LØRDAG

Hei

I dag dro jeg og familien på IKEA for å handle litt ting vi trengte. Jeg kjøpte meg ikke noe spennende. Bare noen kleshengere, men lillesøster fikk kjøpt seg et nattbord hun har ønsket seg lenge. Både jeg og hun vi ha nytt rom, men det er ikke mulig akuratt nå. Derfor rydder vi rommet for ting vi ikke trenger lenger og deretter kjøper vi litt pyntesaker slik at det blir mer koselig. Som puter, blomster,bilder osv….. Da blir det jo nesten et nytt rom.

Lillesøster skal også sove over hos noen i dag så jeg skal bare slappe helt av på rommet mitt med te og the Carrie diaries. The carrie diaries er en ny ungdomsserie jeg har begynt å se på. Anbefaler den for dere som liker drama, mote, kjærlighet osv……

 




Hvs syns du om bildene?

Klem Jennie<3

 

56 kommentarer

Siste innlegg