DAGENS ANTREKK

Hei

Egentlig veldig sliten i dag, men tok noen bilder i full fart før jeg skulle på skitrening. Har vært en hektisk helg og jeg syns at  skoleuka kom alt for fort. I dag skal vi gå klassisk på skitreninga og det blir nok kjempegøy i all nysnøen som har kommet. 

Nei, jeg har ikke farget håret. Ser kanskje slik ut på grunn av blitzen da jeg tok bildene, også har jeg brukt programmet Picmonkey til å legge filter på bildene. 

DAGENS ANTREKK

Likte du noe av dette?

Alle plaggene er ikke helt min størrelse. Kjolen er litt for stor, men jeg syns den er kjempekul.

Klem Jennie

51 kommentarer
    1. Du skrev ¨Dagens Antrekk¨, hadde du på deg liksom alle de antrekkene? Eller skiftet du etterhvert også tok bilde osv. PS: Bare lurer:P
      Er det sånn at WOW kontakter deg eller kontakter du WOW, siden du fikk komme ditt å få klær?

    2. Hei! Venninnen min har bursdag i morgen og hun hadde sikkert blitt kjempeglad hvis du hadde kommentert et av bildene hennes og skrevet gratulerer med dagen eller noe sånt💕
      Håper jeg ikke ber om for mye? Hun heter @solvar på Instagram 😉
      PS: klærne var kjempefine😍😍😍

    3. Veldig fine klær!<3
      Kjolen så ikke så stor ut, det ser ut som om det er meningen<3
      Kjolen og alt det andre var superkult!

    4. Hei Jennie skulle bare si at bloggen din er til stor nytte for meg!
      Du burde være på 1 plass i bloggenlista spør du meg. Så håper du ser denne kommentaren😍
      Hilsen Azeb

    5. Kjempefine klær! Kunne ønske de var mine😏🙌💕Misunner deg helt sykt! Du får være med på masse kjempemorsome ting😙👐 Du er kjempesøt, kul og en veldig flink blogger. Beundrer deg!! Ps. Programmet picmonkey er skikkelig bra, bruker det jeg også når jeg redigerer bilder😂😜💋

    6. Sofie: Jeg kom ikke dit for å få klær. visste ikke at jeg skulle få noe. Jeg satt i sammen med mange andre jenter i et kundepanel denne dagen og sa min mening om ulike klesplagg 🙂

    7. Kjempe fine ting på en kjempe fin jente!!❤️ Jennie, jeg beundrer deg❤️ Du er mitt forbilde❤️ TUSEN MILLIONER TRILLIONER BILLIONER takk for at du følger meg på instagram, jennie Sofie liksom, hoppa i taket når jeg så det! Smykket er også blitt brukt masse. Du er bare best❤️ Hilsen en stor fan, som setter pris på alt du gjør❤️ Loveyou søta❤️

    8. Hei eg lurer så masse på hvor den kjolen er fra har kjempe lyst på han☺️
      Eg synest du er kjempe kul og det virker som om du er veldig snill😜
      Ikkje bry deg om viss nokon sier noko slemt om det for det er ikkje sant😜
      LoveU plis svar har veldig lyst på den kjolen😍😄☺️😗😁😗😀😍😉😝😚😚☺️😝😝😝

    9. Har samme skjørt😘💖
      Elsker å lese bloggen din du er super pen og ser utrolig hyggelig ut 😘
      Du er en av mine for bilde 😘😍 veldig fine ting❤️💖
      Hilsen en stor fan❤️😜

    10. Ikke for å klag men på noen videoer så lager du til sånn pipe stemme som gå veldig fort bare fortsett med det da men eg har faktisk lyst til å høre hva du sier så…😔

    11. Eg barre elske bloggen din og det er så gøy å se deg på jenter😉Ja alle klerna va fine eg kunne gjerne hatt dei😍

    12. Du burde jo bli modell😍 Kjempe fine klær, og nå har jeg masse kult jeg ønsker meg i bursdagsgave😍😊❤️🙈👑💋Klem Cajsa💕💕

    13. Hei! Syntes aaalt kledde deg KJEMPEFINT! Du er den peneste jenta jeg kjenner.
      Men jeg hadde et spørsmål. Venninna mi hadde sett deg i Oslo, men hun turte ikke å komme bort å spørre om et bilde, så jeg lurte på om du kunne skrevet en liten hilsen til henne eller noe på Instagram? Eller bare skrive en kommentar på et av bildene hennes?
      Hun hadde sikker blitt kjempeglad! Instagram: @victoria3443 🙂

    14. Må bare takke deg for at du blogger, og tipse deg om å ha et litt avansert passord på blogsoft 🙂 Min blogg ble hacket i går kveld, og det er ikke noe jeg unner noen! Heldigvis koste jeg med med å lese bloggen din da min var nede 🙂
      Uansett, pass på å ha et litt avansert passord, ønsker ikke at bloggen din skal bli hacket<3 Vil ikke at inspirasjonskilden min skal forsvinne!

    15. Du ser jo hele tiden ned! Det ikke noe galt med det, men du har jo et veldig fint annsikt <3 Jeg synes bare at du burde variere litt med "posene " da er det litt mer variasjon i bildene dine 🙂

    16. Hei💕 Veldig fine klør❤️ Har lik svart bukse som du har på det øverste bildet.⭐️
      Elsker den buksen! Du er en drit fin jente Og du bør være stolt over deg selv💎 Du er en veldig heldig jente!😊💎💗💕❤️

    17. omg jeg elsker buksa på først bildet og den kjolen og jakka på det førtse bilde på andre rad hvis du skjønte… <3 du har verdens kuleste stil !!!!!!!!!!<3<3<3

    18. Det var fine klær Jennie! elsker kjolen! den var råkul, skulle gjerne hatt det selv!
      besøk gjerne min blogg også kizzi.bolgg.no !
      klem fra meg!:)

    19. den kjolen var rå kul, og jeg har sinnsykt lyst på den. jeg har søkt på internett og prøvd og fin den men fant den ikke og jeg lurer på hvor du har kjøpt den. PS bloggen din er superkul og jeg kunne ønske jeg var den venn fordi du virker så hyggelig og artig 🙂

    20. Hei
      jeg er en stor fan på IG og i virkelig heten kan du plissssss
      like et bilde på IG visst du gjør det er du kjempe snill.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg