Slappavdag

Hei

I dag sov jeg egentlig alt for lenge, men det er jo tross alt vinterferie. Jeg har forsøkt å begynne å filme svar på spørsmålsrunden, men kamera mitt har klikka. Får ikke filmet mer enn 8 sekunder før det slår seg av. Om jeg tar på laveste kvalitet får jeg filmet mer, men jeg er i så såfall i gang.

I kveld tror jeg at det blir filmkveld med familien, Gåten Ragnarok. Så den filmen på kino med noen venner også, men syns den var så bra at jeg kan se den en gang til. 

I morgen blir det kanskje en tur i slalombakken eller en tur på langrenn. Oma kommer også i morgen og  det gleder jeg meg veldig til,  alltid koselig med besøk i fra familien. 

Når det gjelder rommet mitt så har jeg ikke kommet noe lenger med det, men lillesøster har fått det kjempefint syns jeg. Håper vi snart finner en god løsning på rommet mitt også. 

I går kjøpte jeg forresten en T-skjorte på salg, slik ser den ut. Kjøpte en maken en til en Instagramvenn av meg også. 

 

Liker du best slalom, snowboard eller langrenn?

 

Klem Jennie

90 kommentarer

Siste innlegg