❤️
      Hvorfor bruker du briller?❤️
      Liker du Isac Elliot?❤️
      Napper du øyenbrynene?❤️
      Leser du bokserien 4 venninner?❤️
      Kan du si ” hei Kamilla”?❤️ ( det hadde vært så kult!)
      Har du vært Trivselsleder eller elevrådsleder?❤️
      Hva er etternavnet ditt?❤️

    45. I sommerferien min reiser jeg til Kreta i Chania😱 har du noen forslag til hva vi burde gjøre? Plis svar❤️ Elsker deg😚

    46. Kan du ha en giveaway? Topp tre bestevenner? Favoritt mat, film, sang, drikke og butikk? Har du et forbilde? Hvilken skole går du på?

    47. Hei Jennie!!!!<3 kan du lage en sminke video der du viser hvordan du sminker deg til vanlig fordi jeg ser ikke urenhetene dine så du sminker deg veldig bra jeg har selv noen urenheter å jeg lurer på hvordan man kan sminke det bra. Håper jeg får svar!!!!! PS!!!! Elsker bloggen din!!!!!<3 Hilsen meg!!!!<3

    48. hei Jennie<3elsker bloggen din,den gir meg inspirasjon og glede hver dag!du er en kjempe flink blogger og jeg er så sykt glad for at du laget blogg!du fortjener å være på førsteplass på topplisten.JEG HAR ET SPØRSMÅL TIL DEL 2 HVIS DU IKKE HAR FUNNET DET ALLEREDE:hva er favoritt klesbuttiken din og kan du si hei Sara?hilsen meg(:

    49. Husker du da du spilte håndball kamp mot Driv il og syntes du det var rart å se alle stå å vente på deg utenfor garderoben. Jeg spilte mot deg og jeg digger deg.

    50. Hei! Jeg så deg på ski storsenter for kanskje et år siden, og du stirret skikkelig stygt på meg! Jeg så ikke på deg en gang! Jeg skjønner bare ikke hvorfor?!?

    51. En person: Jeg har det virkelig ikke med å stirre på folk. Litt rart at du må signere som “En person” og ikke hvem du er om du mente at jeg gjorde det. Det var i såfall ikke meningen. Og om du ikke så på meg, hvordan vet du at jeg stirret. Hmmmm…beklager i såfall. Skjønner ikke hvorfor jeg heller.

    52. Hei,jeg hadde noen spørsmål:
      Kan du legge ut et bilde av familien din selv om du har gjort det før?
      Kan du si “Hei Thea” og litt mer vist du gidder?
      Hvem er du fan av?
      Hvilken apper bruker du for å redigere bilder?
      Det var bare det jeg lurte på tror jeg!!❤️
      Jeg er en veldig stor ellioteer så jeg vil bare si det at du er heldig siden han følger deg på instagram og du er jo heldig med alt annet og som foreksempel så snill og fin familie og fint hår og du er jo så pen også mye men men jeg orker ikke og skrive mer det ville jo tatt veldig lang tid.
      Ps:jeg gleder meg til del 2 og jeg håper du kan svare på noen av mine spørsmål!!
      Og jeg vet at du er fan av selena gomez og Isac Elliot men versåsnill og si de du er fan av selv om!! Klem Thea❤️❤️❤️

    53. Er det gøy og spile i jenter
      Kan du si hei Nora
      Va gjør du med vener
      Kan du gå inn på Stinaognora.blogg.no

    54. Hei lurer på hvor du kjøpte shampooen og det?? Takk hvis du svarer! Leter etter noe bra spampooer og sont fordi jeg er tom nå 🙂

    55. Heia!!
      Eg har kjempe lyst å møte deg og får hope
      at det skjer men er det greit vis jeg møter deg
      at jeg kommer bort å ta bilde? Hilsen Camilla

    56. Har du kyssa noen med tunge før? Vet det er et rart spørsmål men har du?
      Hvor mange ca har du kyssa?
      husker du hva den første kjæresten din het, hva het han?
      Hilsen Andrea.H . PS.Jeg er stoooooooooor fan

    57. Hei jennie, du har lik seng som meg (bare nevnte det😂) men jeg lurer på om du kan legge ut bilde av favoritt klærene dine på bloggen eller på insta?❤️Elsker bloggen din❤️ Kan du si hei matilde❤️Kan du si ifra neste gang du skal til skistorsenter fordi jeg vil møte deg❤️

    58. Hei jennie ❤️
      Jeg lurte på hvor du kjøpte brillene dine (de svarte )?
      Trenger nye briller ☺️
      PS har du +eller – i styrke og hvor dårlig ser du ?
      Hilsen Marte

    59. Hvilken top bloggere har du nødt?
      Har du møt none kjendiser hvis det hvem
      Kan du hilse til Anne Margit??

    60. Hei, Jennie Sofie♥
      Dette er et spørsmål til spørsmålsrunde del 2.
      Hva slags sminke bruker du? Å hvilket merke?
      Ps: Du er Suuper pen♥!

    61. I videoen fortalte du at du har en kusine i Trondheim. Hva heter hun og hvilken skole går hun på? Er du 00’r? Kan du si ifra om du skal til Trondheim en dag og hvor du skal kansje, for det hadde vært veldig hyggelig å møte deg/se deg??

    62. Kan du si hei victoria og hei Celine?
      Har du hørt om little mix og fifth harmony
      Hva er favoritt tingen din som du har på rommet?
      Favoritt bok, farge, mat og klesplagg?

    63. Hei, følger med på bloggen din den er så bra!!
      Det var en gang da en person på instagram begynte å følge meg som jeg trodde var deg men det var en fan side så jeg sa det til vennene mine og da de så det begynte de å la er meg så…😹
      Jeg lurte på om du kunne følge meg på instagram eller om jeg kunne fått snakke med deg på skype eller kik!! Vet du ikke har snapchat, har lest bio’en din på instagram😹

    64. Hei Jennie, lo meg i hjel når du tulla xD Men jeg lurer på hva fansen betyr for deg, og på hvilken måte de er støttende 😀 PS: Kan du si “hei Nora”? ☺️

    65. Hva heter sangen som ble spilt i videoen din? Husker ikke hva den heter og har den på hjernen!!
      Du er sykt heldig som får intervjue Isac Elliot😊 Kjenner deg ikke, men du virker som en snill og hyggelig person som ikke utestenger og sånt❤
      Klem Dina❤

    66. Kan du si hei Hannah, og kommer du til å si på bloggen når du har fått kjæreste og hvor lenge tror du det tar før du sier det? 😍😉😍😉

    67. Hva synes du om at mange spørr om å bli venn med dine venner fordi du kjenner dem ? PS: Kan du si hei Vilde fra Lunner

    68. Hvilke blogger leser du?
      Hvilket fotballag heier du på?
      Kan du følge meg på Instagram? (Heter @ingii12 )

    69. Hei jenni❤️kan du sei hei Emilia👈👈👈❤️👈er du bestevenner med dei du har vert med i serien Jenter og kommer du til å kysse nokon av guttene i serien jenter👈❤️

    70. Hei, jeg bare lurte på om hvordan du synes man burde starte med å sminke seg
      Og hvordan det kan utvikle seg etter hvert. Håper du svarer, stor fan. Klem<3

    71. Litt rart spørsmål, men hva er rekorden din på Flappy Bird? 😂❤️👌

    72. Hei jennie
      Alle guttene i klassen min syntes du er drit pen og går
      Rundt å snakker om det hele tiden💕gjør du noe for å se bra ut eller
      Er du bare skapt pen?😂💕❤️💖😊

    73. Hei kan du følge meg på insta jeg heter beautiful_me_lisa eller kan du pliss si på en av videoene dine “hei lisa du er kjempe søt” eller kan vi dra på kino sammen en dag?

    74. Kan du følge @jeg_er_sarah på insta??
      Kan du pliis hilse til Sarah Ringstad??
      Kan du fortelle litt om intervjuet?

    75. Vill du skype med meg? Malin-edwardcullen324
      Hvilken rolle i jenter ville du helst spille vist du ikke var Hedwig
      Kan du si Hei Malin.S?

    76. Hei
      kan eg like alle bildene og gi deg shotout på insta og du gjør det samme og følger meg? Har konk med noen om hvem som for flest følgere etter to måner.

    77. Hei, hva slags kamera bruker du når du lager video og hvordan får du de effektene du bruker?
      Jeg har veldig lyst å møte deg så vist du vil, kanskje vi kan møtes en gang? Håper du vil.
      Mange klemmer hilsen Elizabeth
      (Dette er til din neste spørsmåls runde!)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg