I morgen er det….

Hei

I morgen er det Valentinsdagen. En dag jeg egentlig ikke har noe forhold til. Det er jo en dag som er ganske stor i Amerika og som også har kommet litt til Norge. Jeg har ingen spesielle planer for dagen. 

Ikke har jeg kjæreste heller. JA, der fikk jeg svart på det spørsmålet. Mange som har spurt om jeg har kjæreste og svaret er nei. 

Søkte litt på nettet og lagde to inspirerende collager etter skolen i dag. Søkte bare på valentine+ gifts, candy osv….

 

ER DU MEST GLAD I SØTSAKER 

ELLER LIKER DU MER EN GAVE SOM VARER 

HER ER ET BILDE SOM PASSER TIL MEG PÅ VALENTINSDAGEN, HE HE

Skal du gi kort til noen i morgen?

Klem Jennie


77 kommentarer
    1. Hei
      Jeg har en tips, skriv hvem du liker i hånda og la det vises tydelig med store skrift 😀
      Det skal jeg gjøre.

    2. Eg e også alone. Bestevennen min e sammen med han eg lika😥
      Men eg vill ikke ødelegg før ho så eg prøv å ikke vis at eg e lei meg😢
      Men håpa dokker får en fin dag i morra uansett😂😘

    3. Jeg elsker bloggen du inspirerer meg så mye til å blogge❤Nei jeg skal nok ikke gi kort til noen i morgen😙Jeg liker nok best gaver som varer❤Håper du har en beundrer da:)

    4. Jeg gleder meg til i morgen❤Jeg er syk jeg så jeg kommer nok ikke på skolen i morgen jeg😷

    5. Eehm… Forever Alone… Hehe, så ikke en spessiell dag for meg og… Men en annen ting jeg vil spørre om! I overigår så sendte jeg deg en melding! (Eller til moren din, bare at den var til deg 🙂 Altså til nummeret. ) Og jeg lurte på om du har sett den? 🙂

    6. Har ingen valentinsdagen jeg, tar meg heller en tur til gran canaria isteden(reiser i morgen tidlig😊)
      Spilte mot deg i den andre kampen du spilte på søndagen som var, jeg er hun som sto i mål i 1 omgang og spilte ving i andre💗😮😄LovU❤️

    7. Å..? Men jeg fant nummeret, eller det sto flere nummer. Eeh, tenk om den ble sendt til en annen..?! Haha, herregud.., KLEINT!!!

    8. Hei! Nei jeg skal ikke gi kort i morgen! Jeg har ikke kjæreste så…
      Jeg er syk så jeg vet ikke en gang om jeg skal på skolen i morgen, eller jeg tror det men er ikke helt sikker!
      Klem meg❤

    9. Men jeg fant hele navnet til moren din, også søkte jeg på det. Og da kom opp hvor hu bor og nummeret og sånt. Og det står at hu bor på Nesodden, på Hellvik! Åå! Har så lyst til å vise deg det, men det går jo ikke på bloggen 😛 Tviler på at du sier ja til det her, men kan jeg kanskje sende bilde av det på instagram, sånn at du ser hva jeg mener? 😛

    10. Hei Jennie!
      Hvordan lagde du headeren din?
      Jeg har lyst til å lage en til deg, sende meg bilder?
      Hva er en Mail jeg kan sende noe til?
      Nysgjerrig

    11. Ja skal gi kort♡♥ er også forever alone. Men skal gi til venner og kanskje til en gutt i klassen. Jeg får se….♡♥ sikkert mange som gir kort til deg, du er jo pen og det virker som du også er vekdig hyggelig. Det er rart hvis ikke du får mange kort♡♥ Ha en fin Valentins Dag♡♥ klem meg

    12. Godt jeg ikke er den eneste som er “forever alone” imårra..:D Men håper du får en like perfekt dag i morgen som du er<3 Du er kjempesøøt!<3 Var SÅÅÅÅ kult å snakke med deg den gangen, ante ikke hva jeg skulle si, følte jeg "dreit" meg litt...:/ 🙂

    13. Hei to spm til spørsmåls runden..
      1. Vet ikke du hva en lommevarmer er?
      2. Har du noen fettere/kusiner i Østeriket?

