I AVISEN

Hei

Da mamma og pappa kom hjem fra jobb i dag hadde de med seg VG. Jeg var ganske spent på å se resultatet. Jeg er ganske fornøyd med artikelen, det er jo bare litt av alt det vi snakket om. Jeg syns alikevel at det kom frem at jeg har mange interesser og aktiviteter utenfor blogg og instagram. Det er jo ting som står i artikelen som psykologer sier som jeg ikke er enig i. Som at jenter blir kvinner alt for tidlig og at jenter har mistet fire år av barndommen. Jeg er mer enig i at barndommen nå er annerledes enn før og det er også bra. 

Mere gidder jeg ikke tenke over det. Jeg er fornøyd med livet og barndommen jeg har og jeg vokser opp i en leken familie. 

Nå skal jeg snart avgårde for å gå skirenn her hvor vi bor. Tenkte å fort legge ut noen bilder av avisen som flere har spurt om jeg kan gjøre. Legger da ut den delen hvor det er om Ella og meg. 


BILDET I AVISEN


 Ha du noen gang vært i avisa?

Klem Jennie<3

 

 

128 kommentarer
    1. Kjempe fine bilder!
      Kjøpte VG i dag bare på grunn av at du og Ella var med i den.Jeg synes du er kjempe pen,morsom og sporty!jeg kunne ikke tenkt med noe bedre forbilde enn den du er!Du er deg selv,og det elsker jeg!For hvis jeg er sliten og lei og går inn på bloggen din blir jeg i mye bedre humør!Jeg mistet en jeg var veldig glad i,men når jeg gikk inn på profilen din ble jeg mye gladere!
      Forsett med den gode innsatsen!
      Er kjempe stor fan!
      PS: i spmrunde 1 hadde du tenkt og skype med meg,men jeg skrev navnet feil….det er ikke emma.nordhaug det er emma.nordhagen

    2. Utrolig stilig! Jeg har vert 2 ganger i avisen, med tema fotball og sirkus. Jeg var også en gang på tv, men ikke i noen serie eller sånt skikkelig program. Bare nyheter 😀

    3. Jeg har vært i grorudalen avis på grunn av en skøyteforestilling. Jeg kom i avisen da jeg var 8 år gammel!

    4. Jeg er nok uenig med deg. Barn har mistet MYE av barndommen sin. Tviler sterkt på at for ti år siden var det like mye fokus på kropp og vekt som nå, itillegg sosiale medier. Dessuten syns jeg det nok er voksne psykologer som har rett, enn en 12-åring som ikke engang klarer å argumentere mot ekspertene når hun er uenig med dem.

    5. Ja, jeg var en gang når jeg var med i en teaterforestilling, en annen gang så jeg en gaupe og i fjor var jeg der når det var valentinsdagen, men for ikke så lenge siden var jeg der når skolen min hadde studenter på besøk💖🎀😸👍😘😚

    6. Hei,
      Jeg har aldri vært i avisen før men, jeg lurer på hvorfor valgte de akkurat deg? Ikke meg liksom.. Er det fordi du har blogg og mange følgere? Ikke at jeg har noe i mot det, du er kul og inspirerende.
      -Laila (Shirin)

    7. Hei❤️ jeg har også vært i avisa men ikke som ett intervju og ikke på vg. Du er heldig❤️ Har også min egen blogg👌 karenhaukas.blogg.no

    8. Hei fikk dessverre ikke kjøpt VG….
      Men over til noe annet. Jeg har lyst til å lage en slags header til deg! Jeg er kanskje ikke så flink, men vil jo prøve. Kan du kanskje sende meg bildene du vil ha med på Instagram (Victoriatvedt) eller på Mail ([email protected])? Jeg kan sende deg headeren tilbake på Instagram/Mail, hvis du vil!
      Klem meg❤️

    9. Laila: Vet at du ikke er Laila fra jenter, men jeg kan svare på spørsmålet 😀
      De tok kontakt fordi de ville snakke med meg pga bloggen min og lesertallet mitt. Det kommer også frem at jeg har mange følgere på instagram. Vi pratet lenge og litt av intervjuet er altså i VG. Klem.

    10. Anonym: Om du leser artikelen så er de voksne og psykologene også uenige, he he. Moren min er 33 år og hun husker også at det var fokus på disse tingene da hun var ung, men at det nå blir forsterket pga alle de sosiale mediene og ulike kanaler som de ikke hadde før. Jeg holder på mitt og mener barndommen har forandret seg. Tror heller ikke du er voksen som skriver denne kommentaren. Ps voksne psykologer har ofte ulike meninger om ting de også.

    11. Kult!❤️ Har vært i avisa før, ja, men ikke sånne store aviser;) Du eier i å blogge 😀 Elsker bloggen din, du klarer å få meg til å kjenne meg igjen. Du er kjempesøt<3 Jeg har også lukket profil på instagram, det er fordi jeg ikke vil at ekle brukere skal se bildene mine og kanskje bruke dem til noe eller redigere dem. Godtar bare de jeg kjenner, for man vet jo aldri, kanskje en bruker bare har tatt profilbilde av noen så er det egentlig noen ekle folk. Godtok deg fordi jeg vet hvem du er, og du ville aldri gjort noe sånn 🙂 Klem:-)

    12. Noen ganger, noen ganger npr jeg har hatt bursdag og en gang i 1 klasse når jeg og en venninne solgte perlebrett og gamle pengene til plan norge♡

    13. Jeg ha vært i avisa mange ganger og jeg har vært intervjuet på tv og danset på tv ❤️ Det var jo kjempekult ❤️ Grattis❤️

    14. Hei jeg så avisen i meny og fortalte mamma at du skrev noe om at du skulle i avisen og sånn + superfine bilder😘
      Finns det en claire’s butikk i Oslo?
      Stor fan av deg!

    15. Mange ganger 🙂 har flere bonker haha ^^ men er kanskje ikke så rart for er skuespiller selv. Fin blogg! ( jeg heter @Felixminlove på instagram <3)

    16. Ja, da jeg gikk i barnehagen så skulle de ta barn som gikk på en avdeling som het pinnsvin til å intervjue ( jeg gikk i froskene, morsomme navn, vet det😹) men ved en feil så tok de meg istede. Så da fikk jeg jo sneket meg med i en artikkel i avisa😹

    17. Jeg har vært i avisen mange ganger når jeg har bursdag, å noen ganger med barnehagen og skolen. Jeg var også i avisa når jeg og to andre skulle på Justin Bieber konsert! Jeg kjøpte VG for å lese om deg og Ella du er mitt største forbilde! Om du hadde svart meg på denne kommentaren hadde jeg blidt veldig glad❤️

    18. Hei jennie, ja jeg var ikke avisen når jeg var baby! Forsiden av VG. Fordi jeg er den minste av 16 barn.

    19. Hei jennie sofie. Jeg syntes du var veldig fin i avisa:-) jeg er en veldig stor fan av deg å jeg håper du kan svare til bake:-) jeg synes du har en fin personlighet og bra stil du er ikke så veldig opptatt av deg selv men om andre også<3 jeg skulle ønske jeg var mer som deg<3 du er mitt i fil i skuespill osv. Men du må aldri slutte å gjøre det du gjør i dag:-) Jeg et glad i deg selv om vi ikke er venner eller at du ikke kjenner meg❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    20. Frida (alpint): utrolig trist å høre om broren din. Håper du har mange rundt deg som du kan snakke med å gråte på skulderen til. Sender deg en stor klem <3

    21. Ja en gang når jeg var fem det var en artikkel om hvirdan det var å gå i barnehagen jeg gikk i .
      En annen gang var når jeg og noen venner var på god morgen Norge og en gang gjennom dansing jeg går på en ballettskole som fylte 60 år så vi kom i avisen og jeg var så heldig at det var vårt danse nummer som ble tatt bilde av:-) hvor mange ganger har du vært i avisen

    22. Jeg er 21 år og har en lillesøster som er på din alder. Merker faktisk stor forskjell på min oppvekst og hennes med tanke på sosiale medier og utseendet. Dere som nå går på barneskolen/ungdomsskolen blir raskere påvirket av andre på nettet som kanskje er litt eldre enn dere. Som resulterer i at “dere” skal kle seg som de, bruke sminke som de, oppføre seg like “voksent” som de. Men det har jo så klart alltid vært kroppspress inn i bildet, men regner med at det er litt mer nå og blir bare mer og mer. Har ikke lest artikkelen så skal ikke uttale meg noe særlig om det. Stå på, du er en søt og flink blogger! 🙂

    23. Jeg har vart i avisa ver gang jeg fyller året + noen ganger i barnehagen. Jeg liker bloggen din veldig godt og du skriver gode innleg. Du er en stor inspirasjon for mange jenter, meg også. Du opplever så mye gøy. Du er veldig veldig kul lykke til videre!!!❤️❤️❤️💗💗💋Xoxo💋

    24. jeg har vært flere ganger i lokalavisa her jeg bor, men den gangen jeg husker best var da jeg ble intervjuet før jeg skulle på Amigo Grande på tv-en 🙂

    25. Ja, Jeg har vært i avisen før❤️
      Jeg er i Gran Canaria nå, og de selger vg i nesten alle butikkene her nede💕
      Jeg har lest artiklen😍👌
      Dere hadde utrolig fine fletter, og bildene var kjempefine😍😍

    26. Lise: Takk for koselig kommentar. Det å ha så lett tilgang til andre blogger og nettbutikker ol på telefon, ipad og data/pc gjør nok at vi bruker mer tid på dette. Jeg tror kanskje jeg er litt for ung ennå og ser stor forskjell på de som går på ungdomsskolen og oss som fremdeles går siste året på barneskolen. Om du ser på hva slags klær butikkene tilbyr barn på min alder også så har jo det forandret seg også. 🙂 Dette er barndommen til oss som vokser opp nå og mamma sier at det er mer press og mer vi skal leve opp til. Tragisk å tenke på at enkelte bloggere også retusjerer seg selv masse før de kan legge ut bilder av seg selv også. Det er jo slik som blir gjort på modeller (syns ikke det er riktig heller)

    27. Bare lurte på om det var hele artikkelen? Har ikke fått kjøpt vg og hvis jeg skal se det på nettet må vi jo betale.. Så hvis der var mer, tror du du kan legge ut det? 🙂 Har en nabo som er født i 2004 og jeg kan se at hun prøver å være endel eldre. Hun bruker liksom fullpakke av sminke og sånn type klær som alle tenåringer gjør også, og jeg synes jo at barn må få lov til å være barn. Jeg er jo et barn jeg også (00’er), så jeg føler at alle må “skynde” seg å bli voksen på en måte. Man er bare barn en gang i livet! <3 Men sånn er verden blitt...:(

    28. Therese: det var bare intervjuet med meg og Ella. Det var en artikkel hvor psykologer ol, ga sine ulike meninger. Kommer ikke til å legge ut mer på bloggen . Klem

    29. Hei❤️ Elsker bloggen din å ja har vært i avisen❤️Har blogg “appen”På hjem skjermen☺️Er innom den vær dag☺️

    30. Hei, du har kjempe fin blogg!<3, lurte på hvordan du lagde den store plakaten som du har oversenga di med bilder av deg og venner<3 den er kjempe fin!<33

    31. Jennie jeg lurte på om du har hatt regulering FØR?Forresten det var kjempe gøy å lese vg bladet der du ga din menig 🙂

    32. Ja =) Har vært i avisa nesten nå akkurat , siden håndball laget vårt har ikke tapt 1 eneste kamp denne sesongen 😀 =)
      Ps: ELSKER bloggen din ! <3

    33. Fin artikkel! Jeg har vært i avisen tre ganger, og navnet mitt har stått der over 100 ganger (minst.)

    34. Vi var i avisa når de var nysjerrige på det NYE huset vårt etter huset vårt brant i 2011. Det er bra at du setter fokus på at noen har opplevd fæle ting i livet, Jennie. Jeg setter stor pris på at du er en så følsom person. klem

    35. Du syntes sikkert det er teit men jeg danser ballet og har ofte tåspiss soloer og da kommer det ofte bilde av meg i avisen😯
      Jeg er 11 år

    36. JA! Jeg har faktisk vært i avisen 🙂
      Jeg har en fan bruker på instagram med en jente jeg kjenner som heter @jenniesofiefan_
      Faktisk var jeg i avisen sammen med hun jeg deler brukeren med!!! HAHA!!
      Er en STOR fan!

    37. Den er veldig fin(bloggen)! Høres supert ut at du velger å skrive om det som er posetivt. Det er så mye negativt rundt om på nettet (og da tenker jeg på klaging og sutring)!
      Haha 😉 hvis du har tid så har jeg forresten en blogg! 🙂 http://www.ViKaniner.blogg... Eller rettere sagt; kaninene mine har ^^ haha.
      Kos deg i vinterferien <3 den har vi fortjent! Klem&Kos Maria ATB <3 (@Felixminlove).

    38. Ja jeg har vert i avisen 15 ganger ❤️ Sykt gøyt egentlig. Fin blogg og du inspirerer mange. Du e vakker ❤️
      – abelonehs på insta

    39. Har vært i avisen Hamar Arbeiderblad og Ringsakerblad, fordi jeg reddet Søskenbarnet mitt fra å drukne i Mjøsa. Var på NRK, supernytt og nyhetene å,.

    40. Haha, ja! Jeg var i avisen på bursdagen min<3 Hvert år kommer jeg i avisen på grunn av bursdagen min<3 Hihi!

    41. Ja jeg er ver gang i avisa når jeg har bursdag! 🙂
      Jeg er hvert år i avisen på 17 mai eller etter treningen min på mandag, onsdag og tirsdag. Ps: Jeg er stor fan og jeg håper at jeg kan møte deg en dag jeg skal til Oslo for å få se på et design show gratis som min gumor, har vært med og syd og fikset og laget det alene på klærne demmes på showet.

    42. Jeg er i avisen hvert år pga treninger og bursdag og 17 mai.
      Ps : stor fan og håper at jeg kan møte deg en dag.
      Jeg skal snart til Oslo for å få se på et design show som min gumor har laget de fleste av klærne demmes og jeg skal få komme inn gratis! 😀

    43. Jeg er helt enig i det moren din sier! Du er en superflink blogger som er deg selv! Mange bloggere blir ganske rare når de “når toppen”, men du er veldig snill og naturlig pen🌸😙 Mange bloggere dekker hele ansiktet fult i sminke, og det er ofte for p dekke til usikkerheten deres. Du tørr virkelig å være deg selv😊👍 Jeg må bare få si at jeg er en utrooooolig stor fan og at du er mitt største forbilde💕🙊
      Klemmer fra June😘

    44. Ja jeg har vert mange ganger i avisa og det er veldig morsomt du er et veldig godt forbilde jeg var i avisen en gang når huset mitt brant ned😔og jeg mistet alt og hunden min var i huset😢😢men heldigvis var alle personene ute av huset men mistet hunden da😁😢😔men har vert i avisen pågrunn av positive ting å da❤😊😉

    45. Ja❤ når jeg har bursdag🎉og når jeg og en gutt ble interjua pega skolen❤ men ikke av VG❤ bare halden avis❤❤❤ stor fan av deg❤ du er super pen og kul og elsker bloggen din❤❤❤

    46. Jeg har vært i avisa min ikke vg…. Når søstra mi skulle på tur med klassen fant dem en mann som hadde hengt seg…. Men det kom ikke i avisa

    47. Jeg har vert i avisa mange ganger. Så kult at du hadde set gøy.
      PS: kan du pliissss lese bloggen min og kommentere tips. Det spiller ingen rolle om det er frekt eller snilt så lenge du gir meg tips.
      Klem:Almire latifi
      Blogg: http://www.almirelatifi.blogg.no
      Er nybegynner på bloggen så kjønner ikke helt greia……

    48. Ja jeg og naboene mine var i avisa på grunn av at vi var på biblioteket.. Det er veldig lenge siden da! 🙂

    49. Ja:) det var en indianer i bhg (ikke da jeg gikk der men da jeg var med mamma på jobb:) hunden min har også vært i avisa:))

    50. Ja jeg var der med venninnen min Sofie både i Aftenposten på nett og i Aftenposten junior!
      Foresten digger bloggen din Jennie Sofie❤️❤️❤️❤️👸

    51. Noen ganger♥ En gang var jeg på forsiden fordi jeg og lillesøsteren min er født på samme dag med 3 års mellomrom 🙂 Søskenbarnet mitt er i avisen ganske ofte og er på TV med 3 ukers mellomrom, fordi han hopper på ski og er en av Norges beste i hans aldersgruppe:) For en uke siden prøvehoppet han for de største hopperne i Norge på NM. Jeg er veldig stolt av ham, han er min beste venn også♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg