VINTERFERIE

Hei

Nå er det vinterferie. Vi har ingen planer for ferien, annet enn at Oma kommer på besøk i slutten av ferieuken. Jeg håper veldig på å få enda mer orden på rommet mitt, få mer tid til å blogge litt. Kanskje få besøk av venner og være hos venner. Akkurat nå er været ganske håpløst ut her hos oss. Det kom litt snø i går, men det  regnet og snødde om hverandre. Håper veldig at det vil bli litt kaldere igjen og at det kommer ny og fin snø som holder seg bra. Skulle gjerne fått gått litt mer på ski og skøyter.

Selv om man er hjemme i ferien så syns jeg det aller beste med ferie uansett er å kunne ta det mer med ro om morningen. Ikke sette på vekkerklokken og ikke ha lekser hengende over meg hele tiden. Føler ofte at lekser stjeler min fritid. Skal jeg lese i ferien skal det være blader, og de skal jeg lese i joggedress i kosestolen med te eller kakao <3

En bytur er alltid gøy så håper ikke alle venner reiser bort og at vi kan ta oss en tur på kino, Bubble tea eller Starbucks. Så skal jeg jo endelig få tid til å svare på spørsmålsrunden. 

I vinterferien i fjor var vi også hjemme. Da var vi litt i Brattbakken og stod på slalom/snowboard og gikk turer på langrenn. Vi hadde perfekt vinterferievær 😀

 

PÅ VEI OPP MED HEISEN

KALDT MED IS PÅ FJORDEN

PERFEKT VINTERFERIEVÆR I FJOR

Håper virkelig på flott vinterferievær 🙂

Sol og snø.

Hva skal du i vinterferien?

Klem Jennie

 

46 kommentarer
    1. Skal dra til Sverige på onsdag❤️❤️ På fredag skal jeg være med kusinene mine som bor der på skolen, de har vinterferie uka etter oss😉 Kos deg i ferien💗 Klem Cajsa😝🙈🙊

    2. God vinterferie Jennie Sofie:)Jeg har dessverre vinterferie neste uke jeg:(Håper det blir fint vær;)Digger bloggen din, gleder meg til spørsmålsrunden;)Håper du svarer på mitt spørsmål;)

    3. Hei Jennie! Jeg har litt lyst til å begynne å blogge. Men jeg vet ikke hvordan jeg skal si det til mamma.
      Har du noen tips?

    4. Jeg skal på kino med venninner en dag resten vet jeg ikke ❤️ Så deg i Oslo city med alice tokk bilde med deg ❤️❤️ Skype meg arditaberi ❤️❤️❤️

    5. Jeg liker deg fordi du er deg selv og ikke tenker på kroppen din eller noe sånt, som ganske mange andre bloggere gjør:)Jeg liker deg fordi du er snill, inspirerende og ikke bare tenker på deg selv;)For eksempel: Da jeg er lei meg fordi noen i familien min er borte, så tenker jeg hvis du vil komme i godt humør så hvorfor ikke gå innpå Jennie Sofies blogg:)Hver gang jeg ser et bilde av deg kommer jeg i godt humør, hver gang jeg ser en video av deg begynner jeg å le for meg selv på en god måte:)Du er VERDENS beste Jennie Sofie:)Aldri slutt å blogge;)

    6. Vi skal ikke ha vinter ferie ennå, men det blir ikke så lenge til.
      Men vi skal bare bli hjemme 😀

    7. Du bor vel ikke langt unna Sandvika? Siden du liker Isac Elliot, kan du jo melde deg på topp sin konkurranse om å vinne Isac Elliot billetter?! Les på topp.no!;)♥♡

    8. Tror jeg skal opp til brokke med søskenbarna mine de bor veldig langt unna, ser de bare få ganger i året. Nyt ferien 🙂

    9. Hei!!!!!! Jeg er verdens støøøøøøøøøørste fan!!! Jeg elsker deg meget mye.. Såånn serr…lizzom jeg elsker deg så mye fordi du er så kuuuul og sååå snill og flått mamma. Jeg leste hva mammaen din sa i VG. Og det hørte skikkelig ordentlig ut lizzom skikkelig ordentlig..! Det er så kozzz og chill(i nøtt)at du har blogg og insta lizzom for da kan jeg følge livet ditt i tykt og tungt. Jeg er så glad for at du og skal ha tysk på ungdomsskolen. Fordi jeg føler meg litt loner, når alle de andre i klassen har italiensk. Men da kan jeg bare si jenniefashåion har å TYSK!! Så da er det egentlig like greit. Lizzom. Men det er litt sånn kozzz lizzom at du også skal lese blader i vinter_ferien. Men hvordan kan du det? Det er jo ikke kommet blader på trærne ennå lizzom. Men HALLO BARE TA DET CHILL. Det ordner seg. Loveia! Du er den tante jeg ikke fikk.

    10. Vår vinterferie er ikke om to uker men da skal jeg være hjemme og være med venner skulle ønske vi hadde sånn et vær som dere i vinter har vi hatt snø en gang og den varte i to dager men hadde skøytebane i ca to uker

    11. Jeg får vinterferie i neste uke men jeg skal på hytta og i slalom bakken og bare slappe av stoor fan

    12. Jeg skal på Beitostølen sammen med kusine, fetter, onkel og tante.
      Vi skal kjøre slalom/snowboard og gå masse på ski.
      Men jeg har ikke fri før neste uke.🏂🎿

    13. Hei dette er et spørsmål til spørsmålsrunden: Står du på slalåm/twintip,hvis du gjør det har du gjort det lenge?

    14. Jeg skal til Oslo, stå på ski og være med venner. Også være hjemme og kose meg med kakao😂😂💕❤️

    15. Hei!
      Har ikke ferie før om en uke, jeg.
      Men i vinterferien skal jeg i hvert fall til London og være der i fire dager. Så drar vi hjem og her jeg bor blir det da turnkonkurranse jeg skal delta på. Fullt program, vet du!

    16. Hei jennie❤jeg skal få besøk av ei jente fra Drammen 😍ps kos deg masse ha alt det gode med deg 💜du vet ikke hvor mye eg elsker deg og dine kreative påfunn og dine kule venner en av mine største drømmer er å treffe deg og snakke litt med deg og sånt håper virkelig det skjer❤klem marthine

    17. Hei jenniesofie😃 jeg skal til Thailand og være der i 3 uker. Kan du Pliss følle meg på insta Pliss jeg syntes du er kjepe pen,vakker jeg ser opp til deg viss du bare kunne svart på denne meldingen så hadde jeg blitt veldig glad men jeg sjønner at du ikke kan du får veldig mange meldiger så men jeg hville bare at du skulle vite at jeg ser opp til deg og jeg er nesten like gammel som deg😃😃😃

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg