Kult

Hei

I dag var jeg på Bowling og feiret lillesøster sin bursdag. Jeg blogget jo ikke om festen jeg var på i går, bare at jeg var klar for å dra på fest. Det var kjempegøy og komisk å se alle kledd ut som det motsatte kjønn. Guttene hadde vært veldig kreative og en i klassen minnet skikkelig om Miley Cyrus. På fester som dette blir det ikke til at jeg tar så mange bilder. Både fordi jeg ikke har tid til det, men også fordi at folk sikkert ikke ønsker at jeg skal legge ut slike bilder av dem. Jeg har faktisk sett noen bilder i fra festen på instagram, så de kan jeg jo dele med dere. Ellers så er jeg veldig nøye på å spørre folk før jeg legger ut bilder. Slik er det jo veldig greit med instagram direct. Da sender jeg bildet først til de som er på bildet og spør om tillatelse. På instagram er det veldig mange brukere som legger ut bilder av meg. På blogg.no står det faktisk at de bildene en blogger legger ut på sin blogg ikke skal deles videre uten tillatelse. Dette er jo også fordi at den dagen jeg velger å eventuelt fjerne mine bilder, kan jeg fjerne dem….men jeg kan jo ikke fjerne de bildene mange andre legger ut av meg uten min tillatelse. Heldigvis så er de aller fleste som gjør dette bare snille <3 <3 <3 

NOEN BILDER AV HELGEN MIN SÅ LANGT

I morgen har jeg en spennende avtale som jeg gleder meg til 😀

Hva kan det være? Det kommer i morgen på bloggen 😉

Klem Jennie

24 kommentarer
    1. Hei Jennie❤️ Jeg har en bruker på ig, som heter @jennietor, er det greit at jeg deler bildene dine her på ig?❤️❤️❤️❤️
      Klem fra en desperat fan❤️❤️❤️❤️💗👌💎🌸

    2. Det var vel artig.Jeg var også i bursdag i dag hos en vennine.Og det var i bowling hallen.Det var veldig artig.

    3. Heii Jennie Jeg lurer veldig på hva som er avtalen. Det kan jo vere Shopping eller mye rart. Uansett Gleder meg til i morgen

    4. Hei jennie❤️🎿
      Jeg skjønner at du ikke liker at folk legger ut stygge bilder av deg❤️
      Jeg har en bruker på IG som heter @_jenniesofie_ og jeg lurte på om det var greie bilder deg hvis du skjønner??❤️
      Jeg synes egentlig at AAALLE bilder av deg er fine, men jeg skjønner godt hva du sier søta❤️
      Klem fra @_jenniesofie_

    5. Hahah så kule bilder!😂❤️ Som du har sett, har jeg lagt ut ett bilde av deg på bursdagen din, og skrivet gratulerer med dagen og sånn. Håper det gikk greit? Mente bare å være snill, altså 🙂 Gleder meg veldig til å høre om denne spennende avtalen!! Aner ikke hva det kan være!:) Elsker bloggen din❤️

    6. Hvilken bowling sted var det? Hva het bowling stedet?? Vær så snill og svar, jeg tror jeg var på SAMME BOWLING STED!!!!

    7. Kanskje et nytt audition? Det håper jeg fordi du er en så utrolig flink skuespiller og jeg vil gjerne se flere filmer som du er med i!♥♥♥♥

    8. Gjør du noe med øyenbrynene dine??💛 de er hvertfall veldig fine💕 hadde satt pris på svar 😊 klem Malin ✌️🌸

    9. Jeg bare lurer på om du har begynt med sminke!! Du er i alle fall kjempe fin med det💕💕 jeg ELSKER bloggen din å du er et strort forbilde for meg!!💕🎀💋

    10. Jeg vet om en fanside og der har en jente postet bilder fra bloggen din. Jeg kjenner denne jenten ig kan også si ifra om du vil at hun skal slutte med det 🙂

    11. Hei jeg tror vi var på samme sted
      Så jeg lurer på hvor du var og når
      Ja og jeg var der sammen med julia
      Håper på svar men vet at du gjør så godt du kan

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg