MEG

Hei

Det er veldig mange som spør meg om jeg kan skype med dem, ringe dem være brevvennen dems osv. Jeg skulle gjerne gjort alt for alle, men sannheten er at jeg ikke har tid. Jeg trener 4 dager i uka og på søndager spiller jeg som oftest håndballkamp om jeg ikke har andre avtaler. Vi er i gang med sesong 3 med JENTER og det er veldig moro, fått flere venner som bor i Oslo også. Jeg gjør lekser, blogger og er på instagram. Gjør så godt jeg kan med å kommentere tilbake og syns det er veldig koselig med alle kommentarene. Setter stor pris på dere alle. Men dere er vel enig i at Instagram skal være gøy, det mener jeg i så fall. Jeg kommer aldri til å blogge eller ha instagrambruker om jeg ikke syns det er gøy og sannheten er at det ikke er gøy å bruke flere timer på dette. Jeg sitter altså ikke med mobil eller data hele tiden klar til å kommentere tilbake. Når jeg har tid så ønsker jeg å bruke den på klassevenner og venner som jeg ikke ser så ofte, de kan det hende jeg skyper med. Jeg skyper dessuten alt for sjeldent. Har litt dårlig samvittighet….noen jeg savner som jeg burde skypet med. Er det noe jeg liker å gjøre så er det å sende og motta direct meldinger på Instagram i fra gode venner. Er nok noen som blir spammet en del av min crazy side, men jeg blir masse spammet jeg også da 😉

Ønsker dere en superduper fredagskveld <3 <3 <3 

Her er noen spambilder fra denne uken

 Etter på skal jeg se på Norske talenter med mamma og pappa.

Klem Jennie

33 kommentarer
    1. Åh,Jennie du er en herlig jente! Tusen takk for at du likte og kommenterte på videoen min på instagram:emmasweetsofty
      I spørsmålsrunde 2 spurte jeg om du kunne skype led meg….men så skrev jeg navnet feil ;( Jeg vet du ikke har tid….men det hadde hvert fint om du kunne 🙂
      Skype: emma.nordhagen

    2. Jeg skjønner deg godt… Det er jo ikke lett å svare på alle spørsmålene som kommer. Men jeg syns du svarer på maaaaange:)
      Du er snill.
      Du er pen.
      Du er en flink blogger.
      Du er morsom.
      Du er hjelpsom.
      Du er flink.
      Du er sporty.
      Du er hyggelig.
      Du har god stil.
      Du får meg til å få lyst på blogg.
      Du blogger hver dag selv om det er vanskelige eller fine dager.
      Du er smart.
      Du er fornuftig.
      Du har god musikksmak.
      Du er kul.
      Du er hyggelig mot venne dine(ser det ut som)
      Du er en av grunnene til at jeg ser på jenter hver dag.
      Du er gæren på en god måte:)
      Det er det jeg mener om deg:)

    3. Du må jo huske at du må leve livet ditt også! Men det er veldig snilt av deg at du bruker så mye tid på IG, blogg og fansen!;)

    4. Kjære Jennie jeg forstår veldig mye at du ikke har tid , jeg syntes du har en fantastisk blog bare stå på! Hilsen Emilie

    5. Jeg skjønner deg veldig godt💖 Du har brukt Picmonkey en del nå og i går fant jeg ut at man kan bruke det på pc, og jeg trodde det var noe som følte med på mac😊😚❤️

    6. Kunne ønske jeg kjente deg du virker så hyggelig og korselig. Hvis jeg noen gang hadde møt deg hadde jeg blitt super duper glad med det kommer ikke til å skje . Så hvis du hadde tat deg bitte lit tid til å snakke med meg hadde jeg blitt glad . Men det kommer nok ikke til å skje . Du ser nok ikke denne kommentaren en gang . Jeg virker nok veldig kjedelig og teit og slem . Men det eneste som betyr noe for meg er deg du er alt man kan ønske seg av skjønnhet 💋. 💋 dette tegne kaller alle vennene mine Jenniefashiontegn. . Håper du vil ta deg tid til å svare meg . PS lsender også denne på mailen din

    7. Hei du følger vennen min @annabekkeheien på instagram og det hadde vert kjempe kult viss du kunne følgt meg fordi eg er ein veldig stor fan av deg. Takk for at du svart på kor du hadde kjøpt kjolen😘. PS eg heiter elisanhoien på instagram😜. Og eg forstår at du ikkje har så veldig god tid til å svare på kommentare men, eg setter stor pris på det du gjør😘😘😘

    8. Du er så kul jennie!😩😩😩😍😍😍du kak liksom legge ut hva du vil av deg selv uten at det blir flaut😭☺️☺️☺️✌️Du er så utrolig kul og sånn!☺️😃😃😊 hvis jeg en gang møter deg på gata en gang kommer jeg til og vere glad RESTEN av livet mitt 😄😄✌️✌️✌️✌️❤️❤️❤️❤️😉😉

    9. Kan du være så snill å ta video av trening eller kampen deres ?????? Vær så så så så så så så så så så så så så så snilllllllll. Det hadde betyd veldig mye om du hadde gjort det 🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏💕💕💕💕💕💕💕💖💖💖💖💖💖😘😘😘😘😘😘😘❤️❤️❤️❤️❤️

    10. Unskjel for at jeg spørr men💕(jeg tror jeg hat missforståt)
      Men skal du slutte å blogge!💕(du skrev at du ikke synes det er gøy å blogge hvis jeg ikke har misforståt)
      Håper du fortsetter💕😙
      Og unskjel igjen for at jeg spørr💕

    11. Du er da fin uansett om du tar CRAZY bilder😂😂😂 Er så utrolig glad for at du følger meg på instagram, det er veldig koselig:) Du er best❤️ Kos deg videre i kveld:) Er på besøk hos en venninne, jeg:D

    12. Kjære deg jeg kjønner deg godt! Du er skuespiller du går på ski og du har skolen!
      Du har mange venner og jeg har nesten ingen!
      hilsen Amalie

    13. Hei Jennie💗 jeg elsker bloggen din å instagramen din, men jeg greide å unfollowe deg😔 skulle bare inn på følgene dine men åså kom jeg borti feil 😢 kan du plis godkjenne meg💗

    14. Hei Jennie!
      Du skrev at jenter har begynt igjen men når jeg gikk inn for å skjekke det så var det ikke noe nytt. Når begynder det igjen??
      Du er super kul og pen<3

    15. Hei Jennie Sofie 🙂 eg lurer på kor du kjøpte SELFIE genderen din ? håper du svarer meg så fort du ser denne kommmentaren 🙂

    16. Hei….. jeg er din største fan, begynte å gråte når du fikk rollen i jenter…( BLE OVERLYKKELIG)
      Har lest bloggen helt siden starten…. Jeg kunne at jeg var like snill, pen og varm som deg!!!!
      Jeg elsker bloggen din!!
      har plakater av deg på hele veggen min!!
      Klemmer fra ALLER STØRSTE FAN

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg