HAPPY

Hei

I dag er jeg sliten, men glad. Mamma og pappa har drassa meg igjennom en svær sportsbutikk hvor jeg måtte passe på lillebror, det stjeler en del energi. Så pleier jeg jo å spise missag hver dag klokken 17.00 og i dag har vi ennå ikke spist middag. Pappa holder på å lage veldig god mat nå, gleder meg. Vi skal ha kyllingspyd med peanøttsaus, sitrongress og ris. 

Jeg er glad i dag for en liten ting og en stor ting 😀 Den lille tingen er en Baby Lips Electro som heter Strike a rose. Kjempefin <3

Den andre tingen er at vi i familien nå er helt sikre på at det blir en sydentur denne sommeren også. Nå er vi i gang med å planlegge, men har funnet ut at turen skal gå med Star Tour. Jeg elsker å planlegge reiser så selv om det er lenge til så er det jo også veldig gøy å glede seg og se frem til å reise. Så fort vi finner ut av avreisedato begynner jeg nedtelling. 

Nå blir det mat.

 


 

Hva hadde du til middag i dag?

Klem Jennie

110 kommentarer

Siste innlegg