    14. Jeg skal gi til kjæresten min❤️
      Men når lager du spørsmålsvideo( svar på spørsmålsrunden)
      Lengter veldig og håper du svarer på mitt spørsmål👍

    15. Ja jeg skal gi kort!For i morgen er fet ett helt år siden jeg og kjæresten min ble sammen,vi skal feire med kino og bowling <3
      Og du kommer nok til og finne den rette Jennie,har du noen valentinedate??(det kan være med en jente,du og den jenta kan finne på mye gøy og bli bedre kjent!)
      Klem emma

    16. Hei💕 For noen uker sendte jeg et brev til deg(nrksuper) ✌ Så jeg lurte på om du hadde fått det?😊

    17. Jeg har bursdag på valentines dagen i morgen !!! <3 Da jeg bodde i USA feiret hele skolen skikkelig, og den var pyntet med hjerter og røde/rosa ting!!!! Alle på skolen ga godteri til hverandre,og alle lagde kaker!!! Det er dumt at ve såvidt feirer den i Norge:(

    18. Hei jennie sofie❤️ jeg tror ikke du kommer til og vere alene resten av livet ditt😍 du er en veldig fin jente🌹 det er sikkert mange gutter som blir forelsket i deg etter vert💋du er så heldig som er den du er og at det ikke er mange som sier at du må forandre deg😌jeg har mange Frekke venner som sier at jeg er stygg osv😢 håper du kan svare meg til bake hilsen en veldig veldig veldig stor fan nadine❤️💋😍💗❤️🌷💋🌹

    19. hei! eg har bursdag i mårå! det hadde vært så kult om du jennie sa gratulere med dagen te meg! det hadde betydd alt<3

    20. marte: mange forteller at de har sendt meg ting, men jeg venter fortsatt på å få brev og tegninger fra NRK. Håper jo at jeg skal få det dere sender til meg. Klem

    21. Jeg skal gi brev til kjæresten min ❤️ Og det er 4mnd siden vi ble samen.💏
      Håper du får en bra fredag !
      Du kommer sikkert ikke til og vere alene helle livet . Bare tenk på dette: det er mange som sikkert liker deg men tør ikke og vise de ❤️ Du er toppen klem Julie

    22. ja ska du ? Men tusen tusen takk for at du follow meg pa insta!du er ei fantaskisk jenta har deg til bakrunn og alt. Du gjer meg sjuk gla kvar dag eg ser deg pa bilde klem jonas meyer 

    23. Jeg lurte på hvor du lagde bloggen din😊
      Jeg vil ha en sånn blogg som din har blitt inspirert😘
      Kan du pils svare??😚😘😍😍

    24. Vi feirer heller ikke valentinsdagen fordi det er egentlig fra USA det er lissom at vi bare har tatt noe som er i dems “tradisjon”. jeg er uansett single så😏 men jeg også veldig glad i søtsaker men jeg ville helst ha valgt ting som varer. Siden jeg liker bedre å kjøpe klær og ommøbleret på rommet mitt enn å kjøpe en ting som jeg blir ferdig med på under 10min. Også vil jeg ha mer av det osv. Så jeger den typen so. Liker att ting varer kan man si😂 bare fått si det sånn så elsker jeg bloggen din, har leste en hele 3 ganger idag bare har jeg venta og sjekka på om du har svart tilbake til det jeg har skrevet😂😂😂😂😂 så svar ❗️ Neida, men vis du får tid så har jeg veldig lyst til at du skal gå gjennom instagramen kanskje følge meg eller noe sånt “hint”hint”. Ja det er bare det jeg skulle si. Så vær så snill gjør det. Jeg ville blitt så takknemlig. Zsfsjlfhjevfejvfvsjvfsh fh så fhschfvhsvfj

    25. Hei Jennie. Besteveninnen min Serine har bursdag idag. På instagram heter hun @serine3456 Hun er også stor fan av deg, selvom jeg er større, haha! Men uansett. Siden Serine har bursdag hadde det vært gøy om jeg kunne overraske henne! Hun er en kjempe god venn <3
      PÅ insta heter jeg @juliemelek hvis du lurer!
      Happy valentine

    26. Jennie, du bestevennen min griner nå av glede! Dette betyr alt for meg også, å se at griner av glede!!! TUSEN TAKK!!
      Eg har bursdag i dag og hvis du at likt noen av mine bilder så hadde det betydd ALT FOR OSS BEGGE!! ELSKER DEG!! TUUUSEEEN TAAAAK!!!!
      EG HETER serine3456 PÅ INSTAGRAM!!:):):) HÅPER DU LIKER NOEN BILDER!!!!

    27. de sol lurer på hvor man får det de to hjertene mot hvarandre det kan man kjøpe på ebay.com for der kjøpte jeg

    28. Hei. Dette er egentlig et ganske teit spørsmål men.. Lurte på om du kunne lage en sånn video der du filmer at du legger ut en nytt bildet på instagram så kan vi se hvor fort du får likes å kommentarer. Ser så gøy ut hahah

    29. Jeg gidde kort til min verdens beste kjæreste han heter Erik Lima og han er kjempe søt,snill,kul og god i turn og fotball elsker han over alt på jord❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

    30. Du er en skikkelig fin og flink blogger. Jeg elsker alle videoene dine og bloggen din❤️ Kan du følge meg på IG..? Vær så snill.. @macandtinus05
      ILU ❤️Jennie❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg