FOR EN LØRDAG :-O

Hei

Det hele begynte med en liten tur på senteret for å kjøpe ting jeg trenger for å bake kake til lillebror. Da jeg kom hjem tenkte jeg at jeg skulle rydde klesskapet og litt på rommet. Men i 4 timer så det mer ut som en tornado hadde gått gjennom rommet for jeg har det med å tømme alt ut i stedet for å rydde litt og litt. Er ikke helt ferdig  med å rydde alt tilbake, så må nok fortsette litt i morgen. Jeg fikk i såfall kastet en god del og gleder meg til jeg blir helt ferdig.  

Jeg merker at rommet mitt er noen år nå og at smaken min har forandret seg en god del i løpet av de årene. Jeg drømmer om å gjøre om litt på rommet mitt.

Vet ikke om jeg skal bake kaken i kveld eller i morgen før selskapet, men det blir i såfall en ANGRY BIRD kake som lillebror har ønsket seg. 

 

Siden jeg ikke orker å rydde mer, så bare drømmer jeg om nye ting til rommet mitt

Mye fint jeg har googlet meg frem til 😀

Noe du syns er fint?

Klem Jennie

55 kommentarer
    1. hvorfor ikke bare slutte å blogge? jeg liker jo bloggen din men du har ikke lange innleg-__-
      Det er ikke morsomt på bloggen lenger du legger bare ut innleg som er ca 3-5 linjer lange og nå gidder du ikk en gang å skrive om hverdagen din du skriver bare om deg selv foreksempel hva du synes om blogging eller instagram graier og hva som kommer på bloggen senere! vi vil ha lange innleg det er bedre med lange innleg. og jeg er ikkr en Jennietor lenger og bloggen din sug
      og jeg vet at du ikke bryr deg om oss som komenterer på bloggen eller på instagram husker du før det var så morsomt å lese bloggen din når det var fine bilder fra den dagen og du svarte alle som komenterte med det gjør du ikke nå!
      Og jeg tror det er derfor du ikke er så høyt oppe på blogg.no sin liste for før var du på 11 plass såg jeg men nå er du ikke på 20 plass lenger
      OK jeg bryr meg ikke om leserene dine leser bloggen din det er bare forde du spiller i jenter og at du har så mange followers på instagram osv? og uanset bryr de seg ikke om hvem du egentlig er det er fordelen med å være pen:/

    2. Anonym:(
      Wow :I Du er bare så frekk mot Jennie .
      Hun har all rett til å blogge så mye eller så lite hun vil!
      Og du har ikke noe med hvor mye hun blogger hun blogger ihværtfal:(
      Nå kjenner jeg at jeg blir veldig sur når du sier at vi lesere bare leser bloggen for hun er pen det er ikke derfor vi lesere leser bloggen! jeg leser denne bloggen forde det er en blogg som passer for meg det er gøy å lese bloggen ,det er konkuranser og vidioer om mye rart som jeg digger<3 denne bloggen er mye vert for meg jeg titter inn på det over 20 ganger om dagen !
      Så ikke prøv å få Jennie til å slutte å blogge!
      Hun og bloggen hennes er mye vert for meg!
      Og ja jeg synes hun er pen men det er ikke derfor jeg leser bloggen hennes!
      Jeg synes foreksempel at Erica (L0ve.blogg.no) er pen men jeg leser ikke hennes blogg så veldig ofte det er forde hun har liksom tekst som foreksempel 14-20 åringer er intresert over så det har ikke noe med utsenet!

    3. Jeg vil også det! Men jeg får jo ikke masse nye møbler bare helt uten videre… Noe å ønske seg til jul og bursdag da 😉 God helg!

    4. Annonym……………: Jeg blogger fordi jeg syns det er gøy. Jeg blogger fordi jeg vil, ikke fordi du skal ha noe å lese. Det erkoselig med de som leser bloggen min og jeg setter stor pris på mine trofaste og engasjerte lesere. Jeg deler masse fra hverdagen min. Jul, bursdager, spørsmålsrunder. Nå ligger jeg på blogglisten topp 20 så jeg kan ikke klage. Jeg har heller aldri vært på 20 plass. Jeg bruker masse tid og kommenterer tilbake på instagram også. Egentlig ville jeg ikke svare på denne kommentaren, men så gjorde jeg det alikevel. Jeg syns du oser av missunnelse og lykke til med å gjøre det bedre. klem Du skal dessuten lete lenge etter en blogger som legger ut innlegg hver eneste dag uansett.

    5. Håper du får en fantastisk helg!
      Jeg liker det du skriver, før leste jeg ikke så mye men nå har jeg begynt siden en av venninnene mine viste bloggen!
      Jeg liker stilen din og du er pen!
      Du virker som en UTROLIG hyggelig og snill person.
      Fortsett med dette her please!

    6. Hvorfor gidder du Anonym…………. ?
      Du missunder bare kjønnheten til Jennie<3
      Jeg vet at hun er fin men halo ikke skriv sån til henne!
      Og nei det er ikke bare forde Jennie er fin jeg støtter henne!
      Det er for jeg synes at venner skal støtte hværandre<3
      Og jeg synes faktisk at det føles ut som at jeg og Jennie er venner<3
      Så slutt

    7. Hahaha ja for jeg tror skjikkerlig at dere er venner
      Follower du egentlig privatbrukeren hennes?
      Så dere er ikke venner!
      Jennie kan bevise det selv!
      Ikke sant dete ikke er venner Jennie?!!!

    8. Fikk den puta det står ” IF IT makes you happy do IT IF IT dosent Thon don’t ” i bursdagsgave forrige helg.

    9. Hei jennie💕 Jeg skal spille håndballkamp mot Nesodden jenter 12 i Spydeberghallen i morgen! Skal du spille? Plis svar

    10. Anonym: Du vet at jeg får opplysninger om din IP adresse når du skiver kommentarer, he he. Du er samme personen som for litt siden sa jeg burde slutte å blogge fordi bloggen min suger. hjelper lite å signere med Anonym når jeg uansett vet Ip-adressen din.

    11. Hei Jennie Sofie! Du er fantastisk: pen,kul,snill,god blogger,god skuespiller og bra INSTAGRAMMER!
      Men en ting, kan du sende meg et FACEBILDE på instagram Direct? Jeg heter Victoriatvedt

    12. Ehhmmm… Anonym
      Bare på grunn av at du ikke likker bloggen henens betyr ikke det at du skal varsle henne om å slutte å blogge og fortelle all dritt om bloggen hennes som du syntes. Tror nok hun brydde seg lite om hva du skrev, og ja. Du kan ikke forvente at hun blogger mye mer siden hun blogger nok. Hvorofr leser du innleggene hennes om du ikke liker dem da?
      Jennie du blogger så godt du kan, så ofte du kan og så mye du kan og det er nok. Du blogger om hele dagen din og legger til bilder. Så mer trengs det ikke når alt er supert. Masse lykke til med bloggen videre!

    13. Anonym kan du slutte å være så frekk mot meg og Jennie?
      Og hvem har sakt at jeg få få followe Jennie sofie sin privatbruker?
      Det er egentli Jennie som bestemmer det selv!
      Jeg vil ikke tvinge Jennie til å la meg followe privatbrukeren hennes

    14. Ikke for å være slem.. Men det høres bedre ut hvis du sier ihvertfall ikke isåfall.. Bare et forslag!

    15. Ååh.. Jeg og bestevenninna mi hadde gleda oss sinnsykt til og møte deg i
      Morgen.. Det var dritkjipt…😩

    16. Heiia <3
      Lurte på om du kunne ta en titt innom bloggen min?? <3
      Har lest bloggen din helt siden du begynte og blogge den er drit bra!!<3
      Hadde blitt overlykkelig om du gikk inn på blogen min og kommenterte ett eller annet.
      er veldig stor fan av deg <3
      Jeg snakket med deg og lea var veldig koselig og det betydde veldig mye for meg <3

    17. Hei Jennie husker du meg dra Ski storsenter? Jeg har oss sammen som profilbilde på instagram!😊
      Jeg heter @wilmasinstaa .
      Jeg møtte moren din på ski når du sa at noen i familien din skulle fikse de siste gavene.
      Hun sa at hun skulle hilse fra meg og spurte hva navnet mitt var på instagram jeg sa tuffebieber men har ny bruker nå og den heter wilmasinstaa så hadde blitt kjempe glad hvis du kunne like eller kommentere noe på noen av bildene mine..☺️ Men pliss aksepter meg jeg unfollowet deg med ett uhell😰
      Så plis aksepter meg!☺️ Jeg kjenner deg ikke men du virker som en kjempe snill jente når jeg traff deg☺️ Hilsen din største fan Wilma!😊

    18. Digger bloggen din✌️❤️ lurte på hvor den til å ha sminke og kremmeren er fra/hvor kan man kjøpe den?

    19. Jeg har den kommoden 😉 Pusset akkurat opp rommet mitt og har nye vegger og nye ting og jeg er SÅ fornøyd!! Det var en overraskelse 😀 var sykt lei av rommet mitt for hadde hatt samme ting der i 7 år…..
      Kult at jeg har den kommoden du øsnker deg da hehe ;D Ikke bry deg om ”anonym”, tror h*n er litt sjalu på deg kanskje ;P

    20. Du vet Sunniva som snakket om kampen og sånn?
      Jeg er bestevennen hennes!;) Men laget du spiller på er kjempe flinke!
      Det ble 14-14 da men dere var kjempe flinke!!!😊
      Men kan du plis akseptere meg på instagram? Jeg heter wilmasinstaa jeg unfollowet deg med ett uhell😰 Så plis aksepter meg eller svar på en av kommentarene mine👍
      klem wilma

    21. Hei, Jennie!
      Alle de tingene var kjempefine! jeg hadde blitt superglad hvis du kanskje kunne lagt ut et innlegg med hvilke butikker de kommer fra? Elsker bloggen din sååå mye!
      Hilsen en STOOOR fan!

    22. Jeg har sån speil som du ønskerdeg det er super fint. Jeg elsker bloggen din og jeg liker hvert eneste innlegg på bloggen selv om noen er korte. Jeg håper at du aldri slutter å blogge. Ikke bry deg noe om va denne Anonnym sier hun/han er bare sjalu og selv om jeg er sjalu på utsene ditt så kan man ikke få alt som man vil i livet. Hilsen en som er super stor fan av Jennie Sofie

    23. Har den hvite komoden du ønsker deg 🙂 men vil ikke anbefale å kjøpe den 😉 blir lett ødelagt <3 uansett fine ting forresten og en fin blogg 🙂

    24. Har helt lik den til å henge klær på. (Helt nederst til venstre på bildet) og de perlekleshengerne 😉 fikk de til bursdag. Hadde for ikke lenge siden 🙂

    25. Jeg likte den putta med skrift 😀 Hvor er den fra? 🙂
      Liker bloggen din veldig godt foresten 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg